Ystävää?
Hei,
En keksi enää muutakaan, niin kirjoitan tänne. Olen siis tänä vuonna 36v. täyttänyt transnainen. Vuosien tuskailun jälkeen olen vihdoin hakeutunut korjausprosessiin. Olen koettanut teeskennellä miestä koko ikäni, mutta ehkä oikea olemukseni on paistanut läpi kun aina on haukuttu homoksi ja naiseksi. Syynä varmaankin se, että olen aina ollut naisellinen, lantio kehittyi murrosiässä kuten tytöillä eikä miesten housut ole koskaan sopineet.
Syy miksi kirjoitan tänne on yksinäisyys. Minulla ei ole yhtäkään ystävää, joten olisi mukana löytää joku ihminen jonka kanssa vaihtaa ajatuksia. Olen herkkä ja ujo, mutta uskon että tutustumisen arvoinen tapaus.
Kivaa pääsiäisen jatkoa kaikille :)
Kommentit (5)
Vanhempien mielestä olen sairas, ja monet tuntuu pitävän friikkinä. Olen Helsingin läheltä, sinne kai muutan. Kiitos vastauksista :)
Oletko tutustunut qruiser sivustoon?
Olen, mutta sivut tuntuu olevan enimmäkseen seksiseuran etsijöitä täynnä. Niistä en välitä. Jos joku haluaisi saada luotettavan ystävän, niin sähköpostia saa laittaa: hanna_ts@suomi24.fi
Terkuin,
Hanna
Eikö oo yhtään ketään sukulaisia, tuttuja? Hmm, kuulostaa surulliselta :( ootkos etsinyt sivustoilta, joilla samanhenkisiä tyyppejä?