Voiko nainen mennä yksin baariin??
Olen 40-vuotias parisuhteessa (seurustelen mutta kumppanikin reissussa) oleva nainen jolle koittikin yllättäen vapaailta (lapsista) ja haluaisin mennä pitkästä aikaa käymään jossain mutta kaikki kaverit ovat matkoilla tms.
Voinko mennä yksin baariin??? en oo ikinä yksin ollut! Kaipaisin vain juttuseuraa, eikä haittaa vaikka tutustuisi uusiinkiin ihmisiin :)
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on valmis tulemaan raiskatuksi niin silloin kyllä.
Just, olen käynyt baareissa yli 20v, mitään ei ole sattunut. Mutta elä sinä toki pelossasi neljän seinän sisällä, se vasta elämää on.
Käy nyt välillä muuallakin, ei tollaista kenenkään maksa kestä....
Mä käyn tanssimassa ja tapaan ihmisiä,kuuntelemassa musiikkia, hyvin on maksa kestänyt :)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ajattelee vaan kaikkea negatiivista.
Laivalle nyt ei ainakaan kannata yksin lähteä. Kotiseudun tyypit olisivat ihmeissään, että mitähän tuokin täällä yksin tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ajattelee vaan kaikkea negatiivista.
Laivalle nyt ei ainakaan kannata yksin lähteä. Kotiseudun tyypit olisivat ihmeissään, että mitähän tuokin täällä yksin tekee.
Joo, kaikki on ihmeissään sillä kukaan ei ole ikinä elävänä naista nähnyt, suu auki kaikki tuijottaa, on se niin ihmeellistä.
Parempi baariin on yksin mennä kuin vaikka ruokaravintolaan.
Olen käynyt useinkin.
Kiitos :D hih
ehkä sitten meenki...
ap
Vierailija kirjoitti:
Mene taksilla jos menet. Kadut ovat autiot, joten siellä on riski liikkua.
Kaupungin kadut on pitkiä ja suoria
niiden laidat on täynnä maalattuja...
Jos siis olet menossa bändiä kuuntelemaan niin kukaan tuslin edes huomaa, että olet paikalla yksin saatikka, että olet tullut paikalle yksin.
Ehkä joku istuskelupaikka voisi olla eri. Itsestä saattaisi tuntua hieman kiisalliselta istua yksinäni, jos kaikki muut ovat porukoissa. Mutta toisaalta silloin aivan varmasti ainakin saat juttuseuraa. Rohkeasti vaan!
Mä aattelin ainakin mennä yksin parille, kun ei mulla oo kavereita. :(
Mitä sinne varatut menee tukkimaan ja p-skaa jauhamaan!
Vierailija kirjoitti:
Baarit ei tietääkseni oo vain sinkuille.
Ei voi. Tai jos menet hyväksyt sen että olet vapaata riistaa. Jos annat JÄNNÄMIEHELLE pakit joudut stalkatuksi ja vainotuksi loppuelämäsi ajaksi. Mitäs läksit (baariin yksin). Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti
Tottakai voi mennä yksin baariin ja näin aion tehdä itsekin tänään. Naisena toki kannattaa varautua siihen, että lähestymisiä tulee jos menet baariin, jossa on oman ikäluokkasi edustajia.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Tai jos menet hyväksyt sen että olet vapaata riistaa. Jos annat JÄNNÄMIEHELLE pakit joudut stalkatuksi ja vainotuksi loppuelämäsi ajaksi. Mitäs läksit (baariin yksin). Nih.
Jännämiehet eivät yhtä reikää jää muistelemaan. Toisin kuin lassukat, ne vasta vaarallisia ovat! Musta paita on jo lupaus seurustelusta ja ohimenevä katsekontakti aiheuttaa hääkellojen huminan.
Mäkin oon miettinyt et menisin yksin baariin tms kun en tunne ketään täältä (muutto eksän perässä joskus aikoinaan).
Mulla on ihan sellainen olo et mua syödään elävältä. Olen kuulemma liian kiltti. Mitä sanotaan jos en tykkää seurasta? Et ole makuuni? Vai ei kiinnosta? Tuntuu että sitten saan jtn negaa mieheltä. Vai osaavatko miehet olla kohteliaita saatuaan pakit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti
Miten se on sulta pois, jos siellä on joku varattu?
Minä menin tässä kerran, olen 24. En oikein ole noissa baareissa/kapakoissa tottunut käymään, hädin tuskin tiesin drinkkejä. Tiskin takana oleva henkilö ei edes meinannut muistaa, mitä yhteen haluamaani drinkkiin tuli. Mua vähän nolotti, että osasinkohan käyttäytyä jonkun "etiketin" mukaan (tilasinko esim. outoja tai paikan "tyylin" vastaisia juomia) ja vaikutinko sinne kuulumattomalta.
"Onneksi" olen ruma, niin ei ollut mitään ahdistelemisia, yksi vanha mies jutteli mulle siitä viereiseltä jakkaralta, niin oli ihan mukavaakin, vaikka olen ujo.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon miettinyt et menisin yksin baariin tms kun en tunne ketään täältä (muutto eksän perässä joskus aikoinaan).
Mulla on ihan sellainen olo et mua syödään elävältä. Olen kuulemma liian kiltti. Mitä sanotaan jos en tykkää seurasta? Et ole makuuni? Vai ei kiinnosta? Tuntuu että sitten saan jtn negaa mieheltä. Vai osaavatko miehet olla kohteliaita saatuaan pakit?
Ei kannata sanoa mitään muuta kuin, että "hyvää illanjatkoa, menen nyt tanssimaan" tms.
Taitaa olla parempi pysyä kotona, kun täältä pitää neuvoa kysyä! Juo kotona sidukkaa ja menet sitten kiltisti nukkumaan. :D