### ENSIKOT ### vko8
Kommentit (45)
[color=goldenrod] Teillähän oli pikku-milli tapahtumarikas yö... Toivottavasti ei nyt mitään kummempaa ole miehellesi sattunut... Ei varmasti ole kiva ollut herätä tuollaiseen. Yritä jaksaa!
Mä olen muuten vaan nukkunut huonosti. Tai oikeastaan olen nukkunut vaan vähän aikaa, mutta ei mua kyllä nyt edes väsytä. Päivällä voi kyllä vähän väsyttää...no, katsotaan.
Jospa sitä laittaisi taas pyykkiä pyörimään, vauvan vaatteita ja lakanoita sun muita odottaa vielä pesua... Nyt on kaikki kalusteet vauvan huoneeseen kasattu! Ja perjantaina ostettiin turvakaukalokin!
NapNap rv37+5 [/color]
[color=red] Mukavaa uutta viikkoa munkin puolesta!
Teillä on ollut hurja yö pikku-miili. No ehkä miehelle pitää suoda joskus tuollaisia reissuja?! Tai ainkakin ennen vauvan tuloa... Sitä vaan joskus ihmettelee, että miten ne voi juoda itsensä tuollaiseen kuntoon, vaikka harvoin niin tekevätkin. No toivottavasti saat selityksen ja mies opetuksen!
Mua jännittää huominen lääkärineuvola. Olisi niin ihana saada jotain varmistusta pienen olemassaolosta, mutta syke ei varmaan vielä kuulu, kun viikkoja on kasassa alle 10. No ainakin saan veri- ym kokeiden tulokset! Jonkun varmistuksen kuitenkin haluaisin, niin voisin antaa itselleni luvan ostaa pienelle jo jotain pientä...
Nukkumisesta vielä. Sen flunssan ja yskimisen takia olen minkäkin nukkunut aika huonosti. Viime yö meni kuitenkin ihan kivasti pitkästä aikaa. Unia olisi kyllä voinut vielä jatkaakin, haukotus...
Voikaahan hyvin ja paksusti!
Sippu ja pikku-tikru 9+2 [/color]
[/quote]
Täälläkin on ukon takia valvottu..flunssa alkaa hellittää mutta jotenki viime yönä heräsin siihen että sen vieressä oli vaan niin paha olla(ei varmaan tarvi sanoa ettei illalla menty kauhean ilosena nukkumaan..!). Siitä siirryin sohvalle ja mietiskelin asioita muutaman tunnin,niitä sit selviteltiin ennen herran töihin lähtöä.
Jotenki mua nyt vaan ahistaa kun tuntuu että sen sukulaiset,ja varsinki yks,menee kaikessa meidän suhteen edelle. Ja tämä rakkaani kun on yhtäkkiä alkanu painostamaan muakin enemmän tekemisiin tän yhen kanssa,mistä ollaan kyllä puhuttu että aikanaan..akka on vaan niin kieron oloinen ja siitä on miehen perhekin varoitellut mutta jostain kumman syystä se on vaan NIIN PYHÄ. Ja mulla on tietysti tarve nyt saada mieheltä huomioo kun vauvin tulo alkaa lähestyä ja se on niin suuri muutos,nyt vaan kaipais hellyyttä ym..
Ja sitten se,kun se hyökkäilee silmille.Mies siis.Ärsyttää,kun se ilman muuta olettaa että mä teen kaiken niin kuin hän tahtoo,sopii asioita mun selän takana(ja mun PUOLESTA,sehän tässä pahinta on!)ja sit alkaa yhtäkkiä karjumaan niistä. Siis raivoaa kunnolla. Ja mä tietysti siitä jo arvaan että se on taas sopinut jotain,mutta näinhän se on että hyökkäys on paras puolustus..se siis syyttelee mua asioista joita en oo ehtiny ees tehdä!
Eikä oikein sängyssäkään tunnu olevan kaikki kohdallaan,kun äijä huolehtii vaan itestään.Ennen oli sentään laadukasta,nyt vaan paljon=/
Mutta kai se tästä.Surettaa vaan niin että asiat on yhtäkkiä muuttuneet tämmösiks,ja on vaikee saada toista PUHUMAAN kun se todellakin vain hyökkäilee ja syyttelee..mutta toisaalta,kun sen lopulta saa puhumaan niin se onkin jo toinen juttu.Hyvä mies se on,kun vaan saatais takasin se mitä meillä vielä muutama viikko sit oli..
Tästähän tuli oikein kunnon valitusvirsi,mutta kylläpä helpotti=) Aamulla ois neuvola(sitä ei muuten mies jätä väliin ellei oo pakko ja on se kyllä ihanaa kun se on siellä pitämässä kädestä=)ja kyllä ootan taas että pääsen kuulemaan vauvia,se piristää aina=)!
Eli eiköhän se aurinko paista tähänkin kasaan!
Hyvää alkanutta viikkoa teille kaikille.
-WcANkka 34+2-
Olo on kyllä aivan hirveä (jatkan pinon valitusvisttä ;)). Mikään ei ole tänään eikä eilen pysynyt sisällä ja olo on aikas heikko.. Toivottavasti huomenna taas pysyisi jotain sisällä...
MiaMik rv 8+2
Päätinpäs sitten aloittaa pinon kun on tässä kaks ja puoli tuntia jo tullut oltua hereillä... kiitos rakkaan ukkokultani. Saa tätä menoo alkaa pakkaileen sairaalakassia vauhdilla jos tuo yks vielä toiseen kertaan aiheuttaa tällaset masukivut. Mies oli poikien kanssa viihteellä ja osasin kyllä odottaa, että kotiin tulee hyvin humalainen mies, mutta eipä oo vielä koskaan tollasessa kunnossa kotiin tullu... silmä mustana ja hyvä kun kahta sanaa suustansa sai. Kahteen kertaan tosin sai oksennettua sitten sen puhumisen sijaan... =D ekalla kerralla selvis vessaan asti ja veinpä sitten silloin heti sohvan viereen ämpärin odottamaan ja hetken päästä sainkin singota olkkariin katsomaan osuuko se siihen ämpäriin... Nyt vaan mielenkiinnolla odotan, että saan kuulla keneltä se tuon mustan silmän on saanut. Eipä ookaan meidän yhdessäoloaikana vielä kertaakaan tapellut... No, onneks ei usein ota tollai. Ärsyttääääää....!!!!! Nyt tuli valivaliviesti tästä...
[color=red]pikku-milli & paco 30+3[/color]