Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lama näkyy Helsingin ravintoloissa.

Vierailija
25.03.2016 |

Kaikki baarit oli aivan tyhjiä eilen kuten oli uutenavuotenakin. Ei ihmisillä ole enää varaa lähteä ravintolaan pyhinä.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt pääsiäisenä baariin menis? Parempaakin tekemistä.

Vierailija
62/71 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista ystävistä osa on matkoilla ulkomailla, osa mökillä. Itse en ole ytimessä käynyt 10 vuoteen, jos menen baariin, niin suunnistan Kallioon. Siellä on ikuinen vappu.

No suomalaiset ei ehkä käy enää ulkona niin paljon koska puoliso löytyy netistä, ei juurikaan kukaan etsi enää seuraa baareista. Baareissa kaikki on naama kiinni kännykässä.

Mutta kun Kalliossakin on osa baareista tyhjinä. Sehän tässä outoa on. Ne Vaasankadun perusjuottolat vetää porukkaa, mutta moni on tyhjänä.

Jos käyn äkkiä pesemässä hiukseni niin lähdetäänkö Kallioon katsomaan tilannetta? Raportoidaan sitten huomenna tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko ketään liikenteessä? Itse koitin kysellä kavereilta, mutta ketään ei lähtenyt ulos.

Vierailija
64/71 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa

Vierailija
65/71 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyll perjantaina Stadin amarillossa ainakin porukkaa riitti. Liian täynnä oleva baari ahdistaa. Toinen missä oli porukkaa kaverin mukaan, niin pataässä.

Vierailija
66/71 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyll perjantaina Stadin amarillossa ainakin porukkaa riitti. Liian täynnä oleva baari ahdistaa. Toinen missä oli porukkaa kaverin mukaan, niin pataässä.

Julkiset ja taksit tyhjiä. Satunnaiset baarit kerää vielä ihmisiä.

Vierailija
67/71 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nää Sipilän kärkihankkeet. Porukka miettii vähän tarkemmin kulutustaan, kun kohta ei enää ole mitä kuluttaa. Pitää harjoitella valmiiksi, mitä se elämä sitten on kun ei enää mihinkään ole varaa. Sukanvarteen kaikki liikenevä.

Vierailija
68/71 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on yli 20 vuotta kun kävin viimeksi ravintolassa, siis juoma/biletysmielessä. En keksi mitään syytä, miksi menisin niihin. Olen parisuhteessa ja jos pitäisi alkaa yhtäkkiä uutta katsomaan, menisin tinderiin tms.

Syömässäkään en käy ellei ole joku työnantajan maksama tilaisuus. Käytän rahani mieluimmin ihan muuhun.

Vierailija
69/71 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on yli 20 vuotta kun kävin viimeksi ravintolassa, siis juoma/biletysmielessä. En keksi mitään syytä, miksi menisin niihin. Olen parisuhteessa ja jos pitäisi alkaa yhtäkkiä uutta katsomaan, menisin tinderiin tms.

Syömässäkään en käy ellei ole joku työnantajan maksama tilaisuus. Käytän rahani mieluimmin ihan muuhun.

Onneksi kaikki suomalaiset eivät ole kaltaisiasi lassukoita.

Vierailija
70/71 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko naisetkin olla lassukoita? Tästä pitäisi varmaan avata kokonaan oma ketjunsa..

Vierailija
71/71 |
27.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, tarkoittaako se jotain kotona viihtyvää laiskimusta siis? Olen ollut ihan eri käsityksessä. No, mielestäni sellainen ihminen, joka tekee mitä haluaa, ei ole mikään laiskimus.

Avaatko vähän lisää, en nyt oikein ymmärtänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän