Kenen populaarikulttuurin hahmon kohtalo on sinusta traagisin?
Michael Jackson ja Whitney Houston tyttärensä kanssa tulevat mieleen. Dianaa en osaa pitää traagisena, minusta hän oli aina opportunisti. Loppu oli tietysti ikävä.
Kommentit (26)
En tiedä traagisimmasta, mutta tulin hirveän surulliseksi Sauli Lehtosen kuolemasta. Hän oli hyvin sympaattinen nuori mies ja hänelle jos kenelle olisi toivonut pitkän ja onnellisen elämän.
En tiedä traagisin, mutta jollain lailla koskettavin oli Patrick Swayze. Teki hirveästi hommia nöyrällä asenteella kehdosta hautaan, rakasti samaa naista koko pitkän Hollywood-uransa ja kuoli lopulta tod.näk. alkoholismin aiheuttamaan haimasyöpään.
Michael Jackson ei ollut minusta ihan niin traaginen uhri kuin jona hänet esitetään.
John Rambo, äijä ei saa ikinä olla rauhassa, aina pitää lähteä pistämään porukka lihoiksi.
Ihmiset ja muut "ystävät" pettivät Michael Jacksonin monia kertoja. Hänet yritettiin saada hengiltä, Sonyt ja muut saa rahaa enemmän kun mies kuollut. Media yritti käännyttää ihmiset häntä vastaan ja ihmiset yrittivät keksiä keinoja miten saada rahaa häneltä, esimerkkinä pedofiili- syytökset.
Kyllä mua Lennoni liikuttaa varsinkin kun kuoli murhaan ja oli vasta neljäkymppinen.
Hahmo tarkoittaa mielestäni fiktiivisiä persoonia, ei todellisia, joten vastaukseni on Wesley Wyndam-Price. Snape pääsee kyllä lähelle.
Leonardo DiCaprion. Niin monta kaunista ja seksikästä tyttöystävää, mutta ei ole vieläkään löytänyt sitä oikeaa vaikka on jo nelikymppinen.
Black Dahlia eli Elisabeth Sorth.
haaveili julkisuudesta ja saikin sitä.. karmealla tavalla
Mitä traagista Snapessa muka oli?
Vierailija kirjoitti:
Paavo Väyrysen.
XDDDDDD
Jos ihminen on ehdoin tahdoin itse pilannut elämänsä, en osaa pitää häntä mitenkään traagisena. En osaa sanoa, onko joku yllä mainituista traaginen, koska suurin osa on täysin tuntemattomia suuruuksia, ja ne jotka tiedän, ovat itse pilanneet elämänsä viinalla, lääkkeillä ja / tai huumeilla.
Marilyn Monroe