Onko se edelleen yhdenillan juttu jos ollaan nähty monta kertaa jälkeenpäinki?
Kun kuitenki alunperin oli tarkotus viettää vain yksi ilta yhdessä
Kommentit (15)
No ei tietenkään ole. Yhden illan juttu on yksi kerta ja that's it. Jos näette usein teillä on vähintään seksisuhde.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole. Yhden illan juttu on yksi kerta ja that's it. Jos näette usein teillä on vähintään seksisuhde.
Ei näkeminen tarkoita seksiä.
Kerran joku ystävistäni kysyi, onko minulla ollut yhden illan juttuja.
Kysymys hieman hämmensi: Olen kyllä lähtenyt puolitutun matkaan baarista, ja tämän oli tarkoitus olla yhden illan juttu. myöhemmin kuitenkin jatkoimme tapaamista seksisuhteena.... Joten vastasin ystävälleni ettei yhden illan juttuja ole ollut :)
Kenelle sun pitää laatia raportti teidän suhteen statuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, mutta tuosta ap käytti itse käytti ilmaisua yhden illan juttu. Se tarkoittaa seksiä, joten siitä vedin tän johtopäätöksen.
Nykyään niitä kutsutaan "säädöiksi". Yhden illan jutut on niin 90-lukua. Noloa edes puhua mistään yhden illan jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tarkoittaa, joillekin ei. Jos minä "näen" miestä, jonka kanssa mulla on seksisuhde, niin juuri tätä tarkoittaa. Riippuu suhteen laadusta siis.
Teillä oli yhden illan juttu, josta tuli seksisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään niitä kutsutaan "säädöiksi". Yhden illan jutut on niin 90-lukua. Noloa edes puhua mistään yhden illan jutuista.
Ai. Mä luulin että säädöt on vähän pidempiä kuin yhdenillan jutut.
Naurettavia tuollaiset säädöt. Ei ihmekään ettei mitkään parisuhteet enää toimi kun kaikki vain säätää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä luulin että säädöt on vähän pidempiä kuin yhdenillan jutut.
No sitähän ap kysyi. Daa... Ootko tyhmä?
Vaimon kanssa on kohta 20 vuotta ollu yhdenillanjuttua.
Sehän on sitten monen illan juttu jo.