Onko avokadopasta hyvää?
Kommentit (19)
No periaatteessa mikään ruoka ei yleisesti ole hyvää tai pahaa. Se on taas sinun mielipiteesi onko se hyvää vai pahaa. Ja sitä emme voi tietää.
Ei. Kuivaa kun ei ollut kastiketta :'(
On! Tein ekaa kertaa edellispäivänä, nam.
Ihan pastaa ruokaa. Älytön somevillitys taas ihan kuin joku Mutti tomaattimurskakin...'
Kun taas Kanaa igorin tapaan on ihan hyvää. Samoin soija limemarinoitu lohi.
Kunhan sitä tuunaa. Sillä ohjeella oli kuivaa ja mautonta
Pecorinoa pitää olla reilusti, niin mulle maistuu kyllä.
Ihan hyvää ja tosi täyttävää. Ei se mielestäsi kuivaa ainakaan ole.
Kiitos Kullikseen. Igor lähtee kokeiluun. Eiköhän lohikin!
On hyvää, ei todedellakaan ole kuivaa jos lisää pastan keitinvettä. Tärkeää laittaa tarpeeksi suolaa keitinveteen sekä riittävästi juustoraastetta. Itse laitan tuplasti aina avokadoa. Meillä tykkää aikuiset ja 1, 6 ja 8v.
Oli ihan hyvää, muttei niin hyvää mitä mainostettiin. Ei itkettänyt syödessä.
Mua itketti syödessä, että olin ostanut kalliit ainekset ja lopputulos oli pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua itketti syödessä, että olin ostanut kalliit ainekset ja lopputulos oli pahaa.
Mäkin vetistelin koko illan :'(
Kerran tein. Ei ollu hyvää. Se töhnä on leivän päällä älyttömän hyvää, mutta jotenkin ei sovi pastan kanssa ollenkaan. Ei jatkoon.
Avokadopasta vaatii tosiaan hiukan pastan keitinvettä jottei ole kuivaa ja ei maistu miltään jos suolan määrä ei ole oikea. Kannattaa siis maistella kun tekee ruokaa.
Ei erityisen. Aika mitäänsanomatonta.
On! Itse laitoin vielä soijanakkeja kaveriksi ja kyllä maistui.
Ei ole kuivaa, jos tosiaan lisää vielä pastan keitinvettä. Silppusin vielä punasipulia sekaan, joka paransi makua entisestään.
Mielestäni ei ole.