S****nan american car show pilannut meidän pääsiäiset viimeiset 20 vuotta.
Sitä ei voi jättää väliin mistään hinnasta. Mentävä aina just sinä päivänä jolloin pitäisi mennä kylään tai tulee vieraita. Näin vaikka yhdessä suunniteltu ja tietää reilusti etukäteen kylään menosta.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
-Albert Einstein
Ei ollut alpertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos, eihän juntti junttiudestaan eroon pääse. Ei ole mitään juntinpaa, kuin ihannoida amerikan autoja. Se ei vaan ole tätä päivää. -80 luku meni jo.
Ei ole mitään juntimpaa, kuin ihannoida autoja. Ja kirjoittaa komparatiivi väärin.
Ei ole mitään juntimpaa kuin pilkkuvirheet.
Voitit. Olen juntti.
Vierailija kirjoitti:
Olisit nainut akateemisen, niin tarvitsisi välittää american car show:ista ja monster rallyista.
Määrittele akateeminen sillä dippainssit ne vasta autoista tykkääkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit nainut akateemisen, niin tarvitsisi välittää american car show:ista ja monster rallyista.
Heh, ajattelin vastata samaan kommenttiin, että pojat on aina poikia. Koulutuksesta riippumatta.
Ja menen American Car Showta katsomaan.
T. DI
Yhtä lailla ap on tietoinen, että se ACS on aina pääsiäisenä ja pitää ottaa huomioon, kun kutsuu vieraita tai kutsuttaa itsensä kylään. Jos sitä ei ole 20 vuodessa oppinut, niin se on voivoi.
Me tässä mietitään, minä päivänä mennään näyttelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on 4 moottoripyörää ja mm. 1 vanhempi amerikkalainen avoauto :D
...ja tietenkin American Car Showhun menossa.
t. 2 DI:n perhe
Pitkäperjantai ei ole mikään kyläilypäivä. Silloin pitää olla kotona, istua pimeässä, miettiä syntejään ja mahdollista taivaspaikkaansa sekä kuunnella ehkä virsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsos, eihän juntti junttiudestaan eroon pääse. Ei ole mitään juntinpaa, kuin ihannoida amerikan autoja. Se ei vaan ole tätä päivää. -80 luku meni jo.
Ei kai tuolla American Car Show:ssa enää kukaan aikuinen edes käy, kun tilaisuus on täynnä jo teiniautoja, vähäpukeisia tyttöjä ja rihkaman myyntiä.
Taas puhutaan sillä asiantuntemuksella, minkä ainoastaan täysi tietämättömyys voi tuottaa. Käypä kuule itse joskus katsomassa, niin ei tarvitse arvuutella, mitä siellä on. Vihjeeksi voin sanoa, että tavattoman hienoja autoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, ajattelin vastata samaan kommenttiin, että pojat on aina poikia. Koulutuksesta riippumatta.
Ja menen American Car Showta katsomaan.
T. DI
Minä olen myös menossa, vaikka olenkin tyttö. Menen jälleen yksin, koska en tunne ketään, jota kiinnostaisi. Mutta hyvä niinkin, koska ei ainakaan tarvitse kiskoa perässä marisijoita ja tyhjänpäivittelijöitä.
t. FM
Aah American Car Show ja kaljaa.. Aah, hyviä kavereita ja hyvää yhdessäolon henkeä.. Aah
Kyllä se mies välttelee vierailuja/vieraita tuolla tekosyyllä! Ihan selkeesti. Kutsu yllätysvieraita niin ei ehdi paeta...
Joku sanoi, että miksi aikuinen käy tuolla. Lukekaa ap.n viesti ja verratkaa vaihtoehtoja niin tiedätte miksi käy...Tai sitten ei pidä niistä joidan luo ap hänet pakottaa.