Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemallani miehellä on todella hämmentävä logiikka

Vierailija
25.03.2016 |

Tänään laitettiin viestiä, ja kerroin olevani käymässä toimistolla hakemassa läppäriä, ja että hörppäsin sitten siinä joutessani myös kupillisen "teetä". "Tee" on lainausmerkeissä koska olen teehifistelijä (mies tietää sen!) ja juomani neste oli yrttisekoitusta. Miehen kommentti tähän oli: "Haha, eli harrastat siellä seksiä :D "
Mies on ihan fiksu ja maailmaanähnyt, ja tämä kommentti tuli ihan puskista. Myöhemmin selitteli heittoaan sillä, että kuvitteli "teen" olevan koodisana seksille, koska se oli lainausmerkeissä, ja että ei hänen tarkoituksensa ollut tuomita.. Minkälaisen ihmisen logiikalla "teen" juominen on seksin harrastamista?? Ja varsinkin toimistolla juotu "tee" on seksiä..?? What?
Teenkö mä tässä nyt kärpäsestä härkäsen, vai ärsyttääkö mua tää nyt suunnattomasti ihan vaan siks, että koko tyyppi on alkanut vähän ärsyttää?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ihan yleisesti pyydetään miehiä teelle. Että ei mikään ihme, jos lainausmerkeissä tee aiheuttaa hämmennystä. 

- tinderin sonni

Vierailija
22/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko läppä tai tyyppi on vainoharhainen. Kannattaa lähteä livohkaan jos on mustasukkaisuudesta kyse.

T. Stalkkereiden uhri

Ps. Eräällä stalkkeri-exälläni oli tapana"heittää" tommosia juttuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumminki joit viinaa

Vierailija
24/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai keitit pontikkaa

Vierailija
25/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron tässä nyt vielä sen, että kyseessä ei voi olla sekaannus "päiväkahviseuraan", sillä kyseinen mies ei ole suomenkielinen/suomalainen/suomalaisesta kulttuurista. Ja ennenkun kukaan vetää pidemmälle tätä juttua, niin mies on kyllä länsimaalainen. AP

Vierailija
26/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko läppä tai tyyppi on vainoharhainen. Kannattaa lähteä livohkaan jos on mustasukkaisuudesta kyse.

T. Stalkkereiden uhri

Ps. Eräällä stalkkeri-exälläni oli tapana"heittää" tommosia juttuja

Okei, hyvä tietää... Toivottavasti olet pässyt stalkkereistasi eroon.. AP

Vierailija
27/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ihan yleisesti pyydetään miehiä teelle. Että ei mikään ihme, jos lainausmerkeissä tee aiheuttaa hämmennystä. 

- tinderin sonni

Me ei kirjoitella tinderissä, ollaan tunnettu muutama kuukausi, ja seksiäkin on jo harrastettu. AP

Vierailija
28/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitko viinaa hä??

Vierailija
29/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitko viinaa hä??

No en vittu juonu viinaa toimistolla. Join inkivääri-sitruuna -juomaa. AP

Vierailija
30/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole, ihan klassikko, että joku kutsutaan kotiin "teelle"?

Kenenkään en ole kuullut jättäneen sitä siihen teehen tai ymmärtäneen kutsua väärin.

Vierailija
31/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsiksiän toi oli tarkoitettu ja aika monilla miehillä on juuri tuollainen huumori. Itse en voi sietää tuolla huumorilla varustettuja miehiä, mutta en siis usko, että heitolla sinänsä oli mitään sen syvällisempää tarkoitusta. Huonoa huumoria.

Vierailija
32/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa laittaa tee lainausmerkkeihin. Vähemmästäkin syntyy väärinymmärryksiä.

ps. menen tässä juomaan "kahvia"

Mulle juoda "kahvia" tarkoittais et juodaan jotain kahvinkorviketta, esim just teetä. Juoda "teetä" tarkoittais vastaavasti jonkin teen korvikkeen juomista. Sitten taas jos kirjoitetaan että "juodaan kahvia" niin sit vois ehkä kyseessä ollakin, että tehdään jotain muuta. Mutta jos sana juoda jätetään lainausmerkkien ulkopuolelle, niin kyllä siinä jonkin tuotteen juomisesta on kyse, mutta minkä, niin se jää sitten arvailuksi. Opetelkaa hyvät ihmiset lainausmerkkien käyttö, ennenku tuutte tänne päteen.

Vierailija
33/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole, ihan klassikko, että joku kutsutaan kotiin "teelle"?

Kenenkään en ole kuullut jättäneen sitä siihen teehen tai ymmärtäneen kutsua väärin.

minä olen käynyt miesten luona teellä tai kutsunut miehiä teelle luokseni, menemättä sen pidemmälle. myöhemmin sit onkin voitu harrastaa seksiä. et kyllä teen juominen on monille ihan teen juomista.

Vierailija
34/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi outoa laittaa tee lainausmerkkeihin. Vähemmästäkin syntyy väärinymmärryksiä.

ps. menen tässä juomaan "kahvia"

Mulle juoda "kahvia" tarkoittais et juodaan jotain kahvinkorviketta, esim just teetä. Juoda "teetä" tarkoittais vastaavasti jonkin teen korvikkeen juomista. Sitten taas jos kirjoitetaan että "juodaan kahvia" niin sit vois ehkä kyseessä ollakin, että tehdään jotain muuta. Mutta jos sana juoda jätetään lainausmerkkien ulkopuolelle, niin kyllä siinä jonkin tuotteen juomisesta on kyse, mutta minkä, niin se jää sitten arvailuksi. Opetelkaa hyvät ihmiset lainausmerkkien käyttö, ennenku tuutte tänne päteen.

Minulle taas tee tai kahvi voi tarkoittaa mitä tahansa, joka juomana ajaa saman asian. Teiniaikoina kävimme usein huoltoasemalla kahvilla, vaikka kaikki ostivat jonkin limsan. Samoin saatan lähteä kaverin kanssa oluelle, vaikka otammekin lonkeroa. Nuo lainausmerkit kyllä hämmentäisivät minua paljon enemmän, kuin kahvinkorvikkeen kutsuminen kahviksi.

Vierailija
35/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. äijällä pörrää vain seksimielikuvat sinusta ja vaikka olisit kertonut, että kävit töissä hakemassa läppärin ja hörppäsit samalla automaatista "kahvia" siis pahaa kahvia niin mielikuvitus laukkaa ja kun seksi on päällimmäisenä ajatuksena niin "teillähän on siis toimistolla orgiat, hahahaaa!"

Eli mies ei ole kovin älykäs tai viehättävä ajatusmaailmaltaan, aika halki poikki pinoon tyyppi. Jos haluat tyypistä vain seksiä mikä ettei. Jos olet ajatusmaailmaltasi samanlainen niin mikä ettei. Jos sinua tökkii jo ennestään tyyppi ja tuo pieni heitto tökkäsi myös - silleen pieni inhonväre - niin se selittyy sillä ettei mies ole tyyppiäsi. Olet sen jo tuntenut ja nyt asia hiipii tietoisuuteen. Minua nyppisi myös, kaipaan aina älyä seksin mausteeksi. Jos kaikki keskustelu kääntyy seksiin niin alkaa miettiä mitä muita pakkomielteitä tyypillä on.

Vierailija
36/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ottaa nyt vähän turhan vakavasti tuon heiton. Miten ihmeessä tuon voisi oikeasti käsittää niin, että mies olisi sairaalloisen mustasukkainen tai epäilisi sinun pettävän? Tuskin sitä siinä tapauksessa itse viestissäsi kertoisit, vai mitä?

Vierailija
37/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl ois kunnon mies. En oo toimistotyöläinen tai akateeminen mies vaan ihan rehti ja puhuva lihaksikas työmies. Ajoin pari vuotta roska-autoa ennenkuin sain fudut, koska söin kuormasta. Haluisitko minua ap? Minä haluaisin sinua.

Vierailija
38/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, löysää pipoa. Vittu että vihaan tiukkapipoja =D

Vierailija
39/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sivukomnenttina niin kireempänä tyyppinä pidän tätä "vittu vihaan tiukkapipoja" ja typerä hymiö päälle. Millainenhan tyyppi on kyseessä? Mies vai nainen. Veikkaan nainen, pitää itseään hyvänä tyyppinä, ei jaksa ponnistella keskustelun eteen koska se on rasittavaa, kattelee Haluatko miljonääriksi ja Ummikot ulkomailla ohjelmia, käyttää useimmiten farkkuja ja yksi tatuointi, joku mietelause tai kukka. Monta meni oikein? Ohis

Vierailija
40/40 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo muinoin Neljän Ruusun biisissä "Suikki" laulaja ehdotti naiselle, että voisivat mennä heille "nauttimaan teetä ja tietenkin juttelemaan".

Löytynee Tubesta.