Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeesti niin hirveetä jos lapset syö Mignonmunan????

Vierailija
27.03.2016 |

Hirvee mäkätys aamulla. Olin laittanut lapsille aamupalapöytään Mignonmunat yllätykseksi ja kun ukko näki ne niin alkoi hirveä huuto että miten voin tehdä niin??? 500 grammaa (????) suklaata lapsille aamupalaksi???
Ukko huusi että miten kehtaan ja räyhäsi ja pauhasi. Oli pöydässä muutakin kuten leipää ja hedelmiä. Ja yksi Mignonmuna jokaiselle lapselle. Huh. Ukko komensi että lapset saavat haukata niistä kerran ja loput jääkaappiin (?) ja mun tulee heittää ne sieltä roskikseen.
Siis onko toi hullu :o Lapset haukkasivat niistä mutta pienin 5 v kuiskasi mulle että oli ihana yllätys ja että syö salaa enemmän. Iskin silmää lapselle. Hän söi puolet ja sanoi ettei jaksa enempää ja antoi mulle ja mä söin sen puolikkaan. Ukko näki ja sanoi että miten sä voit syödä noin PALJON suklaata kun oot raskaana???
Pyörittelin vain silmiäni.
Kuka haluaa hullun ukon riesakseen?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa.

Vierailija
2/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kukaan! Ei tainnut olla ihan tottakaan. Jos oli, niin näytä tämä sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se mies joku ortorektikko?

Vierailija
4/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? :D

Vierailija
5/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko kuulostaa pelottavalta sekopäältä, ellet nyt ihan jatkuvasti normaalipäivinäkin anna niille lapsille suklaata.

Vierailija
6/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on oikeassa.

Ei yksi suklaamuna silloin tällöin mitään haittaa. :D Tuskin ap joka aamu lapsilleen suklaata syöttää.

Aivan liioiteltu reaktio idioottimieheltä.

Vierailija
7/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eihän se nyt puolta kiloa paina hyvänen aika sentään

Vierailija
8/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli mikä niuhottaja! Kai nyt juhlapyhinä saa vähän suklaata syödä.

Vierailija
9/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta joka sana. Lapsilla on kerran viikossa karkkipäivä. Muulloin ei syödä makeisia paitsi jouluna tai muina juhlina.

Ap

Vierailija
10/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tehnyt lapsia tuollaisen miehen kanssa? Vai oliko tämä ensimmäinen hulluuskohtaus?

Vierailija
11/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 grammaa.

Vierailija
12/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, ettei tuo ollut ainoa kerta kun mies räyhäsi turhasta. Lapsille varmaan pelottava isä. Vai oletteko tosi lihavia ja sopineet miehen kanssa, että lasten painoa koitetaan saada alemmas?

Vierailija
13/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukollasi on vähän huono tuo arviointikyky kaikenkaikkiaan. Eihän se Mignon paina 500 vaan 52 grammaa. Olen syntynyt 60-luvulla, ja siitä alkaen olen syönyt joka pääsiäissunnuntaiaamu Mignon-munan. Ei ole tehnyt  minua hullummaksi, mutta kuuluu pääsiäiseen. Lapsilleni olen tehnyt joka pääsiäinen saman jekun, eli ovat alkaneet naputella munaa aamupalalla, ja aina jollain onkin muna ollut suklainen. Traditio!!

Vierailija
14/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies oikeesti luulee että siinä on 500 grammaa suklaata niin ihan aiheellinen huoli häneltä. Mutta tyhmä mies :D

Vierailija
15/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mignon painaa 52 grammaa eli aika kaukana puolesta kilosta.

Vierailija
16/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät ole ylipainoisia ja ovat terveitä. Muuten syömme terveellisesti. Minusta tuo oli todella typerää ilonpilaamista.

Ap

Vierailija
17/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mignon munahan on 52g painava. :D On sulla ap mies. :D

Vierailija
18/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ollut tämä sama aloitus täällä viime pääsiäisenä?

Meillä kaikki syövät Mignoneita, tykkäämme nougat-suklaasta. Possu, kuha, salaatit, hedelmät ja urheilukin ovat lapsillemme maistuneet pääsiäisenä, suklaa menee siinä kyljessä. Olemme kaikki hoikkia, iloisia ja terveitä, varmaan koska pipo ei kiristä kellään...

Vierailija
19/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä nyt ap tämä miehelle jos ei muuten usko tuota painoa: http://www.fazer.fi/juhlat/sesongit/paasiainen/mignon-muna-kasityona-al…

Vierailija
20/24 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mignon painaa reilu 50g. Ei suinkaan 500g. Vertailuna Fazerin sininen suklaalevy painaa 200g. Eli yksi Mignonmuna vastaa paria riviä suklaalevystä. Miehellä tais vähän suhteellisuudentaju kadota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi