Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jättäisitkö miehesi jos selviäisi että hän on saanut ehdollisen tuomion raiskauksesta?

Vierailija
25.03.2016 |

Ennen tapaamistanne, mutta ei "muistanut" koskaan kertoa sulle? Saisit tietää muuta kautta

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jättäisin

Vierailija
2/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti jättäisin. Luottamus menisi samantien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin.

Vierailija
4/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin. En usko että yksikään seksuaalirikollinen kykenee parantumaan taipumuksestaan.

Vierailija
5/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä!

Vierailija
6/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakin

Vierailija
7/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet yhdessä 34 vuotta. Toki olisin mahdottoman loukkaantunut ja pettynyt, mutta mielestäni tuo rikos ei tekisi tyhjäksi meidän suhdettamme. Myönnän silti, etten oikeasti voi tietää miten reagoisin jos näin olisikin tapahtunut, helppo jossitella kun näin ei ole tapahtunut.

Vierailija
8/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti jättäisin. Kannattaa olla rehellinen.

Vierailija
9/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

helppo jossitella kun näin ei ole tapahtunut.

Mistä tiedät? Oletko tarkistanut hänen rikosrekisterin?

Vierailija
10/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ongelmallista kun ei voi selvittää kumppaniehdokkaiden taustoja. Poliisin rekisteriin ei pääse ja jos yrittää soitella virastoja läpi, joissa tuomioita säilytetään, ei siltikään välttämättä saa selville jos nimi on muutettu jälkeenpäin tai tuomio on salaiseksi julistettu. Naisena koen tämän vääryydeksi!

Vierailija
11/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään ehdollinen tuomio. Tuomio on "ehdoton".

Ehdollinen vankeusrangaistus.

Vierailija
12/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten ongelmallista kun ei voi selvittää kumppaniehdokkaiden taustoja. Poliisin rekisteriin ei pääse ja jos yrittää soitella virastoja läpi, joissa tuomioita säilytetään, ei siltikään välttämättä saa selville jos nimi on muutettu jälkeenpäin tai tuomio on salaiseksi julistettu. Naisena koen tämän vääryydeksi!

Miten työpaikat pystyvät asian selvittämään työpaikanhakijoilta?

Vierailija
13/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomitun nimi on aina julkinen.

14/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en jättäisi. Kysyisin mieheltä asiasta suoraan ja uskoisin häntä. Jos hän kiistäisi tehneensä mitään ja tulleensa tuomituksi syyttömänä, palkkaisin henkilökuntaa selvittämään kanssani, että mitä hittoa oikein tapahtui ja voiko asialle vielä jotain. Jos kertoisi suoraan raiskanneensa, haluaisin kuulla millainen tilanne oli ja miksi niin kävi. Sen perusteella tekisin päätöksen jäädä tai lähteä.

Tilanne olisi sinänsä kamala, koska minut on raiskattu ja teen vapaaehtoistyötä mm raiskattujen parissa... Tiedän millaista tuhoa raiskaus voi tehdä ja sitten toisaalta 10 onnellista vuotta tämän miehen kanssa... Kyllä se varmasti terapiaa vaatisi tilanteena.

Vierailija
15/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TODELLAKIN!! Pysyisin kaukana tuollasesta ihmisestä!

Vierailija
16/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimille vain eduksi

Vierailija
17/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. 

Vierailija
18/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että jättäisin, mutta, mutta... Elämä on kummasti opettanut, ettei kannata vannoa. Itse en eläessäni olisi voinut kuvitella meneväni ehdollisessa olevan miehen kanssa yhteen. Minä, kiltti ja fiksu, hyvän perheen akateemisesti koulutettu tytär, joka ei edes halua tuntea kuin kunnollisia ihmisiä. Sitten tapasin mieheni. Rakastuin aivan mahdottomasti. Mies vaikutti hyvältä ja lempeältä. Hyvätapaiselta. Noin puolen vuoden jälkeen paljastui kaikkea sotkua. Hänellä oli mm. ehdollinen. Romahdin täysin. Olin niin rakastunut ja halusin uskoa hyvää, mutta toisaalta olin pettynyt. En kuitenkaan pystynyt eroamaan ja edelleen ollaan yhdessä 17 vuotta myöhemmin. Ei mitään tuomioita tältä ajalta.

Ja tuomio oli talousrikoksista, olen nähnyt oikeudenkäyntipaperit. Sai tuomion verorikkomuksesta ja kirjanpitorikoksesta. Yleiseen linjaan nähden tyly tuomio, koska yleensä tuommoiset menee sakoilla, kun ei veropetos sentään ollut.

Vierailija
19/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko raiskata jonkun?

Vierailija
20/26 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon, että jättäisin, mutta, mutta... Elämä on kummasti opettanut, ettei kannata vannoa. Itse en eläessäni olisi voinut kuvitella meneväni ehdollisessa olevan miehen kanssa yhteen. Minä, kiltti ja fiksu, hyvän perheen akateemisesti koulutettu tytär, joka ei edes halua tuntea kuin kunnollisia ihmisiä. Sitten tapasin mieheni. Rakastuin aivan mahdottomasti. Mies vaikutti hyvältä ja lempeältä. Hyvätapaiselta. Noin puolen vuoden jälkeen paljastui kaikkea sotkua. Hänellä oli mm. ehdollinen. Romahdin täysin. Olin niin rakastunut ja ha

HALOOlusin uskoa hyvää, mutta toisaalta olin pettynyt. En kuitenkaan pystynyt eroamaan ja edelleen ollaan yhdessä 17 vuotta myöhemmin. Ei mitään tuomioita tältä ajalta.

Ja tuomio oli talousrikoksista, olen nähnyt oikeudenkäyntipaperit. Sai tuomion verorikkomuksesta ja kirjanpitorikoksesta. Yleiseen linjaan nähden tyly tuomio, koska yleensä tuommoiset menee sakoilla, kun ei veropetos sentään ollut.

HALOO! Talousrikos ja seksuaalirikos ovat aivan eri asioita?!

Ihme lahopää.