Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monet nuoret, laittautuneet naiset alkavat sukia/heilauttaa hiuksiaan kohdatessaan toisen nuoren ja laittautuneen naisen. Oletteko huomanneet tämän?

Vierailija
25.03.2016 |

Itse olen. Se on aina yhtä koomisen näköistä! Eivätkö he itse tiedosta tuota elettään?

Kysehän on ns. kilpakumppanin kohtaamisesta ja tällä eleellä pyritään kohentamaan omaa ulkonäköään että näyttäisi tämän "kilpakumppanin" rinnalla/silmissä paremmalta. Se on jotenkin säälittävää ja kertoo henkilön pinnallisuudesta ja epävarmuudesta. Se ei ole mitenkään viehättävää, päinvastoin, vaikka kyseisellä eleellä juuri sitä tavoitellaan.

Pitkäperjantain kunniaksi tällaista filosofista pohdintaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut tätä omalla kohdallani siten että useampikin nuori nainen on minut kohdatessaan alkanut sukia hiussuortuviaan.

Aina olen ollut imarreltu kun tuota on tapahtunut.

Vierailija
22/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas niin kauhean syvällistä. Huvittavaa, että luulette olevanne jotenkin erityisen tarkkanäköisiä ja filosofisia kun ihan tavallisia ilmiöitä tajuatte.

Seuraavaksi varmaan kerrotte suurena paljastuksena että vesi on märkää.

Mietin ihan samaa :D Ensin ajattelin, että aloittaja on nyt sitten joku valaistunut teini, mutta hetken mietittyäni, teini-iän jo aikaa sitten ohittanut esimieheni voisi vaikka jo huomenna älytä jotain aivan yhtä tajunnan räjäyttävää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän on sitä eläimellistä pörhistelyä. Kai se johtuu ihmislajin kehityksestä, että meillä sitä tekee naaraatkin.

Vierailija
24/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan itsevarmuutta siitä kun naiset huomaavat mut ja parantavat autoomaattisesti joko ryhtiä tai kohottavat hiuksia/laittavat korvan taakse tms😊

Vierailija
25/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on säälittävää ja pinnallista toimia inhimillisesti? Tuotahan tapahtuu kaiken aikaa. Mietipäs mitä tapahtuu liikennevaloissa. Jos joku kävelee punaisia päin, häntä seuraa lauma perässä. Tai oletko kuullut, että haukotus tarttuu?

Vierailija
26/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen niin miesten takia, en naisten.

Vierailija
27/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko filosofi huomannut, että nainen sukii hiuksiaan heti kun kiinnostava(mpi) MIES ilmestyy paikalle?

Kaiken lisäksi myös miehet sukivat hiuksiaan, kun kiinnostava nainen ilmestyy paikalle. Jos mies sattuu tällaisessa tapauksessa istumaan, hän sukimisensa jälkeen nojaa tuolissaan taaksepäin ja nostaa kätensä niskan taakse. Nuorempana törmäsin työasioissa jatkuvasti tähän ilmiöön. Huvittavaa, melkein kuin sammakkolammella kutuaikaan. :)

En ole enää ihan nuori, mutta töissä yksi mies käyttäytyy juuri näin. Tämäpä olisikin mielenkiintoinen selitys...

Vierailija
28/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyökkipsykologien pakkomielle tulkita muiden käyttäytymistä.

Vierailija
29/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kananpersetukkainen nelikymppinen toimii, kun kohtaa kilpailijansa?

Vierailija
30/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää kyökkipsykologien pakkomielle tulkita muiden käyttäytymistä.

Tais osua...

Vierailija
31/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko filosofi huomannut, että nainen sukii hiuksiaan heti kun kiinnostava(mpi) MIES ilmestyy paikalle?

Kaiken lisäksi myös miehet sukivat hiuksiaan, kun kiinnostava nainen ilmestyy paikalle. Jos mies sattuu tällaisessa tapauksessa istumaan, hän sukimisensa jälkeen nojaa tuolissaan taaksepäin ja nostaa kätensä niskan taakse. Nuorempana törmäsin työasioissa jatkuvasti tähän ilmiöön. Huvittavaa, melkein kuin sammakkolammella kutuaikaan. :)

En ole enää ihan nuori, mutta töissä yksi mies käyttäytyy juuri näin. Tämäpä olisikin mielenkiintoinen selitys...

Miehet tekevät tuota näyttääkseen isommilta ja dominoivilta, joten kuka tahansa ikään ja sukupuoleen katsomatta voi joutua näkemään tuollaista harottamista. Neuvottelupöydässä on hauska nähdä monta miestä pullistelemassa yhtaikaa, kun kukaan heistä ei näemmä tajua, mitä on meneillään. Minä sain nuorena yrityskonsulttina oikeaa tuplapullistelua osakseni nuoren ja nätin naisen roolissa ja samalla myös ulkopuolisena, joka palkattiin neuvomaan asiassa, jota ei itse osattu tarpeeksi hyvin. Oli se jotenkin ärsyttävääkin, kun aina oltiin raajat levällään viiden minuutin kuluessa kättelystä. Vuosien varrella olen oppinut ohjaamaan isottelijan huomaamatta käyttäytymään normaalisti, mutta kyllähän tuota yhä yritetään.

Nro 14

Vierailija
32/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tekevät tuota näyttääkseen isommilta ja dominoivilta, joten kuka tahansa ikään ja sukupuoleen katsomatta voi joutua näkemään tuollaista harottamista. Neuvottelupöydässä on hauska nähdä monta miestä pullistelemassa yhtaikaa, kun kukaan heistä ei näemmä tajua, mitä on meneillään. Minä sain nuorena yrityskonsulttina oikeaa tuplapullistelua osakseni nuoren ja nätin naisen roolissa ja samalla myös ulkopuolisena, joka palkattiin neuvomaan asiassa, jota ei itse osattu tarpeeksi hyvin. Oli se jotenkin ärsyttävääkin, kun aina oltiin raajat levällään viiden minuutin kuluessa kättelystä. Vuosien varrella olen oppinut ohjaamaan isottelijan huomaamatta käyttäytymään normaalisti, mutta kyllähän tuota yhä yritetään.

Nro 14

Raajat levällään? Siis leveä haara-asento? Tätä näkee paljon. Jotkut miehet taas istuvat siten, että nojaavat taakse, mahdollisesti kädet niskan takana, ja työntävät jalat suoriksi eteen. Usein huomaan kokouksessa vieressä/vastapäätä istuvan miehen jalat lähes tuolini alla. Jonkinlaista isottelua ilmeisesti sekin? Katso, olen niin iso, etten omalle paikalleni mahdu?

Vierailija
33/33 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä nuorella mieskonsultilla menee cappucino henkitorveen kun seuraa toimiston naisten sukivan tukkaansa.. sellainen pieni takakeno tuolissa ja molemmilla käsillä hiusten "hulmautus" niskan takaa.

HUH HUH!!! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi