Seksuaaliterapeutin koulutus? Riittääkö pelkkä kokemus ja oma pitkä "historia" alalta (niinkuin muissakin töissä)?
oppisopimuskoulutuksena? työssäoppimisena? Onko pääsykokeissa "tehtäviä"?
hahahahahahahaahahahaha!!
Kommentit (10)
No exä himoitsi ko terapeutiksi, piti itseään sopivana hommaan koska +50 kumppania ja oli mielestään tästä syystä pätevä. Seksuaalisesti oli kuitenkn hyvin estynyt ja traumatisoutunut menneistä miehistään ja suhteistaan muttei ymmärtänyt miksi tämä olisi ollut este terapeutiksi opiskeluun. Lopulta luulen että halusi sinne lähinnä omia solmujaan selvittelemään.
Pitää olla sinut oman seksuaalisuuden kanssa eli sen verran historiaa siltä osin että tuntee ja hyväksyy itsensä. Yleensä sosiaali-/terveysalan tutkintoa edellytetään. Koulutukseen kuuluu harjoittelua/työssä oppimista. Pääsykokeita ei ole.
seksuaalisuus on muutakin kuin perseen jakamista kymmenen vuotta.
"Jo 17-vuotiaana olin ollut 25 eri partnerin kanssa. Turha tässä on siitä puhua, kumpaa sukupuolta he olivat vai olivatko kumpaakin. Tähän mennessä kumppaneita on ollut toista tuhatta. Ulkonäöltäni en ole kovin erikoisen näköinen, mutta alavärkkiä on tullut esiteltyä vähän siellä sun täällä, jopa trenssiin pukeutuneena puistossa. Kutittavista tarttuvista taudeista olen parantunut useita kertoja, joten niitä on turha pelätä. Suosittelen teillekin intohimoa, kokeilunhalua ja tutustumista ihmiskuntaan seksuaalielimiä käyttämällä! Terveisin Intohimo-oppaanne"
Psykoterapeutin koulutus pohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Psykoterapeutin koulutus pohjalla.
Höpsistä.
Aika monella on esim. hoitoalan koulutus pohjalla ja psykologian opintoja. Etkö kysyjä tiennyt, että pääsykokeen yhtenä osana on päivän seisominen torilla housut kintuissa. Riistakamera kuvaa pienetkin viisarin värähdykset.
Kyllä riittää. Äidinkielen opettajaksikin voi ruveta kuka vain, jos puhuu suomea äidinkielenään.
Ei ole mitenkään suojattu ammattinimike eli voit mainostaa itseäsi seksuaaliterapeuttina vaikka heti.