Miksihän BR-lelukauppa tuntuu luotaantyöntävältä?
Periaatteessahan lelukauppa on jo ajatuksena ihana. Silti BR:n myymälöissä on jotain vastenmielistä... Ovat jotenkin liian täysiä, muovisia, sekavia. Yksittäiset lelut samoja kuin muuallakin, mutta silti jää tunne, että jos tuolta ostan, teen maapallolle hallaa :D
Jotain lämmintä, puista, ekologista ja erilaista kaipaisin yleisilmeeseen. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?
Kommentit (7)
Mä tykkään BR-leluista, sieltä löytää aina jotain kivaa ja huippua että on usein alessakin vaikka mitä edullisesti.
Stockan Hamleys oli iso pettymys. Todella surkea valikoima ja kalliit hinnat.
Puiset lelut on ihania, mutta kun lapsi kasvaa niin puiset alkaa käydä vähän tylsäksi.
Hamleys oli tosiaan pettymys valikoiman puolesta. Palvelu oli sinänsä hyvää ja iloista, mutta toisaalta kahden käynnin perusteella vähän tekopirteää epäaitoa suomalaiselle myyjälle, eli tuli fiilis että ketju on opettanut myyjille kivoja repliikkejä.
BR:ssä on aina ollut hyvä valikoima leluja. Lego paretitkin 5-15e edullisemmin kuin paikallisessa prismassa. Ehkä siksi menikin konkkaan kun myi kilpailijoita selvästi halvemmalla. Sääli tuo konkka. Pitänee hamstrata legoja, tiedeleluja, gelologisettejä pikkukaukoputkia, ötökkätutkimus settejä, ryhmähau leluja jne. Vaikka jouluksi annoin jo kasan omille ja suvun lapsille.
Mulla meni Br-lelukauppa boikottiin, kun olin ostanut kaksivuotiaalle leikkipuhelimen jonka takana oli dia-esitys(siis semmonen mitä itselläkin oli pienenä kone johon laitettiin läpysköitä ja katseltiin disneykuvia). Likka välillä höpisi tipuista "tipu bambam", en tajunnut tällöin mitä meinasi. Joku aika sitten katselin mielenkiinnosta sitä dia-sarjaa niin kuvassa oli kaksi tipua molemmat aseet käsissään.
En mä itse asiaa niin pahana ajatellut vaikka toki järkytyin ensialkuun, mutta lähinnä ajattelen jos useampi vanhempi on näitä kapistuksia ostanut ja löytyy tällainen ylläri.. Pikkulastenlelussa aseiden kuvia hmm..