voi ei miten tuo Paasonen on floppi!
Arvokkuus ja tyylikkyys hävisi ihan täysin TVOF:sta.
Kommentit (44)
Teuvo Hakkarainen olisi ollut paras valinta. Vain ääni ratkaisee ei väri.
AP olisi ehdottomasti ollut paaaljon parempi kuin Paasonen. AP on Suomen paras ja kansainvälisin juontaja, vaikkei sitä muut olekaan huomanneet kuin hän itse.
Vierailija kirjoitti:
AP olisi ehdottomasti ollut paaaljon parempi kuin Paasonen. AP on Suomen paras ja kansainvälisin juontaja, vaikkei sitä muut olekaan huomanneet kuin hän itse.
AP?
Paasosen puheesta saa sentään jotain selvää.
Onko noilla hehkuttajilla joku eri paasonen telkkarissa? Mun telkkarissa on tuommoinen tavalliselta kuulostava joka kyllä hoitaa hommaa hyvin muttei säväytä sen enempää.
Muutenkin ihmettelen että millä nää ihmiset on kuulonsa tuhonneet jos akselista ei saanut selvää? Hyvinhän tuo onnistui siinä missä paasosestakin.
EN sano että paasonen on huono koska ei ole mutta ihmettelen tuota järjetöntä hehkutusta. Kuulostaa ihan mainoskampanjalta jolla koitetaan kääntää mielipide vaikkei edes tarvitsisi.
Heikki on luontevampi ja hauskempi näissä kahdenkeskisissä juttutuokioissa ennen esiintymistä.
Axl oli niissä vähän liian lipevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP?
Axl Paasonen.
Heikki oli hyvä. Juontaja on vaan juontaja :)
Ihan kuin tehty Axulle tuo ohjelma. Eikö löytynyt muuta tilalle ku Paasonen. On nähty niin.
Kyllä Axl oli minunkin mielestä parempi kuin Heikki. Heikin valinnan ymmärrän siinä mielessä, että piti saada joku kokenut paikkaamaan nopealla varoitusajalla. Toivon vaan, että seuraavalla kaudella olisi sitten joku tuoreempi vähemmän käytetty kasvo, vaikka Roope Salminen. Te jotka uskoitte niin haistakaa hunaja, joku ihan uusi kasvo olisi mukavaa vaihtelua. Ehkä se Axl oli siksi mielestäni hyvä kun ei tarvinnut joka tuutista sitä katsella. Varmaan sekin vaikuttaa, että minulle moni ohjelma on yhtä kuin juontaja, esim. haluatko miljonääriksi on aina Lasse Lehtisen ohjelma, idols Paasosen ja Bumtsibum Marco Bjurströmin.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Onko sukua Aladár Paasoselle?
Ulkonäön perusteella on.
Naispelklo22 kirjoitti:
...joku tuoreempi vähemmän käytetty kasvo, vaikka Roope Salminen.
Johan vitsin murjaisit :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sukua Aladár Paasoselle?
Ulkonäön perusteella on.
ja sen perusteella että Aladárin isä oli myös nimeltään Heikki.
Aladár syytti Airoa tiedustelutoiminnan puutteista kesän 1944 suurhyökkäyksen alla, vaikka taisi itse olla siinä enemmän vastuullinen. Eli teki samaa kuin Heikki tekee nyt Axlille.
Vierailija kirjoitti:
Aladár syytti Airoa tiedustelutoiminnan puutteista kesän 1944 suurhyökkäyksen alla, vaikka taisi itse olla siinä enemmän vastuullinen. Eli teki samaa kuin Heikki tekee nyt Axlille.
No nyt karkaa Axulta mopo käsistä....
Vierailija kirjoitti:
Selvästi kulkee suvussa tämä toisten syyttely heillä.
Lopeta axl tänne spämmäys! ja lopeta se pervoilu jos haluat päästä takaisin töihin.
Toivottavasti sönköttävää salakuvaajaa ei nähdä enää missään formaatissa.