Haluaistko asua välillä muumilaaksossa/Ankkalinnassa?
Mikä olisi hahmosi nimi ja mitä veisit mukanasi sinne?
Kommentit (83)
Muumilaaksossa on rantakin lähellä, kai veisin sinne veneen ja ongen. Ei kai sinne laskujakaan tulisi. Elelis vaan kaikessa rauhassa ja touhais kaikkea mukavaa..
Todellakin haluaisin asua kummassa tahansa. Nimeni olisi Löhö-Liisa ja olisin mieluiten aina joko nukkumassa tai syömässä. Ulkonäöltäni voisin olla vähän kissamainen otus, joka paistattelisi mieluiten päivää auringonpaisteessa tai loikoilisi muissa mukavissa paikoissa. Juonen kannalta mulla ei olisi ikinä oikein isompaa roolia, vaan näkyisin aina sivuhahmona jossakin ruudun alareunassa.
Minä lyöttäytyisin varmaan Nuuska-muikkusen seuraan, jotenkin mystinen hahmo:) hahmo olisi varmaan joku jolla kanssa reppu selässä ja koluisin kaikki kolkat läpi.
En. Rumia pastellivärejä. Naapurit riitaisiaja outoja.
Muumilaaksoon Pikku Myyn kanssa olisi kiva laukoa totuuksia. Voisin olla IsoHöö nimeltäni. Haluaisin maistaa Muumi- mamman pannukakkua ja kvitteni juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Muumilaaksoon voisin muuttaa pysyvästi! Mukanani veisin perheeni ja nimeni olisi Hommeli, koska olen aika kova hommailemaan kaikenlaista...maalaisin lähinnä tauluja, kirjoittaisin runoja, askartelisin ja hoitaisin puutarhaa ,mulla olisi ihana sopivan värikäs talo, vähän sellainen huvikumpumainen, ei turhan hieno tai siisti. Kaikki asiat sais olla ihanasti vähän kesken, eikä tarvitsisi olla tehokas, vaan voisi välillä vaan istua puutarhassa ja haaveilla, tai keinua semmosessa narukeinussa. Vois siirtyä hommasta toiseen mielialojen ja innostuksen mukaan, tahti vois olla välillä aika verkkainen. Välillä vähän pikku seikkailuja ja retkiä..
Mitäpä tähän enää lisäämään :)
Muumilaaksossa olisin Möntti ja asuisin meren rannalla hylkyjen laudoista kasatussa hökkelissä. Minulla olisi turkki niin en palelisi. Keräilisin aaltojen tuomia esineitä ja simpukoita. Mukaani ottaisin taukoja.
Minä polttelisin Haisulin kanssa pontikkaa kuusen alla laakson laidalla, sen puron varrella jonka yli kulkee silta ja tie muumitalolle. Tarjottaisiin keitoksiamme muumipapallekin, silloin kun sen pitäisi päästä päätään tuulettamaan muumimamman tassun alta. Nimeni olisi Haiveli.
Ankkalinnaan! Mä oon niiiin Iines!
Voisin lyöttäytyä Iineksen kanssa yhteen ja olla hänen paras naispuolinen ystävänsä.
Ankkalinna!
Olisin vittuilija veera
Muumilaaksoon. Ottaisin mukaan älypuhelimen ja laturin, niin voisin pistää someen friendsieitä Muumien kanssa.
Olisin Nuuskamuikkusen etelä-tyttöystävä Liulikki. Majoittuisin Nuuskamuikkusen telttaan.
Olisin Mörkön kaveri nimeltä Aavee.
Vierailija kirjoitti:
Olisin Mörkön kaveri nimeltä Aavee.
Tuon Aaveen minä kuvittelen jotengin Hugo Simbergin hallan näköiseksi.
https://www.google.fi/search?q=halla+simberg&biw=1012&bih=858&tbm=isch&…
Mä menisin puolen hehtaarin metsään.
Muumilaaksoon voisin muuttaa pysyvästi! Mukanani veisin perheeni ja nimeni olisi Hommeli, koska olen aika kova hommailemaan kaikenlaista...maalaisin lähinnä tauluja, kirjoittaisin runoja, askartelisin ja hoitaisin puutarhaa ,mulla olisi ihana sopivan värikäs talo, vähän sellainen huvikumpumainen, ei turhan hieno tai siisti. Kaikki asiat sais olla ihanasti vähän kesken, eikä tarvitsisi olla tehokas, vaan voisi välillä vaan istua puutarhassa ja haaveilla, tai keinua semmosessa narukeinussa. Vois siirtyä hommasta toiseen mielialojen ja innostuksen mukaan, tahti vois olla välillä aika verkkainen. Välillä vähän pikku seikkailuja ja retkiä..