Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin imetyksen, itken rumia rintojani

Vierailija
26.03.2016 |

Ei mitään ole jäljellä, roikkuvaa nahkaa ja venyneet nännit. Kaikki kiinteys pois, rakenne on, no, ei rakennetta. En voi sanoin kuvailla miltä tämä tuntuu, aivan kuin naiseus olis viety tai jotain. En löydä enää sopivia rintaliivejä joissa nämä lerpakkeet pysyis sisällä. En enää koskaan aio näyttäytyä miehelle ilman vaatteita. Miten rakentaa itsetuntoa jotta voin ryhdistäytyä ja olla ylpeä että olen saanut lapseni ruokittua?! Olenko koskaan enää sinut itseni kanssa vai jonotanko kohta silikoneja laittamaan. Auttakaa :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tiedä auttaisiko silarit saamaan itsetuntosi täysin korjattua. Olet ehkä väsynyt vauvan hoidosta. Ihan ymmärrettävää. Puhu miehesi kanssa. Hän varmasti tukee sinua kun kerrot mitä ajattelet.

Minä en ole synnyttänyt eikä minulla ole lapsia ja itsekin tunnen epävarmuutta ulkonäöstäni vaikka vartaloani on kehuttu. Tiedostan kyllä että ne ovat vain ajatuksia. Olen 26-vuotias ja en kiihotu :( olen todella kuiva alapäästä joten joudun käyttämään liukastetta jos olen miehen kanssa. Seksiä pystyn harrastamaan n. Kerran kuukaudessa koska alapääni hiertyy ja tulehtuu todella helposti varmaan kuivuuden ja kiihottumisongelman vuoksi. En oikein saa edes orgasmia kun seksi tuntuu vähän epämiellyttävältä :( ja mies jonka kanssa olen tykkäisi todella rajusta seksistä.(ajatus kyllä kiihottaa itseäni mutta fyysisesti en kiihotu). Joudun ehkä sen takia lopettaa suhteen koska en kykene kovin usein harrastamaan seksiä joka olisi miehelle tärkeää.

Anteeksi kun aloin avautua omasta seksi ongelmistani. ajattelin vain että sinun rintasi ovat varmasti hyvät mutta päässäsi voi olla jokin este... Voithan tietysti kokeilla olisiko silikonirinnoista apua mutta voi olka muitakin keinoja :)

Kannattaa mennä juttelemaan gynekologille tuosta alapään kuivuudesta (ja ehkä myös itsetuntoosi liittyvistä asioista, kokenut lääkäri osaa varmasti neuvoa tai ohjata tarvittaessa esim. seksiterapeutin tms. juttusille.) Itselläni oli synnytyksen ja imetyksen jälkeen sama vaiva, mutta siihen löytyy täsmätuotteita jotka auttavat. Kaikilla on oikeus itselle hyvään seksielämään, sinunkaan ei turhaan tarvitse kärsiä fysiologisista ongelmista, jotka ovat korjattavissa.

42/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin hetken aikaa rinnoille vielä palautua ja jos ne eivät siitä kohene, niin menisin plastiikkakirurgin pakeille. Nykyään kun ei ole pakko enää ottaa silikoneja, jos täytettä haluaa, vaan voi siirtää omaa rasvaa esim. reisistä tai vatsasta.

Minulla taas kävi toisin päin, rintani paisuivat isoista jättimäisiksi jo raskauden aikana G -> H, pelkäsin kuollakseni mihin saakka ne nahkaläpyskät yltäisivät imetyksen loputtua, napaan vai polviin, mutta vuodessa imetyksen loputtua olivat palautuneet itseasiassa samanlaisiksi kuin olivat olleet ennen raskautta. Jos olisivat jääneet moisiksi lörppösiksi, olisin käynyt kirurgilla vähän nostelemassa niitä, enkä olisi tuntenut tippaakaan huonoa omaatuntoa. Omaan itseensä on ihan sallittua panostaa, jos joku häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kokeilisin ensin sitä rasvansiirtoa, ei tulisi sitten hylkimisreaktioita eikä tarttis vaihtaa viiden vuoden välein.

Et kai oikeasti luule, että silikonit pitää vaihtaa viiden vuoden välein?

Vierailija
44/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko rintojen rupsahtamista estää? Että ei tarvitse mennä turhaan isoon leikkaukseen myöhemmin.

45/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko rintojen rupsahtamista estää? Että ei tarvitse mennä turhaan isoon leikkaukseen myöhemmin.

Ei taida voida. Riippuu kudostyypistä, ja kuten sanottua, itselläni rinnat kasvoivat älyttömästi jo raskausaikana, eivät enää niinkään synnytyksen jälkeen.

Vierailija
46/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen menemään uimahalliin katsomaan miten erilaisia rintoja (ja vartaloita) naisilla on eri ikäisinä.

Vierailija
47/47 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä huoli, tissit ne roikkuu kaikilla akoilla iän myötä,

oli lapsia tai ei. voit aina kuntoilla jos haluat näyttää paremmalta,

muutenkin, opettele ajattelemaan järjellä, ei tunteella kroppaasi, nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi