Onko oikeesti niin hirveetä jos lapset syö Mignonmunan????
Hirvee mäkätys aamulla. Olin laittanut lapsille aamupalapöytään Mignonmunat yllätykseksi ja kun ukko näki ne niin alkoi hirveä huuto että miten voin tehdä niin??? 500 grammaa (????) suklaata lapsille aamupalaksi???
Ukko huusi että miten kehtaan ja räyhäsi ja pauhasi. Oli pöydässä muutakin kuten leipää ja hedelmiä. Ja yksi Mignonmuna jokaiselle lapselle. Huh. Ukko komensi että lapset saavat haukata niistä kerran ja loput jääkaappiin (?) ja mun tulee heittää ne sieltä roskikseen.
Siis onko toi hullu :o Lapset haukkasivat niistä mutta pienin 5 v kuiskasi mulle että oli ihana yllätys ja että syö salaa enemmän. Iskin silmää lapselle. Hän söi puolet ja sanoi ettei jaksa enempää ja antoi mulle ja mä söin sen puolikkaan. Ukko näki ja sanoi että miten sä voit syödä noin PALJON suklaata kun oot raskaana???
Pyörittelin vain silmiäni.
Kuka haluaa hullun ukon riesakseen?
Kommentit (24)
No ei kukaan! Ei tainnut olla ihan tottakaan. Jos oli, niin näytä tämä sille.
Ukko kuulostaa pelottavalta sekopäältä, ellet nyt ihan jatkuvasti normaalipäivinäkin anna niille lapsille suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on oikeassa.
Ei yksi suklaamuna silloin tällöin mitään haittaa. :D Tuskin ap joka aamu lapsilleen suklaata syöttää.
Aivan liioiteltu reaktio idioottimieheltä.
no eihän se nyt puolta kiloa paina hyvänen aika sentään
Ei saakeli mikä niuhottaja! Kai nyt juhlapyhinä saa vähän suklaata syödä.
Totta joka sana. Lapsilla on kerran viikossa karkkipäivä. Muulloin ei syödä makeisia paitsi jouluna tai muina juhlina.
Ap
Miksi olet tehnyt lapsia tuollaisen miehen kanssa? Vai oliko tämä ensimmäinen hulluuskohtaus?
Veikkaanpa, ettei tuo ollut ainoa kerta kun mies räyhäsi turhasta. Lapsille varmaan pelottava isä. Vai oletteko tosi lihavia ja sopineet miehen kanssa, että lasten painoa koitetaan saada alemmas?
Ukollasi on vähän huono tuo arviointikyky kaikenkaikkiaan. Eihän se Mignon paina 500 vaan 52 grammaa. Olen syntynyt 60-luvulla, ja siitä alkaen olen syönyt joka pääsiäissunnuntaiaamu Mignon-munan. Ei ole tehnyt minua hullummaksi, mutta kuuluu pääsiäiseen. Lapsilleni olen tehnyt joka pääsiäinen saman jekun, eli ovat alkaneet naputella munaa aamupalalla, ja aina jollain onkin muna ollut suklainen. Traditio!!
No jos mies oikeesti luulee että siinä on 500 grammaa suklaata niin ihan aiheellinen huoli häneltä. Mutta tyhmä mies :D
Mignon painaa 52 grammaa eli aika kaukana puolesta kilosta.
Lapset eivät ole ylipainoisia ja ovat terveitä. Muuten syömme terveellisesti. Minusta tuo oli todella typerää ilonpilaamista.
Ap
Siis mignon munahan on 52g painava. :D On sulla ap mies. :D
Eikö sulla ollut tämä sama aloitus täällä viime pääsiäisenä?
Meillä kaikki syövät Mignoneita, tykkäämme nougat-suklaasta. Possu, kuha, salaatit, hedelmät ja urheilukin ovat lapsillemme maistuneet pääsiäisenä, suklaa menee siinä kyljessä. Olemme kaikki hoikkia, iloisia ja terveitä, varmaan koska pipo ei kiristä kellään...
Näytä nyt ap tämä miehelle jos ei muuten usko tuota painoa: http://www.fazer.fi/juhlat/sesongit/paasiainen/mignon-muna-kasityona-al…
Mignon painaa reilu 50g. Ei suinkaan 500g. Vertailuna Fazerin sininen suklaalevy painaa 200g. Eli yksi Mignonmuna vastaa paria riviä suklaalevystä. Miehellä tais vähän suhteellisuudentaju kadota...
Miehesi on oikeassa.