Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni hyvä ystävä sai lapsen.

Vierailija
26.03.2016 |

Olen tavannut tämän ystävän pari kertaa, mutten hänen vaimoaan. Kutsuivat meidät vierailulle katsomaan vastasyntynyttä. Mutta en tiedä, mitä ostaisin lahjaksi? Eikö jotain kuulu viedä kuitenkin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne varsinaista lahjaa tarvitse viedä, joku tuominen ois varmaan kiva kuitenkin. Kukkapuska, jotain kahvileipää jos semmoisia käyttävät / käytätte. Vauvan vanhemmilla saattaa olla kädet täynnä ts. ei tule kahvin kanssa kummempia tarjoiluja hoidettua.

Vierailija
2/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun miesystävä on sen lapsen OIKEA isä :D

hyvin sä vedät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sun miesystävä on sen lapsen OIKEA isä :D

hyvin sä vedät!

Aha :D No olkoot isä kuka vaan niin toivoisin vastauksia kysymykseeni. Ap

Vierailija
4/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vauvan lelu tai söötti vaate tai vaikka kuvioituja vauvan harsoja, kuvakirja...helppoa!

Vierailija
5/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan viety aina jotain käytännöllistä sekä silloin kun vauva on nähty ensimmäisen kerran että ristiäisiin/nimiäisiin. Vältellään siis vaatteita tai leluja, koska kaikki tapaavat tuoda niitä. Sitten onkin yhtäkkiä 20 helistintä tai 20 vaaleansinistä/-punaista bodya. 

Kun vauvaa on menty katsomaan ollaan viety vaippoja, kahvia, harsoja (vauvan pukluihin), herkkuja tai muuta mikä ei ole tiellä. Ristiäisiin/nimiäisiin vähän kalliimpaa esim. vauvanlakanat tai lahjakortti..

Tämä siksi, etten itse pidä "turhan" tavaran saamisesta. Vien siis varmuudeksi muillekin jotain "yleishyödyllistä". Mutta rotinoita on kohteliasta viedä, kun vauvaa menee ensimmäistä kertaa katsomaan.

Vierailija
6/6 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivoin aina herkkuja, kuten suklaata, mutta ei kukaan tuonut.

Usein viedään kukkia, joku vaate vauvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi