Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelko matkalle lähtemistä

Vierailija
26.03.2016 |

En enää uskall lähteä mihinkää kun pelkään että poissaollessano tapahtuu läheisille jotain pahaa. Nytkin olisi mahdollisuus lähteä talvilomalle pohjoiseen tuttujen kanssa. Aprikoin uskallanko kun lapsi ja muut läheiset jäövät kotiin. Jotain ahdistuhommaa tämä onka todella raastavaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde! Pahaa tapahtuu jos lähdet..

Vierailija
2/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde! Mitään ei tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan normaalia välittämistä ja rakastamista olla huolissaan läheisistään ja etenkin lapsistaan. Mutta jos se on niin vakavaa, että oikeesti estää sua lähtemästä kotoa niin asialle kannattaisi kyllä tehdä jotain. Itseäni ainakin helpottaisi tuossa tilanteessa ajatus siitä, että olet kuitenkin Suomen rajojen sisäpuolella ja sinänsä aika nopsaan pääset paikalle, jos jotain sattuisikin.

Vierailija
4/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei tämä ole ihannormaalia. Täytyyhän sitä pystyä lähtemään ilman tällaista pelkoa.

Vierailija
5/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään lähtenyt viime viikolla laivalle, vaikka paikka oli jo varattu. Ahdisti se lähteminen niin paljon, että olin ihan tuskainen. Kun sitten puoli viikkoa ennen reissua tein päätöksen, ettei mun, aikuisen ihmisen, tarvitse lähteä sellaiselle matkalle, jolle en halua, niin tuli saman tien ihanan helpottunut olo. Aikuinen ihminen voi tosiaan itse päättää mitä haluaa tehdä. Ja kaikkea ei ole pakko haluta.

Vierailija
6/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läheisriippuvainen

7/7 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään lähtenyt viime viikolla laivalle, vaikka paikka oli jo varattu. Ahdisti se lähteminen niin paljon, että olin ihan tuskainen. Kun sitten puoli viikkoa ennen reissua tein päätöksen, ettei mun, aikuisen ihmisen, tarvitse lähteä sellaiselle matkalle, jolle en halua, niin tuli saman tien ihanan helpottunut olo. Aikuinen ihminen voi tosiaan itse päättää mitä haluaa tehdä. Ja kaikkea ei ole pakko haluta.

Mutta aikuisen ihmisen ei myöskään tulisi alistua irrationaaliselle pelolleen.