Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelusuhteessa paljastuu toisella olevan Tinder-tili?

Vierailija
26.03.2016 |

Eikö asia ole silloin päivänselvä, että toinen etsii seuraa selän takana? Koska ei sellaista tiliä pidetä auki muuten vaan. Vai?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun muuten vaan ladannut sen puhelimeensa.

Miksi edes mietit? Ei siellä muuten vaan roikuta ja katsota mitä sieltä löytyy.

Vierailija
2/10 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikun muuten vaan ladannut sen puhelimeensa.

Miksi edes mietit? Ei siellä muuten vaan roikuta ja katsota mitä sieltä löytyy.

Mikse muka? Uteliaisuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut käyttävät Tinderiä ihan vain egonpönkitykseen ja oman markkina-arvonsa tutkailuun eivätkä oikeasti seuraa hakeakseen. Silti kyllä mietityttää, että miksi onnellisessa suhteessa olevan ihmisen pitäisi edes miettiä, että millainen vienti mahdollisesti olisi muiden keskuudessa.

Vierailija
4/10 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa, henk.koht. en edes tapailisi miestä joka ylipäätään on käyttänyt tinderiä.

Vierailija
5/10 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi niin että kun tapasin (tinderin kautta) miehen jota aloin tavata säännöllisesti, poistin sovelluksen puhelimesta ja luulin että samalla katoaa koko tili. No eipä kadonnut vaan olin ilmeisesti koko ajan siellä ns tyrkyllä, mikä mulle selvisi vasta kun kaverini kertoi mulle että olin tullut häntä vastaan siellä. Pari kuukautta sen jälkeen kun olin poistanut sen puhelimesta. Meitä teknologisesti rajoittuneita lienee muitakin.

Vierailija
6/10 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi niin että kun tapasin (tinderin kautta) miehen jota aloin tavata säännöllisesti, poistin sovelluksen puhelimesta ja luulin että samalla katoaa koko tili. No eipä kadonnut vaan olin ilmeisesti koko ajan siellä ns tyrkyllä, mikä mulle selvisi vasta kun kaverini kertoi mulle että olin tullut häntä vastaan siellä. Pari kuukautta sen jälkeen kun olin poistanut sen puhelimesta. Meitä teknologisesti rajoittuneita lienee muitakin.

Mutta Tinderistä näkee milloin viimeksi tili on ollut aktiivinen, jos joku yrittää tuollaisella selittää. Että tili vaan ''jäi roikkumaan''.

Vierailija
7/10 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kuten Sanni eli: "Että mitähän vittua!": https://www.youtube.com/watch?v=EU7PsWbmN3k

Vierailija
8/10 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten sen muka näkee, milloin on ollut "aktiivinen"??

Vierailija
9/10 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Tinderistä näkee milloin viimeksi tili on ollut aktiivinen, jos joku yrittää tuollaisella selittää. Että tili vaan ''jäi roikkumaan''.

Ei näe enää. Aiemmin kyllä.

Vierailija
10/10 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään Tinder "deaktivoi" käyttäjän tietyn ajan jälkeen. Itselläni meni vähän maku Tinderiin, joten lopetin sovelluksen käytön kokonaan. Jo muistaakseni parin-kolmen viikon jälkeen minulle tuli ilmoitus, että jos en käytä sovellusta päivän sisään, niin en enää tule ihmisille haussa vastaan, vaikka matchit ynnä muut säilyvätkin.

Eli nykyään edes tuo selitys, että käyttäjätili on vain jäänyt sinne roikkumaan, ei mene ihan läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi