Voiko watsapp viesti olla matkalla viikon?
Olin lähettänyt viikko sitten viestin kaverin luuriin ja se lähti ja nyt vasta tuli 2 väkästä. Hän ei ole käynyt watsapissa puoleentoista kuukauteen kun katsoo kirjautumisia. Mietin vaan, että mikä logiikka tuolla on. Voiko viestit käydä lukemassa niin että jää pois lukukuittaukset ja vanha läsnäoloaika eikä kumpikaan päivity.
Kommentit (9)
Ok... joo kun tässä on juttu että ko ihminen jolle viesti lähti niin on päihdeongelmainen ja mietin että se luurinkäyttötaito ei oo ihan kondiksessa ja just tippuu, menee lukkoon ja sattuu kaikkee kummaa kun on sekaisin. Mietin juuri että olisiko sitten niin pohjalla...No hyvä jos luurin on saanut lataukseen. Kertoo jo että kunto vähän parempi, mutta taidot ei sitten vielä riitä lukeen tai avaan apsia.
ap
Mulla ainakin on push notification päällä, eli se saapuvan viestin alkuosa (tai koko viesti jos se on lyhyt) näkyy näppäinlukon päällä heti kun se viesti saapuu. Sen voi siis lukea siitä suoraan ilman että sitä appia tarvitsee avata jonka jälkeen se viesti vasta kuittautuu luetuksi.
Tai mobiilidata on pois päältä ja viesti kilahtaa tai lähtee vasta kun puhelimen kanssa tulee tunnetun wlan verkon piiriin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ainakin on push notification päällä, eli se saapuvan viestin alkuosa (tai koko viesti jos se on lyhyt) näkyy näppäinlukon päällä heti kun se viesti saapuu. Sen voi siis lukea siitä suoraan ilman että sitä appia tarvitsee avata jonka jälkeen se viesti vasta kuittautuu luetuksi.
Mulla myös. Läheskään aina ei ole tarvetta käydä kuittaamassa luetuksi. Varsinkaan jos viesti näkyy kokonaan Watsappia avaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että hänellä ei tätä toimintoa ole. Perus nokian älyluuri ja tekniikkakammoinen henkilö joten tiedän ettei lentotilaakaan osaa esim käyttää ja kunto viimeksi nähdessä se, että oli harhainen. Tosin kyllä soitti tuossa välissä, että kyllä silloin luuri oli kunnossa, että olisi viestin pitänyt mennä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Tai mobiilidata on pois päältä ja viesti kilahtaa tai lähtee vasta kun puhelimen kanssa tulee tunnetun wlan verkon piiriin.
eipä tullut muuten mieleen. Tosiaan tämäkin voi olla syy Kiitos :)
ap
Ostin tässä kanssa sellaisen älyandroidin, asentelin siihen kaikkee kivaa ja sitten jonkun suojaohjelman. Sain sen ilmeisesti niin solmuun että nyt kun lisään osoitekirjaan yhteystiedon niin muutaman tunnin päästä joku stnan taustaprosessi käy ja poistaa sen automaagisesti.
Mitä tulee noihin viesteihin niin muuten kuin asetusten kautta hölmöillen viestien lähettäminen ei pitäisi kestää minuutteja enempää saatika sitten päiviä.
Virransäästötilassa vatsa appi ei hae viestejä automaattisesti