Miehen tyhmä harrastus.. pukee peniksensä erilaisiksi hahmoiksi ja lähettekee kuvia mulle siitä..
Esim. laittaa sen keltaisen kinder munan puoliskon peniksen "päähän", piirtää sille palomiehen vaatteet, ottaa siitä kuvan ja lähettää mulle.. Muita hahmoja esim. jouluna pikkutontut, pääsiäisenä noita-akka jne.. Tosi ärsyttävää :(
Kommentit (64)
Hauskojahan noi on. Miksi pitää aina ottaa kaikki niin vakavasti ja hyiii yöök asenteella?
Vierailija kirjoitti:
Provo. Ei kenelläkään miehellä ole niin ohutta kikkeliä että siihen nuppiin mahtuisi kindermunan puolikas.
No todellakin on ja velttona isommankin saa survottua vaikka neulansilmästä.
Vierailija kirjoitti:
Sotamies Ryan 😂😂😂😂 tässä on klassikkoketjun ainesta!
Kaipaan seksikkäitä muumeja! Siinä oli klassikkoketju...
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa esimerkki.. "Sotamies Ryan" miehen mukaan ps. sain luvan postata kuvan
Olin kuvitellut, että tekisi sen toisinpäin. Luulisi olevan helpompi askarrella sinne itsensä puolelle.
Sinäkö se nyt olet realismin asialla?!
Oksettavaa. Onko kiva saada sotamies Ryania?
Tää alkoi kuullostamaan pelottavan tutulta..😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Ei kenelläkään miehellä ole niin ohutta kikkeliä että siihen nuppiin mahtuisi kindermunan puolikas.
No todellakin on ja velttona isommankin saa survottua vaikka neulansilmästä.
Epäilen. Avasin lasten kindermunan ja tarkastin; aika pieni on. Ehkä se askarteli siihen lipan ja laittoi siihen päälle keikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikattu?
Mahtava! Iskee kyllä mun huumorintajuun, oispa hauskaa jos oma mies tekisi tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ympärileikattu?
Eiköhän tuo ole. Eikö se ole yleistynyt Suomessakin?
Eihän sun miehelläs ole edes palleja. Tuhkamuna näyttää selvästi olevan.
M64
Voi ei...ei kai toi takki oo teijän lapsen barbin vaate??? Siis että iskä leikkii samoilla barbin vaatteilla mulkeronsa kanssa...
Tässä miehelle inspiraatiota :D (kuvat on piilotettu, ne saa näkyviin klikkaamalla)
Hulvatonta. Miltähän näyttäis Hercule Poirot? Pieni paksu belgialainen munapää, vahatuilla viiksillä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä miehelle inspiraatiota :D (kuvat on piilotettu, ne saa näkyviin klikkaamalla)
Donald Trumpin kohdalla nauroin ääneen.
aahhahhhaaa aijaijaij mä repesin tolle ryanille :D huippu äijä sulla, mä ainakin nauraa hohottaisin katketakseni, jos mies piristäis mun tylsiä kotiäidinpäiviä noin, ja ajatus vielä siitä, että se töissä tekis sitä. :D
Sotamies Ryan 😂😂😂😂 tässä on klassikkoketjun ainesta!