Tavispariskunnat jotenkin säälittää
Aika usein näkee kaupassa ison ostoskärryn kanssa kaksi sellaista todella mitättömän näköistä jotka on löytäneet toisensa. Tavallaan ihan kiva heille, mutta silti jotenkin säälittää. On lapsi tehty ja nyt eletään lapsiperheen arkea. Taatusti ei olisi kenellekään muulle kelvanneet kumpikaan mutta toisistaan ovat löytäneet jotain. En tiedä pitäisikö onnitella vai antaa surunvalittelut. Kerrankin olin kassajonossa yhden tällaisen parin takana ja heidän lapsi istui siinä kärryssä minuun päin ja oli oikeasti rumin lapsi mitä olen ikinä nähnyt ja kävi ihan hirveästi sääliksi se ja lapsi varmaan tunnisti jotenkin säälinsekaisen inhon ilmeessäni koska meinasi alkaa itkemään.
Kommentit (46)
Melkein pahinta tuossa aloituksessa on nimenomaan se, että Ap on varmaan oikeasti todella tyytyväinen itseensä ja elämäänsä. Sinäänsähän se on pelkästään positiivista, mutta tuskin hän osaa ajatella tai edes joutuu ajattelemaan, mikä kaikki tossa aloituksessa on perseestä. Ulkonäöstä ja itsevarmuudesta on elämässä aika paljon hyötyä niin nuorena ja timminä kuin vanhana ja ryppyisenä.
Voi luoja näitä sun juttuja, j ;D No mikäs siinä, tee itsestäsi se vitun pelle, ainiin mut ups unohdin, sähän se olet jo! ;DDDD
Eikö tämä muka ole rasistinen keskustelu?
No mutta näkee niitä. Mutta ehkä vielä säälittävämpi tapaus on sellainen nuori hyvännäköinen pariskunta, joka pisteyttää elämänsä sen mukaan onko kaikki statukset hankittuna ja tähtäävät tiettyihin raameihin. Tietty auto, merkkikuteet, kellot, laukut, tennarit. Yhteinen tekijä mikä minua säälittää näissä tavis tai hottis pariskunnissa on kipinän, elämänilon, persoonallisuuden puute. Säälittää minua tylsätkin pariskunnat, eivät hymyile hetkeäkään toisilleen. Ja säälittää myös pakko olla individualisti pariskunnat, jotka halveksivat mm. lihansyöntiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä olet mielestäsi ei-tavis?
Olen hyvännäköinen.
Mitäs se hyvännäköinen tekee av-palstalla perjantai-iltana?? Eikös pitäisi olla baarissa toisten hyvännäköisten kanssa eikä av-palstalla? Taidat kuitenkin olla tavallinen Tavis :D
Se minkä sä määrität rumaks voi olla jonkun mielestä kaunis
Ehkä kaikki ei jaksa kauheasti laittautua kauppareissulle, meikata ja nyhertää tukkaa kikkaralle. Monista ihmisistä saa hyvin kauniita kun laittaa mutta marketissa ei olla näyttäytymässä. Ja lisäksi se että on hyvin kaunis parikymppisenä ei tarkoita että 30-40 vuotiaana perhe- ja työelämän pyörteissä ja kiireessä miettii aina esimmäisenä ulkonäköään, ja ulkonäkökin muuttuu iän myötä. Se on elämää.
Kuulostat vähän itseltäni parikymppisenä (tai en minä nyt ihan nyt noin töykeä ollut ;))
Ymmärrät kyllä kun kasvat aikuiseksi :)
Vierailija kirjoitti:
Joskus ravintolassa itsekin seurannut tavispareja lapsineen. Siellä ne istuu puhumatta toisilleen mitään, ehkä räplää kännykkää, sääliksi käy se surkeus, mikä niistä paistaa. Onkohan ne ikinä onnellisia?
Ei taida kummosta olla sinunkaan ravintolassa oleminen, kun on aikaa seurata muiden olemista :). Etkö olekaan täysin rinnoin ;) uppoutunut siihen upeaan, komeaan ja henkevään seuraasi?? Vai oletko kenties yksin ja kateellisena katselet pariskuntia; happamia sanoi kettu jne....
Ääh. Ihan hyvä yritys ja ilmeisesti osa ainakin on ottanut tosissaan, mutta itse kyllä annan vain 2/5. Kun tästä ei oikein voi jatkaa. Kaikki vaan toteaa eri sanakääntein ap:n typeräksi ja pinnalliseksi. Jos olisit ap kehittänyt vielä jotain tarttumapintaa, niin sitten olisi ollut pisteet isommat. Tuo 2 pistettä tulee lapsesta, se oli aika hyvä veto, antaa uskottavuutta. Ei kuitenkaan tarpeeksi.
Eikähän olisi tällekin provoketjulle poistamisen tarvetta.
Mua säälittää ap. Surkea reppana, joka tekee tänne ihan pimeitä aloituksia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus ravintolassa itsekin seurannut tavispareja lapsineen. Siellä ne istuu puhumatta toisilleen mitään, ehkä räplää kännykkää, sääliksi käy se surkeus, mikä niistä paistaa. Onkohan ne ikinä onnellisia?
Ei taida kummosta olla sinunkaan ravintolassa oleminen, kun on aikaa seurata muiden olemista :). Etkö olekaan täysin rinnoin ;) uppoutunut siihen upeaan, komeaan ja henkevään seuraasi?? Vai oletko kenties yksin ja kateellisena katselet pariskuntia; happamia sanoi kettu jne....
Heheh, henkilöhyökkäys, kun et muutakaan osaa. :D Satun olemaan utelias ihminen, seuraan muita ihmisiä ja mitä ympäristössä tapahtuu; samalla, kun käyn mielenkiintoisia keskusteluja mieheni ja lasteni kanssa. Missään älylaitteissa en ravintoloissa roiku toisin kuin tylsät tavispariskunnat, mutta sääliksi vaan käy, jos ei ikinä parempaakaan pysty.
Tavis - joo ei mitään vikaa, ihan hyvä juttu.
Mutta huono ja ilkeä ihminen eli ap - häpeämään ja sassiin. Ylimielinen paska, ap, sinua odottaa viheliäinen kohtalo.
Oot kyllä hullu, jos luulet pikkulapsen noin syvällisesti tulkitsevan mietteitäsi. Harhoihin on saatavilla lääkitys, pistäydy lääkärissä, ettei riistäydy käsistä. Tsemppiä.
Anteeksi mutta nyt pomppasi. Ap käy mielenkiintoisia keskusteluita miehensä ja lastensa kanssa..? Muaaaaahhhahhah. Kukaan ei sano noin tosissaan, kukaan ei toimi noin oikeassa elämässä. Utelias voit olla ja palstahörhö mutta pesunkestävä provo. Jos olisit älykkö niin et sanoisi noin, muutakaan osaa/ parempaan pysty - selkeää palstaräkytystä, pitää puoliaan. Sun vastaus kertoi kuinka ruma ihminen olet sisimmältäsi, enemmän kuin aloituksesi. Sinä aloit juuri säälittämään minua, edellisen pisteen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvännäköinen.
no onneksi sinua on edes yhdessä asiassa lykästänyt
Tämäkin siis meni pieleen syntiinlankeemuksessa. No, jos on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa. Elämä on jotain syvempää kuin aloittajan jutut. Pinta, ulkonäkö, ei kerro kaikkea. Entäs jos se tavis onkin hillittömän rikas? Tunnen pari ihmistä, niin taviksia kuin vain voi olla. Istuvat suurten osakesalkkujen päällä kenellekään siitä hiiskumatta.
Niin, mä ite oon tavis, jonka sydän on kiinni jossain muualla kuin rahassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvännäköinen.
Hyvännäköisyys on lopulta pelkkä kuori.
Todella hyvännäköiseksi ihmisen tekee sisältä tuleva lämpö ja toisen ihmisen arvostaminen.
Ap ei selvästikään ole lisäänynyt tai pariutunut.