Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemmikkien tappaminen koirapuistoissa

Vierailija
25.03.2016 |

Miten tää koirien myrkytys jatkuu vaan, vuodesta toiseen. Vielä paikoissa jotka on nimenomaan niille koirille tarkoitettu.
Eikö koirapuistoihin sais valvontakameroita? Koskettaa itseäni ainakin niin paljon että olisin valmis osallistumaan kustannuksiin oman puiston valvomisesta.
Helsingissä taas koiria kuollut jonkun sairaan ihmisen toimesta. Voisiko nämä tyypit syödä itse myrkkynsä ja syöttää osan myös jälkikasvulleen ettei näitä sairaita päästään vialla olevia ihmisiä kasva enempää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka porttiin laminoitu kyltti "KAMERAVALVONTA"  karsii jo ison osan hulluja. Mulla on laminointikone, joten taidan tehdä sellaisen meidän lähimpiin koirapuistoihin.

Vierailija
2/10 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koirien myrkyttäminen se vain on vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen sitkeästi elävä urbaani legenda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka porttiin laminoitu kyltti "KAMERAVALVONTA"  karsii jo ison osan hulluja. Mulla on laminointikone, joten taidan tehdä sellaisen meidän lähimpiin koirapuistoihin.

Tee!!:)

Vierailija
4/10 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!

Vierailija
5/10 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Helsinkiä asut ap?

Vierailija
6/10 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa jos ei yhtään kameraa ole näkösällä, kuka uskoisi kylttejäsi.

ps. en kannata myrkyttämistä

Vierailija
7/10 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tätä nyt on ollut?

Vierailija
8/10 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tätä nyt on ollut?

punavuoressa ja eirassa ainakin viimeisen viikon sisään. 

Vierailija
9/10 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kuoli juuri yksi koira. Ihan hirveää enkä todellakaan ymmärrä myrkyttäjiä. Huoli kokoajan omasta koirasta, että milloin nappaa jotain. Pitäisi vahtia ihan kokoajan, mutta ei sitä aina huomaa.

Vierailija
10/10 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä koirien myrkyttäminen se vain on vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen sitkeästi elävä urbaani legenda.

Vittu mikä ääliö olet..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan