Miksei hullut tungeta hullujen taloon?
Kaikki skitsot psykot tms. Mahdolliset murhaajat ja muutenkin hullut. Miksei ne viedä hullujen taloon? Miksi meidän pitää elää hullujen kanssa?
Kommentit (44)
Mitäs se sulle kuuluu! Taidat olla itse ihan hullu!
T. Psykiatri
Kyllähän pahimmat ovatkin ns lukkojen takana. Keksisitkö hyvän keinon saada tarpeeksi rahoitusta, jotta kaikki saisivat tarvitsemaansa apua?
Ono tämä otikko kehoitus itsellesi? Miksei hullut tungeta hullujen taloon > miksei tytöt lähetä ...,.
Oikea muoto on miksei hulluja tungeta...
Ei oo tarpeeksi taloja. Tiedät minkä takia.
No onhan ainakin osa hulluista laitettu esim. apukouluihin ja toimintakeskuksiin, siis semmoiset hullut, jotka ovat esim. vähämielisiä, autistisia ja liikuntavammaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kysytko ihan vakavissasi tätä asiaa vai ihan huumorimielessä? Vastaa ensin, niin keskustellaan sitten.
Olen tossissani. Eilenkin joku psyko vastaili täällä siis mitä vittua? Miksi ne saa kulkea vapaasti? Muutenkin tässä foorumissa on vtusti hulluja joka keskustelussa on joku mt-ongelmainen.
Olisin oikeasti iloinen, jos aggressiiviset mielenterveysongelmaiset saisivat apua helpommin. Olen saanut bipolaariselta sukulaiselta 24 herjausviestiä parin viikon sisällä. Muile sukulaisille ja henkilön entisille tutuille viestejä on mennyt jo vuosien ajan.
Henkilö itse uskoo olevansa terve, nerokas, nuori, sivistynyt ja äärettömän lahjakas.
Ideaalitilanteessa hän saisi lääkityksen ja terapiaa ja elämä olisi helpompaa niin hänelle kuin muillekin sukulaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytko ihan vakavissasi tätä asiaa vai ihan huumorimielessä? Vastaa ensin, niin keskustellaan sitten.
Olen tossissani. Eilenkin joku psyko vastaili täällä siis mitä vittua? Miksi ne saa kulkea vapaasti? Muutenkin tässä foorumissa on vtusti hulluja joka keskustelussa on joku mt-ongelmainen.
Potilaat tunnistaa usein alkeellisten kirosanojen käytöstä.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuosta ulosannistasi tulee mieleen, että yrität esittää typerää. En oikein tiedä, millä tavalla mun pitäisi vastata sulle, kun en millään jaksaisi turhaan alkaa paasata asioista, kun siellä onkin sitten joku trollailija hekottelemassa. Toisaalta, jos oikeasti kysyt vilpittömästi, olisi sullekin varmasti ihan hyvä saada faktatietoa. Vai oletko vain tosi nuori, esim. alakouluikäinen?
-
Jos nyt ihan lyhyesti vastaisin ensialkuun, puuttumatta siihen, että sulla ei selvästikään ole mitkään termit hallussa: ei ole mitenkään rikollista olla mielenterveysongelmainen. Vain hyvin pieni osa mielenterveysongelmaisista on vaarallisia. Jos tarkoitat "psykolla" psykopatiaa, se ei ole mielenterveysongelma, vaan persoonallisuushäiriö. Psykopatia, eli narsismin äärimmäisin muoto, on todella harvinaista.
Miksi suvakkien pitää hyväksyä joka asia..?? Ihanko tosi olisi ok jos kadulla tulisi vastaan joku psyko ja murhais sut?????
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki skitsot psykot tms. Mahdolliset murhaajat ja muutenkin hullut. Miksei ne viedä hullujen taloon? Miksi meidän pitää elää hullujen kanssa?
Arkadianmäellä on kiintiö täynnä
saathan sinäkin liikkua vapaasti, vaikka vaikutat aivan osastotapaukselta.
Psykopaatti ja tavallinen hullu esim.skitsofreenikko ovat 2 eri asiaa.
Tarkoititko aloituksellasi psykopaatteja ja rikollisia,vai yksin kotona tärisevä runoa kirjoittavaa hullua skitsofreenikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Potilaat tunnistaa usein alkeellisten kirosanojen käytöstä ja tummasta suojaväristä ;D
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän pahimmat ovatkin ns lukkojen takana. Keksisitkö hyvän keinon saada tarpeeksi rahoitusta, jotta kaikki saisivat tarvitsemaansa apua?
Ne kaikista pahimmat ei just ole lukkojen takana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suvakkien pitää hyväksyä joka asia..?? Ihanko tosi olisi ok jos kadulla tulisi vastaan joku psyko ja murhais sut?????
Ap
Siltä varalta, että satutkin olemaan tosissasi, niin vakavasti mielenterveysongelmaisten (johon ilmeisesti viittaat sanalla "psyko") tekemät satunnaiset väkivaltarikokset ovat todella harvinaisia. Mun on kyllä vaikea uskoa, että olet tosissasi tai yli 12-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Oon samaa mieltä
Samaa mieltä olevilla ihmisillä ei taida olla juuri mitään kuvaa siitä, mitä mielenterveyden ongelmat ovat ja mitkä niiden vaikutukset ovat kanssaihmisiin.