Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas nämä vapaat tylsiä kun on selvinpäin.

Elämä ohi.
27.03.2016 |

Nuorena ryypättin ja nussittiin kaikki mahdolliset lomat. Nyt tämä on pelkkää kuoleman odottelua. :/

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Bilevuosina haaveilin seesteisestä aikuisuudesta. Nyt muistelen aikoja, jolloin pidettiin hauskaa.

Tylsää, tylsää, tylsää.

Vierailija
2/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria pitäisi varoittaa vanhenemisen vaaroista ja kehoittaa ryyppäämään kunnolla kun se on vielä mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas nautin näistä seesteisistä päivistä ja ulkoilusta, perheen kanssa olemisesta, hyvästä ruuasta.... Tätä mä silloin bailatessa hain ja kaipasin, nyt muöla on kaikki tää <3 täydellistä ja kaukana tylsästä!

Vierailija
4/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaat ei ole tylsiä, sinä olet.

5/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy kyllä myöntää, että välillä aikuisuus on aika tylsää. Pitäisi olla jotenkin epävakaampi, ehkä silloin olisi mielenkiintoisempaa. Ryypätäkään en jaksa enää samaa tahtia kuin nuorena. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria pitäisi varoittaa vanhenemisen vaaroista ja kehoittaa ryyppäämään kunnolla kun se on vielä mahdollista.

No kuka estää? Sen kun vetää p*rseet olalle ihan niin usein kuin tahtoo. Toki se puoliso ottaa lapset ja lähtee, mutta se on pieni hinta siitä ettei ole tylsää.

Vierailija
7/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kuka estää? Sen kun vetää p*rseet olalle ihan niin usein kuin tahtoo. Toki se puoliso ottaa lapset ja lähtee, mutta se on pieni hinta siitä ettei ole tylsää.

Ei mulla ole puolisoa tai lapsia.

Vierailija
8/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme tarkoita sellaista hauskuutta, jossa perhe kärsii, ku yks sönkkää tuubassa sohvan nurkassa. Siinä ei ole mitään tavoiteltavaa.

Me tehtiin kaikennäköistä, oltiin tuhmiakin. Paljon tapahtu ex tempore, aikuisen suomalaisen elämässä täysi mahdottomuus.

Vierailija
9/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä selvinpäin on perseestä!

Vierailija
10/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokaa viinaa!

Vierailija
11/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nämä vapaat ovat kohta ohi, niin tämä helvetti päättyy!

Vierailija
12/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ohi. kirjoitti:

Nuorena ryypättin ja nussittiin kaikki mahdolliset lomat. Nyt tämä on pelkkää kuoleman odottelua. :/

Voi hemmetti, unohdin nuorena ryypätä ja nussia. Töissä kävin tunnollisesti. Nyt kuolemaa odottaessa ei oo niitä muistojakaan. :(

Vierailija
13/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä ohi. kirjoitti:

Voi hemmetti, unohdin nuorena ryypätä ja nussia. Töissä kävin tunnollisesti. Nyt kuolemaa odottaessa ei oo niitä muistojakaan. :(

Eikö äiti muistuttanut?

Vierailija
14/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksi joku harrastus! tai mene ryyppäämään, ei siihen ole mitään ikärajaa :D

Vierailija
15/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas nautin näistä seesteisistä päivistä ja ulkoilusta, perheen kanssa olemisesta, hyvästä ruuasta.... Tätä mä silloin bailatessa hain ja kaipasin, nyt muöla on kaikki tää <3 täydellistä ja kaukana tylsästä!

Tämä on minun pahin painajaiseni. Harmi vain, että elän itse juuri näin. Tosin meillä ei perhe-elämä ole mitään seesteistä, joku itkee tai tappelee melkein koko ajan. 

Vierailija
16/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

keksi joku harrastus! tai mene ryyppäämään, ei siihen ole mitään ikärajaa :D

Muilla on perheet tai sitten ovat jo alan ammattilaisia eikä tämmöinen amatööri sovi joukkoon.

Vierailija
17/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeänä vapaat vasta tylsiä ovatkin!!

Vierailija
18/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä ohi. kirjoitti:

Eikö äiti muistuttanut?

Ei, olin liian kiltti. Nyt oon rasvainen, ylipainoinen, epätoivoinen keski-ikäinen sikailija. Ja mies tietenkin. Enkä enää en jaksa välittää.

Vierailija
19/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkästä aikaa sinkku ja ajattelin viettää villin pääsiäisen baareilemalla. Noh, jaksoinhan minä kaksi kertaa siellä käydä. Toisena iltana lähdin ja puoli kahden aikaan nukkumaan, koska väsytti. Se siitä villistä pääsiäisestä.

Vierailija
20/24 |
28.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtu kannattaisi poistattaa jo murrosiässä jottei pilaa elämäänsä lapsilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä