aikuisella miehellä yövaippa,koska ajoittainen yökasteluongelma.Miten reagoisitte?deittinetistä löytyi tällanen tapaus.
Kommentit (5)
voithan itsekin joutua vaikka onnettomuuteen ja menettää osia elimistösi hallinnasta. Mieti oikeasti kuinka rohkeaa häneltä laittaa deitti-ilmoitus!
joilla vaippa liittyy seksuaaliseen mielihyvään. Jos sitä heti ensimmäisenä tietona tarjoilee niin epäilisin tätä.
jolla on katetri. En tiedä miksi se katetri on, mutta onpa kuitenkin...
Pojalla oli tyttöystävä, mutta tämä tyttö aina kertoi kaikille kavereilleen ihan julkisesti, että miten häntä (siis tyttöä) ärsyttää se katetri. Oli kuulemma tyttö suunnitellut eroa pojasta sen katetrin takia,
koska aina haisi virtsalle jne.
Tuli vaan niin sääli sitä poikaa, koska eihän hän itse voinut asialle mitään =(
suomi24 ainakin on yks pervo, jolla on ihan oma kuvakin siellä profiilissä.. joku fakin vaippafantasiat sillä on.. mullekkin kerran laitto jonkun ällön viestin. pistin estolle sen tyypin.
Mutta, jos nyt kyse ei oo tästä niin kyllä mä ainakin oon sen verran ennakkoluulonen etten tahtois vaippaa käyttävään mieheen tutustua sen kummemmin.
Tarkoitan sitä, että jos on kova unilääkitys voi olla ettei hän herää aina tarpeilleen yöllä.Mun veljellä on skitsofrenia ja hänellä näin.