Erosin ja muutin 4 vuotta sitten ja kaapissa on jätesäkillisiä vaatteita
Olisko tänään hyvä päivä käydä ne läpi? Mitä luulette, voiko siellä mitenkään olla mitään käyttökelpoista? Vähänkö jännittävää :D. Fiksuinta olis varmaan kantaa ne suoraan roskiin, mutta jos siellä onkin jotain aarteita :D
Kommentit (23)
Mä aattelin nyt viikonloppuna konmarittaa mun vaatekaapit ja järjestää vaatehuoneen. Kannattaa tutustua kirjaan Marie Kondo: siivouksen elämänmullistava taika.
Vierailija kirjoitti:
Mä aattelin nyt viikonloppuna konmarittaa mun vaatekaapit ja järjestää vaatehuoneen. Kannattaa tutustua kirjaan Marie Kondo: siivouksen elämänmullistava taika.
Tiedän periaatteen, mutta on niin iso projekti että en jaksa ihan niin isoon ryhtyä :)
-ap
Helpoimmalla pääset, kun viet säkit avaamattomina energiajakeeseen. Neljä vuotta vanhat vaatteet eivät ole enää kelpoja, ellei seassa ole vintagea tai jotain Chanelin jakkupukuja.
Vierailija kirjoitti:
Olisko tänään hyvä päivä käydä ne läpi? Mitä luulette, voiko siellä mitenkään olla mitään käyttökelpoista? Vähänkö jännittävää :D. Fiksuinta olis varmaan kantaa ne suoraan roskiin, mutta jos siellä onkin jotain aarteita :D
Käyttökelpoisen tavaran kantaminen suoraan roskiin ei todellakaan ole fiksua tai vastuullista.
Vierailija kirjoitti:
Helpoimmalla pääset, kun viet säkit avaamattomina energiajakeeseen. Neljä vuotta vanhat vaatteet eivät ole enää kelpoja, ellei seassa ole vintagea tai jotain Chanelin jakkupukuja.
Mut mut jos siellä onkin joku ihana aarre, jota en enää muista :D. Chanelia siellä ei kyllä oo :D. Voihan siellä olla muutakin kuin vaatteita kun aika huolettomasti tungin vain kaikkea pussukoihin. Ehkä mä kohta kumoan ne lattialle ja tutkin...
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttökelpoisen tavaran kantaminen suoraan roskiin ei todellakaan ole fiksua tai vastuullista.
En mä roskiin niitä vie, teen niistä nyssäköitä ja kannan Hm:lle niin lapset saa alennuskuponkeja :)
-ap
Mitä helvettiä ihmiset? Heti ehdotetaan roskiin viemistä vaikka ihan käytettävää tavaraa varmasti seassa. AP vie ne vaatteet Spr:lle tai Uffille, nyt ainakin pakolaisille menisi vaatteita
En mä tiedä pystynkö mä tähän. Löytyi keskeneräinen kudontatyö jota kudoin samaan aikaan kun mies kertoi lapsille että erotaan. Mä keskityin siihen työhön että en romahtaisi. Itkuhan tässä tuli.
-ap
Eka säkki läpikäyty. Täynnä parittomia sukkia, vanhoja kulahtaneita alushousuja yms shittiä. Nyt muistankin, kumosin alusvaatelaatikkoni suoraan jätesäkkiin ja siellä nuo ovat olleet 4 vuotta. Huoh... Kyllä tää tästä. Muistoja...
-ap
Tsemppia. Taidan ihan solidaarisuuden vuoksi ottaa saman projektin ja käydä vaatekaapit läpi. Ilman tuota psyykkistä kuormitusta. Kiitos kun teit noin voimakkaan aloituksen ja sait minut toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä pystynkö mä tähän. Löytyi keskeneräinen kudontatyö jota kudoin samaan aikaan kun mies kertoi lapsille että erotaan. Mä keskityin siihen työhön että en romahtaisi. Itkuhan tässä tuli.
-ap
Mulla on kans tollanen yks ristipistotyö! Voi että muistan että vitutti että mies on taas ryyppäämässä tai jossain vastaavassa aina kun tota tein. Ikinä en valmiiksi saanut. Varmaan jossain kaapin pohjalla edelleen, ja ollaan muutettukin tässä kertaalleen :) Erosin viimein 2005!
Vierailija kirjoitti:
Tsemppia. Taidan ihan solidaarisuuden vuoksi ottaa saman projektin ja käydä vaatekaapit läpi. Ilman tuota psyykkistä kuormitusta. Kiitos kun teit noin voimakkaan aloituksen ja sait minut toimimaan.
Ihanaa 11! Hyvä me!!!
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mulla on kans tollanen yks ristipistotyö! Voi että muistan että vitutti että mies on taas ryyppäämässä tai jossain vastaavassa aina kun tota tein. Ikinä en valmiiksi saanut. Varmaan jossain kaapin pohjalla edelleen, ja ollaan muutettukin tässä kertaalleen :) Erosin viimein 2005!
Käsityöt on terapeuttisia! Mä löysin myös ristipistotöitä viime vuonna. Osa valmiita ja kehystämättömiä, 20 vuoden takaa. Lahjoitin ne fb:n ristipistoryhmän kautta eteenpäin :).
-ap
7 pussia kasassa. Erikoisin löytö oli pussillinen parittomia kenkiä. Missähän niitten parit mahtais olla. Voi jestas...
-ap
Aivan mahtavaa! Löysin yhden komeron lattiankin! Fb-ryhmässä olen lahjoittanut käyttökelpoista turhaa pois ja ihmisiä on rampannut hakemassa ilmaista roinaa pois. Ihanaa että sain itsestäni irti!
-ap
Non niin. Lasten kaapit käyty läpi lasten kanssa. Joka hyllyltä lähti puolet. Lapset on siinä iässä, että ostan heille vaatteita kysymättä, mutta he eivät käytä ostamiani mukisematta. Siksi kaapeista tuli hyviä, melkein käyttämättömiakin vaatteita lahjoitukseen.
Piti tehdä ruoka ja nyt käyn oman kaappini kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Non niin. Lasten kaapit käyty läpi lasten kanssa. Joka hyllyltä lähti puolet. Lapset on siinä iässä, että ostan heille vaatteita kysymättä, mutta he eivät käytä ostamiani mukisematta. Siksi kaapeista tuli hyviä, melkein käyttämättömiakin vaatteita lahjoitukseen.
Hyvä sinä! Kiva kun on kohtalontoveri :)
-ap
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä lapsesi ikää? Minulla on 3v, jonka kanssa sama ongelma. Isommalta ei lähes mitkään kelpaa päälle. On mielummin pikkarisillaan kuin pukee "tyhmät" vaatteet. Huoh!
Niin ja minä myös kävin läpi vaatehuonettamme. Lähti kolme isoa kassillista vaatetta kierrätykseen! Ihana fiilis kun vaatehuoneen lattia näkyy :)
Onks kellään muulla tämmöisiä ikuisuusnyssäköitä? Lähtiskö joku mun kanssa setvimään niitä ja raportoitais tähän ketjuun että löytyikö mitään järkevää? :)
-ap