Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiustyyli hakusessa

Vierailija
27.03.2016 |

Laittakaa linkkejä kuviin, joissa on hienot hiukset, pituudella ei väliä :) Pitäisi keksiä, millaisen mallin leikkauttaisin. :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista vähän kattoa myös sun kasvonpiirteitä, kaikki hiusmallit ei käy kaikille

Vierailija
2/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muista vähän kattoa myös sun kasvonpiirteitä, kaikki hiusmallit ei käy kaikille

Muistan kyllä mutta kiitos muistutuksesta :) ja voinhan ottaa useamman kuvan kampaajalle mukaan ja kysyä mikä sopii minulle :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin long bob sopii kaikille, vaikka olisi minkälaiset kasvonpiirteet:

https://www.google.fi/search?q=long+bob&biw=1440&bih=795&source=lnms&tb…

Itse tykkään tällä hetkellä pitkistä hiuksista, joissa balayage värjäys:

https://www.google.fi/search?q=balayage&biw=1440&bih=795&source=lnms&tb…

Vierailija
4/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä polkka on ihana!!! Love it! Mulla on pitkä polkka ja pitenee hieman eteenpäin ja balayage värjäys...tykkään:)

Vierailija
6/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta please, pidä hiusten väri luonnollisena !!!

Miksi ihmiset ei tajua että terve , hyväkuntoinen ja luonnollinen tai edes luonnollisen näköinen on kauneinta ja haluttavinta ?

Ihanimmat ja tavoiteltavimmat naiset ovat mahdollisimman luonnollisella tavalla kauniita.

Mä en oikeasti kestä näitä liian mustaksi, punaiseksi, harmaaksi, tai kellertävän blondiksi värjättyjä hiuksia jotka saavat suomalaisen ihonvärin näyttämään liian kalpealta ja kelmeältä. Ylipäätään itse värjätyt ovat harvoin hyvät ellei sävyä ole valittu todella lähelle omaa luonnollista sävyä.

Epäluonnollinen hiusväri näyttää yksinkertisesti tyhmältä, tyylittömältä, halvalta ja homssuiselta. Juurikasvu on yleensä ihan hirveän näköinen paitsi jos sävy on todella lähellä alkuperäistä.

Vierailija
7/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin long bob sopii kaikille, vaikka olisi minkälaiset kasvonpiirteet:

https://www.google.fi/search?q=long+bob&biw=1440&bih=795&source=lnms&tb…

Itse tykkään tällä hetkellä pitkistä hiuksista, joissa balayage värjäys:

https://www.google.fi/search?q=balayage&biw=1440&bih=795&source=lnms&tb…

Noi esimerkkikuvat oli hyvän näköisiä.

Ja tämä balayage-värjäys on just sellainen tyylikkään luonnollinen ja helpommin suomalaiseenkin ihon väriin sopiva kuin joku halpahallin mustanruskea...

Vierailija
8/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta please, pidä hiusten väri luonnollisena !!!

Miksi ihmiset ei tajua että terve , hyväkuntoinen ja luonnollinen tai edes luonnollisen näköinen on kauneinta ja haluttavinta ?

Ihanimmat ja tavoiteltavimmat naiset ovat mahdollisimman luonnollisella tavalla kauniita.

Mä en oikeasti kestä näitä liian mustaksi, punaiseksi, harmaaksi, tai kellertävän blondiksi värjättyjä hiuksia jotka saavat suomalaisen ihonvärin näyttämään liian kalpealta ja kelmeältä. Ylipäätään itse värjätyt ovat harvoin hyvät ellei sävyä ole valittu todella lähelle omaa luonnollista sävyä.

Epäluonnollinen hiusväri näyttää yksinkertisesti tyhmältä, tyylittömältä, halvalta ja homssuiselta. Juurikasvu on yleensä ihan hirveän näköinen paitsi jos sävy on todella lähellä alkuperäistä.

Olenkin kasvattanut jo pidemmän aikaa omaa väriä takaisin :) Oliko se nyt 2vuotta sitten kun värjäsin ja ei ole enää paljosta kiinni, että on oma väri takaisin :) Ja minulla on omasta mielestäni ihan nätin väriset hiukset (ja kuulemma miehenkin), näyttävät silti hiukan värjätyiltä kun ovat erisävyisen ruskeat :)

ap

Vierailija
9/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa menet kampaajalle ja annat vapaat kädet. Piristystä ja uutta.

Vierailija
10/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on hieno ja liukas hiuslaatu, niin jonkinlainen polkkamitta (voi olla tuo jo mainittu long bob) toimii, jos on hyvä kampaaja, joka osaa leikata malliin tukea ja tuuheutta antavia kerroksia. Siis korostan, että hyvä kampaaja, joka on taitava leikkaamaan.

Itselläni on luonnostaan hyväkuntoinen, lasimaisen liukas hiuslaatu, joka ei näytä yhtään miltään pidemmässä mitassa, koska valuu pitkin päätä. Viihdynkin huomattavasti paremmin hieman leuan alapuolelle ulottuvassa polkassa ja otsiksessa, jotka korostavat myös kasvojeni piirteitä ihan eri tavalla kuin pitkät hiukset. Lyhyeen tukkaan saa myös halutessaan kiharaa/lainetta - pitkässä tukassa ne eivät tällä hiuslaadulla pysy paria tuntia kauempaa.

Vierailija
11/11 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella paksut ja tuuheat hiukset, todella luonnonkiharat. Tällä hetkellä puoleen selkään asti. Ei mene pitkin päätä :)

ap