Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sisko suuttui kun kuuli mitä aion viedä pääsiäisillallisen jälkkäriksi.

Vierailija
25.03.2016 |

Aion tehdä kookos-limejuustokakkua. Sisko veti herneen nenään kun hän ei voi syödä sitä koska siinä on vehnää (keksipohja). Munä kuulemma varsin hyvin tiedän ettei hän syö vehnää. Joo tiedän toki. Voi jättää syömättä sen pohjan.
Kyse ei ole allergiasta, vaan joku päähänpisto.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookos..yök. Ehkä siskosi kokkaa vastineeksi jotain, josta saat itse nyppiä lautasen reunan täyteen epämiellyttäviä eineksiä, joista et tykkää.

Vierailija
2/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki muut voivat sitä syödä, niin siitä vaan. En minäkään syö joitakin ruoka-aineita mutta mieleenkään ei tulisi valittaa ja vinkua, miten muutkaan eivät sitten saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin tätä päivää kun jokaisella pitää olla joku dieetti! Kuitenkin vetää suklaata, jäätelöä ym jossa vehnää on. Tee vaan ja vie, kuulostaa tosi hyvältä!

Vierailija
4/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä pohjaa ois voinut tehdä gluteenittomaksi, niin sopii kaikille ruokailijoille, eikä tarvii pelkkää päällistä syödä?

Vierailija
5/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä tukisin siskoani hänen dieetissään, oli omasta mielestä miten hömppää tahansa. Hänellä on kuitenkin joku syy, miksi ei syö vehnää, mielestäni ihan tarpeeksi hyvä syy on jo se että kokee voivansa paremmin ilman, vaikka mitään tieteellistä syytä ei olisikaan. Miksi tahallaan sabotoisit sellaista? Gluteenittomista tuotteista on tasan yhtä helppoa tai vaikeaa tehdä. Vai haluatko vain osoittaa siskollesi kaapin paikan?

Vierailija
6/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä tukisin siskoani hänen dieetissään, oli omasta mielestä miten hömppää tahansa. Hänellä on kuitenkin joku syy, miksi ei syö vehnää, mielestäni ihan tarpeeksi hyvä syy on jo se että kokee voivansa paremmin ilman, vaikka mitään tieteellistä syytä ei olisikaan. Miksi tahallaan sabotoisit sellaista? Gluteenittomista tuotteista on tasan yhtä helppoa tai vaikeaa tehdä. Vai haluatko vain osoittaa siskollesi kaapin paikan?

Jos ei ole keliakiaa tai muuta oikeaa ongelmaa vehnän suhteen, ja arkena syö koko ajan vehnättömästi, ei se juhlien minimaalinen pala kakunpohjaa elämää pilaa. Kyllä tässä sisko on se, joka pompottaa haluaa.

Vierailija
7/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletteko menossa siskolle kylään, ja sinä olet luvannut viedä jälkiruuan? Siinä tapauksessa ymmärrän siskoosi harmistumisen. On se vähän ikävää viedä tuliaisina jotain, jota emäntä itse ei voi syödä. Jos taas siskosi on yksi vieraista, niin silloin minusta valitus on turhaa.

Mutta etkö sinä voisi ottaa siitä kookos-limetäytteestä osaa sivuun ja tehdä siitä siskolle oman jälkiruuan joko ihan sellaisenaan kulhoon tai sitten pikkukakkuna gluteenittoman pohjan - esim. keksin päälle?

Vierailija
8/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookos ja lime yhdessä, mistä idea? Ehkä ei vaan kehdannut sanoa siitä ja laittoi vehnän syyksi...

Vierailija
9/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä et voi tehdä kakkupohjaa kaurakekseistä tai joistain gluteenittomista kekseistä. Ei aiheita mitään lisähommia itsellesi.

Minulla on ärtynyt suoli, ei keliakiaa ja vältän vehnää koska alkaa vesassa juokseminen muuten.

Vierailija
10/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko gluteeni jota sisko ei syö vai itse vehnä?

Vierailija
11/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä tiedät, ettei ole allerginen tai muuta vaan kyseessä on päähänpisto? Jos ei vaikka kehtaa kertoa sulle, että gluteenista menee vatsa sekaisin ja paskat housuun.

Vierailija
12/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaan ,siskosikin syö sitä kuitenkin. Tai jos ei syö pohjaa, niin onhan se hyvää ilman pohjaakin.

Vierailija
13/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole keliakiaa tai muuta oikeaa ongelmaa vehnän suhteen, ja arkena syö koko ajan vehnättömästi, ei se juhlien minimaalinen pala kakunpohjaa elämää pilaa. Kyllä tässä sisko on se, joka pompottaa haluaa.

Jos ei syö normaalisti vehnää, niin yhtäkkinen vehnän tuuppaaminen suolistoon pistää mahan ruikulille terveelläkin ihmisellä. Ap haluaa vain osoittaa siskolleen, että pitää tätä vähäjärkisenä ja/tai luulotautisena. Aika lempeä ja rakastava suhtautuminen.

Vierailija
14/14 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tajua sua ap. Menet siskosi luo kylään (näin ymmärsin) ja viet jälkkäriä, jota sisko ei voi syödä. Mikä järki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän