Itkettää ja masentaa etten saa kesätöitä :(
Oon opiskelija ja hakenu kesätöitä. Oon päässyt kahteen haastatteluun:
1) lähetin videohaastattelun erääseen paikkaan, ei ole kuulunut mitään. Jos pääsee jatkoon videohaastattelun perusteella niin on vielä oikea haastattelu
2) olin yhdessä toisessa paikassa haastattelussa, sinne otetaan 2 ja haastatellaan kai 4-5. Jäi hyvä fiilis haastattelusta ja tunne että voisin päästä, mut nyt pari pv myöhemmin oon alkanu epäröimään ja mietin et miks muka pääsisin
Itkettää oikeesti jos oon nyt mokannut jo noi 2 paikkaa. Join äsken viiniä ja nyt tuli tosi masis ja itkuolo, oon niin luuseripaska jos en kumpaankaan pääse. 16 paikkaa on vielä minne laitoin hakemuksen että muualtakin voi vielä kuulua.
Anteeks piti avautua vaan
Kommentit (5)
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon!
Laita hakemuksia myös vuokrafirmoille, jopa ilman kokemusta voi päästä baareihin ja ravintoloihin blokkariksi tai tiskariksi.
Älä ota siitä liikaa itseesi. Tämän hetken työllisyystilanteessa jopa pitkän uran tehneillä vakkarityöntekijöillä on vaikea työllistyä tai työpaikat koko ajan yt-uhan alla. Jos vakkareilla on tilanne tuo, niin voit vain miettiä, mikä tilanne on silloin kesätöiden suhteen.
Älä välitä, minä en pääse mihinkään töihin ja ikääkin alkaa jo olla liian paljon työnantajille. Pääset vielä joskus, kun kerran olet opiskelija, oletettavasti siis nuori.
Vierailija kirjoitti:
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon!
Laita hakemuksia myös vuokrafirmoille, jopa ilman kokemusta voi päästä baareihin ja ravintoloihin blokkariksi tai tiskariksi.
No mulla on kyllä jo työ, mutta se on sellasta paskaduunia. Ja ei pää kestä enää sitä. Noi mihin oon hakenut niin ois ekoja oman alan hommia
Up