Valkoisen kodin sisustajalla ei näy edes lapsen tekemiä pääsiäiskoristeita
On vain servietetistä tehtyjä pupuja "koska ei halua kertakäyttökoristeita".
Minneköhän joutuvat lapsen päiväkodissa tekemät askartelut ja rairuohokipposet?
Yleensä pääsiäis- ja joulukoristeet ovat " perinnekamaa" ja kaivetaan esiin vuosi vuoden jälkeen.
Ai niin, niitä ei taida olla kokovalkoisena.
Kommentit (6)
Melko ronski yleistys! Meillä on vaalea moderni koti mutta lapsen tekemät koristeet ovat TIETENKIN esillä. Ja otin ne vastaan itku silmässä.
Kauneimmat asiat ovat aitoja. Hyvää pääsiäistä kaikille <3
Surullista. 1viesti kertoo ettei tämä äiti osaa itse askarrella lapsen kanssa... jouluna vasta askarrellaan...Mutta tosaalta hyvä että harvoin koska aikoo arkistoida kaikki tekeleet. Jos minä säästäisin kaikki lasteni askartelut niin johan kaapit pursuisi.
Vierailija kirjoitti:
Melko ronski yleistys! Meillä on vaalea moderni koti mutta lapsen tekemät koristeet ovat TIETENKIN esillä. Ja otin ne vastaan itku silmässä.
Kauneimmat asiat ovat aitoja. Hyvää pääsiäistä kaikille <3
Tässä taidettiin viitata yhteen tiettyyn blogiin.
Jospa ne lapsen tekemät höyhenpajunkissaoksat ja rairuohot ja tipuset ovat lapsen omassa huoneessa?
Niitä ei vain esitellä, koska eivät sovi laatusisustukseen.
Surullista. Meilläkin on lapsen istuttamat ruohot keittiönpöydällä. Ovat kamalan näköisiä (koko kipossa kasvaa ehkä 5 kortta :D) On kuitenkin minulle tärkeää pistää esille moinen, koska oma lapseni (1v) on sen tehnyt. Samoin arkistoin kaikki taideteokset ja askartelut sitä mukaa, kun niitä hoitopaikasta tulee. Oikein odotan ensi joulua, kun tulee ensimmäiset itse tehdyt joulukoristeet.
Äitinikin oli pistänyt esille minun ja veljieni tekemiä koristeita. Vanhimmat ovat yli 20 vuoden takaa :) Oli jotenkin mukavaa, että yhä kelpaavat vaikka olemmekin jo aikuisia (ja koristeet aivan järkyttäviä).
Ihmettelen äitiä, joka ei käytä lapsen tekemiä koristeita. Tuntuu kovin kylmältä lasta kohtaan. Varsinkin jos syy on se, että täydellinen sisustus kärsii (sen pari päivää). Ehkä lapsi ei ole askarrellut mitään koristetta, jonka voisi laittaa esille?