miten joit alkoholia parikymppisenä?
Minkälaiset juomistavat sulla/teillä oli parikymppisenä! Menikö elämä opiskelijabileistä toiseen mentäessä vai? Kokemuksia kiitos :)
Kommentit (32)
Pullon suusta useammin kuin lasista.
Parikymppisenä join kännit yleensä 3-4 kertaa viikossa.
18-20-vuotiaana kävin baarissa yleensä kerran viikossa, jonakin kesänä jopa pari kertaa jokainen viikko. Aloittelut siiderillä tai jos joku yli 20-vuotias kaveri haki viinaa, niin lantrattiin sitä limppariin tms. Myös Red Cat, Last Mango, Vilma Verigreippi, Salmari (20%) yms. sokerilitkut olivat suosittuja. Baariin yleensä vielä joku taskumatti mukaan tai pöllittiin jopa juomia pöydistä kun ostaja käänsi selkänsä :| Jälkeenpäin ajateltuna tuo pölliminen oli paitsi törkeää, myös vaarallista - eihän sitä oikeasti tiennyt, mitä niissä tuopeissa oli.
9. juttu oli kuin omasta suusta. Kohta keski-ikäinen olen.
Aika paljon. Baarissa pari kertaa kuussa, enimmäkseen vedettiin porukalla kalsarikännejä. Ei ollut viikottaista kuitenkaan, mutta hyvin hyvin humalahakuista. Nykyään tulee niin kaamea darra ettei tulisi kyseeseenkään, hyvä kun neljä kertaa vuodessa ehkä juon edes jotain.
Vähän liikaa kerrallaan vaihdellen kerran viikossa - kerran kuussa. Nykyään en juo samoja määriä tai likimainkaan niin usein. Tai edes samoja juomia.
Armeija oli minulle 11 kuukauden mittainen ryyppyreissu.
Ehkä kerran vuodessa sillain että olin hyvin lievästi hiprakassa. Yleensä olin bileissä täysin selvinpäin.
20-22 vuotiaana tuli juotua joka viikonloppu ja väliin tosi paljon. Saattoi mennä koko viikonloppu pämpätessä. Tulin 22-vuotiaana raskaaksi silloiselle poikaystävälle ja juominen loppu kuin seinään. Vuoden olin kokonaan juomatta. Nyt lapsi on 2v ja juotua tulee aika harvoin. Saattaa mennä 3-4 kk juomatta ihan helposti.
Alkon halvinta valkoviiniä Spite-limpparilla lantrattuna. Tai 6 olutta.
Vierailija kirjoitti:
Alkon halvinta valkoviiniä Spite-limpparilla lantrattuna.
Tämä, tai punkku+cokis, jolla opeteltiin pikku hiljaa viininlipittäjiksi.
Tuo kuulostaa kyllä enemmän joltain perheenäidin elämältä kuin opiskelijaelämältä.