Teemme pilan naisille ravintoloissa ja levitämme huhua että kaveri on rikas
Hauska seurata sitä naisten reagoimista, kun he saa tietää asiasta. Kuhinaa rupeaa syntymään, saa nauraa maha kippurassa. Kerran yksi ystävä esitti, että on Texasista ja vähäpuheinen cowboy, kyllä oli naiset kiinnostuneet :D
Ihmiset on niin ennalta-arvattavia, että hauska pilailla sen kustannuksella. Yksi huhu mitä ollaan myös levitetty on, että yhdellä kaverilla on valtavankokoinen muna, sekin tuntuu kiinnostavan kovasti joitakin naisia.
Kommentit (67)
Taikinaposkilassukat esittävät vähäpuheista teksasin lehmipoikaa...
* reeeeeeeps *
Hei, pitää miehessä olla jotain kiinnostavaa. Teksasilainen cowboy on huomattavasti kiinnostasvampi kuin keskiverto suomalainen. Eipä tuo feikki cowboy pysty varmaankaan kauan sitä kiinnostusta ylläpitämään.
Vierailija kirjoitti:
Teidän seurassa voisin viihtyä. Tuo vähäpuheinen cowboy kuulostaa ihan mahtavalta.
Se oli viime kesänä ja koko läppä lähti kaverin lempinimestä, yksi ongelma kaveri on varattu ja karkasi lapasesta, vaihdettiin baaria.
Vierailija kirjoitti:
Hei, pitää miehessä olla jotain kiinnostavaa. Teksasilainen cowboy on huomattavasti kiinnostasvampi kuin keskiverto suomalainen. Eipä tuo feikki cowboy pysty varmaankaan kauan sitä kiinnostusta ylläpitämään.
Yllättävän kauan yksi nainen kaveria jaksoi piirittää :D
Vierailija kirjoitti:
Huutista.
Mitä tää tarkoittaa? Jotain mammaslangia?
Me väitettiin kerran että ollaan jostain suositusta bändistä. Tekaistiin nimikin yhtyeelle ja kyllä nauratti kun naiset sanoivat fanittavansa meitä ja jollain oli jopa levykin :D
Oletteko tehneet klassikon ja liimanneet 2e kolikon pöytään. Kokeilkaa joskus :D
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tehneet klassikon ja liimanneet 2e kolikon pöytään. Kokeilkaa joskus :D
No mitä ihmeellistä tuossa pitäisi tapahtua?
Minä olet tavannut kerran tuollaisia säälittäviä pellejä. Ei niitä kukaan muukaan uskonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän kauan yksi nainen kaveria jaksoi piirittää :D
Heittikö se pieniä paperitolloja toiselta puolen pöytää ja kysyi "dy jyy spiik finis"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmeellistä tuossa pitäisi tapahtua?
No kokeile niin tiedät.
:D
:D :D
Oletko kenties hieman heikkolahjainen, kun et osaa yhtään viestiä ilman hymiöspämmiä kirjoittaa:D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista.
Mitä tää tarkoittaa? Jotain mammaslangia?
Varmaan huutonaurua. Viihtyisin itsekin tuossa seurassa, ainakin sain jo tästä aloituksesta ja sen tuomista mielikuvista vatsani kramppiin nauramisesta. :D
Vierailija kirjoitti:
Minä olet tavannut kerran tuollaisia säälittäviä pellejä. Ei niitä kukaan muukaan uskonut.
Tosikko.
Hehee. Onpa hassu juttu. "Leikitään, et toi ois rikas ni oo sä sit poliisi ja mä oon rosmo! Joo!" *tirsk*
Jees, mä lähden lenkille moro.
Vierailija kirjoitti:
Me väitettiin kerran että ollaan jostain suositusta bändistä. Tekaistiin nimikin yhtyeelle ja kyllä nauratti kun naiset sanoivat fanittavansa meitä ja jollain oli jopa levykin :D
Niin, naiset lähtivät mukaan leikkiin jonka aloititte itse valehtelemalla. Naisia varmaan nauratti teidän bändisekoilunne. Vai luulitko oikeasti, että menee läpi jos sanoo olevansa kuuluisasta bändistä ja sitten heittää siihen jonkun nimen josta kukaan ei ole koskaan kuullutkaan?
Vaadin saada tietää 2 euroa- jutun yksityiskohdista.
Teidän seurassa voisin viihtyä. Tuo vähäpuheinen cowboy kuulostaa ihan mahtavalta.