Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko oikeesti niin hirveetä jos lapset syö Mignonmunan????

Vierailija
27.03.2016 |

Hirvee mäkätys aamulla. Olin laittanut lapsille aamupalapöytään Mignonmunat yllätykseksi ja kun ukko näki ne niin alkoi hirveä huuto että miten voin tehdä niin??? 500 grammaa (????) suklaata lapsille aamupalaksi???
Ukko huusi että miten kehtaan ja räyhäsi ja pauhasi. Oli pöydässä muutakin kuten leipää ja hedelmiä. Ja yksi Mignonmuna jokaiselle lapselle. Huh. Ukko komensi että lapset saavat haukata niistä kerran ja loput jääkaappiin (?) ja mun tulee heittää ne sieltä roskikseen.
Siis onko toi hullu :o Lapset haukkasivat niistä mutta pienin 5 v kuiskasi mulle että oli ihana yllätys ja että syö salaa enemmän. Iskin silmää lapselle. Hän söi puolet ja sanoi ettei jaksa enempää ja antoi mulle ja mä söin sen puolikkaan. Ukko näki ja sanoi että miten sä voit syödä noin PALJON suklaata kun oot raskaana???
Pyörittelin vain silmiäni.
Kuka haluaa hullun ukon riesakseen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U Lapsilleni olen tehnyt joka pääsiäinen saman jekun, eli ovat alkaneet naputella munaa aamupalalla, ja aina jollain onkin muna ollut suklainen. Traditio!!

ihana traditio!

Vierailija
22/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mignon-muna on nougaata, ei suklaata. Pääasiassa pähkinää, eli terveystuote. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mignon-muna on nougaata, ei suklaata. Pääasiassa pähkinää, eli terveystuote. ;)

Tätä meinasin tulla itsekin kirjoittamaan, että siinä on suklaata yhtä paljon kuin kaurapuurossa. 

Vierailija
24/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala ilonpilaaja miehesi. Vittu että olisin vetänyt kilarit jos oma mieheni olisi laittanut tollasen shown pystyyn muutamasta munasta.