Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko vaan liian herkkis? Miten reagoisit?

Vierailija
27.03.2016 |

Uusi miesystävä lähti kavereiden kanssa pääsiäisen viettoon Leville. Lähtiessä oli lämmintä, aikoi soitella jne... Torstaista lähtien ovat olleet reissussa. Aamuisin varhaisesta saakka on pistänyt whatsuppia aina puolen päivän jälkeen muutaman viestin. Tämän jälkeen ei kuulu enää mitään koko päivänä, iltana tai yönä. Yhtään puhelua ei ole tullut... En ala kyselemään perään tai soittelemaan, ajattelin lupausten pitävän. Kaiken lisäksi v***ttaa tunne, että täällä odottelen ja oon valmiina ku herralle sopii viestiä laittaa. Esim. tänä aamuna aikaisin oli viestiä laittanut jolloin olin vielä nukkumassa. Kun en ollut tuntiin vastannut niin mun perään kyseltiin missä olen...

Eli olen ärsyyntynyt ettei pidä yhteyttä reissultaan ja katoaa linjoilta aamupäivien jälkeen, myönnän. Mutta reagoinko jotenkin "väärin" tms.? Miten te toimisitte? Tältä nyt vaan tuntuu. Suhde on tuoreehko ja tykkään hänestä. Viestit on ollut lämpimiä, mutta pitkät välit yhteydenpidossa, soittamattomuus ottavat päästä ja pistävät miettimään, että mikä meininki. Ei tietenkään helpota, että kyseessä Levin kaltainen menomesta...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle henkkohtaisesti riittäisi nuo viestit, ei tarvi reissusta soitella.

Vierailija
2/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon niitä viestejä oikein pitäisi tulla? Ei kai hän siellä puhelin kädessä istu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä päivystät puhelimen ääressä kuten sanot. Elä elämääsi niin ärsyttää vähemmän.

Eikö yksikin viesti päivässä riitä

Vierailija
4/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä viesti/pv on ihan riittävä yhteydenpito, kun ollaan erossa. Kaveriporukassa on ärsyttävä se yksi tyyppi, jonka pitää koko ajan soittaa/viestitellä ja kantaa puhelinta mukanaan joka paikassa.

Vierailija
5/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa? Joka aamu laittaa viestiä mutta se ei riitä? Tuliko mieleen, että puolenpäivän aikaan he varmaan lähtevät rinteeseen ja illat juovat olutta, saunovat ja pitävät hauskaa? Koko ajan pitäisi van nysvätä kännykän kanssako? Vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta.

Vierailija
6/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoreissultahan tuo kuulostaa. On varmaan niin paljon aktiviteetteja ja naiskauneutta tarjolla, etyä tyttis unohtuu. Sukupuolitautitestit kotiin palatessa!

Vierailija
7/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että en ole puhelinpäivystäjä ja jos herrasta itsestään ei kuulu enää iltaisin mitään on turha huhuilla minun perääni heti yhden vastaamattoman tunnin jälkeen.

Vierailija
8/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa? Joka aamu laittaa viestiä mutta se ei riitä? Tuliko mieleen, että puolenpäivän aikaan he varmaan lähtevät rinteeseen ja illat juovat olutta, saunovat ja pitävät hauskaa? Koko ajan pitäisi van nysvätä kännykän kanssako? Vaikutat sairaalloisen mustasukkaiselta.

Ja mieskö on mielestäsi normaali kun hätääntyy heti jos ap ei vastaa yhden tunnin jälkeen viestiin? 

Vierailija
9/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se mukava jos soittaisi mutta taas toisaalta viestit riittäisi minulle.

Vierailija
10/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Mä jättäisin ap:n heti. En kestä avuttomia roikkujia, joille pitää olla koko ajan osoittamassa tunteita. Mäessä ei voi näpytellä, eikä seurassa ole kohteliasta. Jos viesti päivässä ei riitä, se on moro.

Vierailija
11/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mieskö on mielestäsi normaali kun hätääntyy heti jos ap ei vastaa yhden tunnin jälkeen viestiin? 

Yleensä petollinen henkilö on itse kaikista epäileväisin muiden mahdollisista pettämisistä. Hyökkäys paras puolustus ja kiinnittää huomion pois syyllisestä itsestään.

Vierailija
12/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whaaat 😂 Mä ainaki annan miehen olla rauhassa reissussa miesten kesken. Nimenomaan haluaa ottaa vähän rennosti ja pitää hauskaa, niin miks edes lähetellä viestejä perään? En tiedä olenko outo.

Vierailija
13/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä petollinen henkilö on itse kaikista epäileväisin muiden mahdollisista pettämisistä. Hyökkäys paras puolustus ja kiinnittää huomion pois syyllisestä itsestään.

Eiköhän se ole perinteisemmin niin, että ap:n mies katsoo oikeudekseen itse kysellä heti missä ap on vaikka itse ei katso olevansa samassa vastuussa omasta toiminnastaan. Taas on sopiva mätchi löytänyt toisensa.

Vierailija
14/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap päivystää puhelin kädessään koko päivän, niin onhan se omituista jos ei tuntiin vastaa

Vierailija
15/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parisuhteen alussa myös vähän samaa vikaa. Olin hieman liian omistushaluinen, riippuvainen ja mustasukkainen. Tein todella paljon töitä, etten kuitenkaan näyttäisi sitä miehelleni, koska ei hän ollut antanut mitään syytä tunteilleni. Lopulta tietenkin keskustelimme asiasta ja sen jälkeen on ollut helpompaa.

Mieti, että miesystävälläsi on oikein todella hauskaa reissussa, koska ei ehdi soittamaan sinulle. Kuitenkin hän huomioi sinua viesteillä :) Itse olen huomannut, että jos mieheni soittelee minulle poikien illasta pari kolmekin kertaa, niin se tarkoittaa sitä, että hänellä ei ole niin kivaa. Sama pätee myös minuun.

Olemme olleet yhdessä kohta seitsemän vuotta, niin sitä kyllä arvostaa omaa aikaa ja nauttii siitä, että kumppanillakin on halua elää omaakin elämää. Ei tarvitse elää symbioosissa koko ajan :)

Vierailija
16/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap päivystää puhelin kädessään koko päivän, niin onhan se omituista jos ei tuntiin vastaa

En nyt todellakaan päivystä puhelin kädessä mikäli alkuperäisestä viestistä saa sellaisen käsityksen. Olen tavannut kavereita, ulkoillut, käynyt syömässä jne... Mutta siitä huolimatta odotan puhelua tai muuta yhteydenottoa. Ikävä on miestä, hänen ääntään, mukavaa jutustelua...

Vierailija
17/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vihainen lähinnä itsellesi, ettet ole keksinyt mitään tekemistä itsellesi loman ajaksi. Tuskin mies on ollut mitenkään vihainen sinulle, kun et vastannut viestiin, on vain ihmetellyt että missä olet. Kannattaa ehkä miettiä näitä tunteita, mitä tilanne on sinussa herättänyt, ja pohtia mistä ne ovat kummunneet.

Eikö mies saisi lasketella? Etkö itse harrasta urheilua? Eikö miehellä saisi olla hauskaa kavereiden kanssa? Pitäisikö sinun päästä joka paikkaan mukaan? Onko sinulla koskaan hauskaa kavereiden kanssa? Vai oletko niitä naisia jotka nakkaavat kaverit automaattisesti ulos elämästään kun mies löytyy, ja oletat että myös miehet toimisivat samoin.

Vierailija
18/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika takertuva olet, ja ilmeisesti mustasukkaisuus kalvaa. Osaatko sanoa miksi? Onko mies osoittanut aikaisemmin olevansa epäluotettava? Jos ei, niin rentoudu ja ota kaikki irti omasta laatuajastasi. Tee sellaisia juttuja joista miesystävä ei niin välitä eikä ole innokas lähtemään mukaan. Kyllä kuulumisten vaihto kerran päivässä täytyy riittää, ette kai te mitään teinejä enää ole. Anna myös miehelle vähän siimaa, muuten kokee sinun epäilevän ja vahtivan häntä, ja se on paras keino vieraannuttaa hänet sinusta.

t: Merkillä mies 200 pv vuodessa matkoilla ja silti edelleen >20 v naimisissa

Vierailija
19/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sille miehelle ilmoittaa, että "sorry , eilen meni kavereitten kanssa vähän pitkään. Paistaako sielläkin aurinko?". Yksi viesti päivässä riittää.

Vierailija
20/29 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se muutos tuossa apta vähän ihmetyttää, ensin tuli viestejä, sitten ei. Se kertoo aina jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän