Mitä virkaa teksti-tv:llä on enää nykyaikana?
Täysin turha palvelu, kun nykyään puhelimesta voi kertasilmäyksellä lukea uutiset sekä pelitulokset realiaikaisena.
Kommentit (16)
onks teksti-tv vielä olemassa? aika söpöö.
Vanhat ihmiset, jotka eivät näe siitä puhelimesta lukea mitään, ja joille älypuhein voi olla liian monimutkainen, katsovat ne pelitulokset siitä kun ovat sitä tottuneet käyttämään. Mulla on tosin mielikuva, että palvelun lopettamisesta on puhuttu.
kyllähän sitä vielä käyttää vanhemmat ihmiset jotka ei käy netissä tai omista älypuhelinta (tai jos omistaa, ei osaa käyttää läheskää kaikkia sovelluksia)
Paljonkohon Suomessa on vielä netittömiä ihmisiä. Etsiskelin tietoa, mutta tuoreimman löysin vuodelta 2014.
Minun känny vm. 2006 ja akku kestää 5 -7 päivää yhdellä latauksella. Ei sillä mitään nettiä katsota.
Käytän päivittäin useita kertoja uutisten seuraamiseen yms.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohon Suomessa on vielä netittömiä ihmisiä. Etsiskelin tietoa, mutta tuoreimman löysin vuodelta 2014.
Palvelutaloissa ei vanhuksilla ole nettiä monellakaan, mutta tosi monella on televisio omassa huoneessaan.
No kaikilla ei ole vieläkään älypuhelinta
Sitä ei päivitetä enää nopeasti. :( SE on teksti-tv:n juttu, siellä ennen tieto oli salamannopeasti.
Edelleenkin esim. veikkauksen tulokset näkyy nopeammin teksti-tvltä mitä netistä, mutta ennen se oli monessa muussakin nopein tiedonlähde.
Netissä ulkomailta se on hyvä, kun siinä on ne 3-4 tärkeintä suomalaisia kiinnostavaa päivän uutista, jotka ehtii lukemaan alle minuutissa.
Vierailija kirjoitti:
Täysin turha palvelu, kun nykyään puhelimesta voi kertasilmäyksellä lukea uutiset sekä pelitulokset realiaikaisena.
Keskivertomamman älykkyys loistaa jälleen.
Sinne kait voi päivittää uutisia vaikka netti kaatuisi? Tiedän ainakin 5 25-35-vuotiasta joilla ei ole älypuhelinta.
Hyvä puhelinsovellus. Yksi vilkaisu ja näkee pääuutiset riisuttuna ilman tauhkaa. Kiireiselle mainio tapa pysyä kärryillä jos maailmassa tapahtuu jotain.
Vertailkaapas kuinka usein netti ei toimi VS. kuinka usein teksti-tv ei toimi? :D
Niinpä!!
Kaikki tärkeä tieto ilmaiseksi ilman nettiä isolta ruudulta. Käytämme mielellämme ;-)
Esimerkiksi omat isovanhempani eivät omista tietokonetta eikä nettiä ja käyttävät teksti tv:tä
Mulla on teksti-tv sovellus puhelimessa :) Näkee tärkeimmät uutiset tiivistettynä. Ilman mitään turhia mainoksia.