Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2/11 vanhemmuus muuttanut minua tuon listan mukaan. aika jees.

Vierailija
2/5 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kylläkään pärjännyt "hämmästyttävän hyvin hämmästyttävän vähällä unella". Sain rytmihäiriöitä,  immuniteetti oli väsymyksen takana nollassa ja rankimman kahden vuoden aikana minulle puhkesi runsaasti allergioita vaikka en ole koskaan ollut allerginen millekään. Jotkut lapset nukkuu huonosti, jotkut ei tunnu nukkuvan ollenkaan, ja kun on kaksi tällaista huonosti nukkuvaa pientä yhtä aikaa niin alkaa tuntua että mikä järki itselläkään on mennä nukkumaan, ikinä, kun kohta joutuu taas kuitenkin heräämään. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsistä, ihmisestä tulee itsekkäämpi lapset saatuaan, muilla maailman lapsilla ei ole väliä kunhan omalla on kaikkea ja kaikki täydellistä. Kuria ei ole tai muiden ihmisten oikeuksilla ei ole väliä.

Vierailija
4/5 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin kuuluukin olla "itsekäs", mutta eri tavalla kuin, mitä sillä yleensä tarkoitetaan.

On tärkeää, että äiti pystyy esim. vaatimaan omaa aikaa. Raskausaikana syö hyvin. Jne..

Syystä, että hän pystyy huolehtimaan lapsestaan (muilla nisäkkäillä poikasestaan) mahdollisimman hyvin.

Näin on luonto ohjaillut emoja kautta aikain.

Vierailija
5/5 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tykkän muidenkin muksuista, mutta en tietenkään samallatavalla kuin omastani. Oma on jokaiselle vanhemmalle se "paras". :)

Huonokäytöksisistä lapsista en pidä, mutta se on vanhempien hemmottelun (liian) syytä, ei lapsen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä