Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen itseni hoikkana, vaikka en ole. Eikö ole tavallisempaa nähdä itsensä lihavampana?

Vierailija
24.03.2016 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä!

Näen itseni peilissä hyvin hoikkana (varmaan katson aina tietystä kulmasta jotenkin alitajuisesti tarkoituksella?) ja muutenkin ajattelen aina olevani todella hoikka.

Valokuvat yms paljastavatkin sitten totuuden :D En minä lihava ole (165cm/52kg), mutta jotenkin ajattelen itseni aina hoikemmaksi kuin mitä todellisuudessa olenkaan.

Vierailija
2/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunne oloani Lihavainen vaikka peili ja puntarissa muuta näyttääkin. Olo ei vaan ole lihava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu. Mä näen sekä peilistä että miellän muutenkin itseni hoikaksi. Törmäilen huonekaluihin kun en ymmärrä etten mahdu jostain. Vaatekaupassa otan sovitukseen liian pieniä vaatteita, koska koko 42 näyttää niin minusta sairaan suurelta ja todellisuudessa sekin on sitten liian pieni. Muutenkin näen kaikki vaateyhdistelmät mielessäni (siis itseni päällä) siltä miltä ne hoikan päällä näyttää ja järkytyn kun ne ei näytäkään todellisuudessa siltä miltä oletti. En viitsi edes jatkaa ja kuvailla tuntemuksia kun itsensä näkee valokuvassa..

161/79

Vierailija
4/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin koen itseni hoikaksi ja ihmettelen, kun rinnat on jotenkin turvonneet. Todellisuudessa olen turvonnut myös muualta. Viidessä vuodessa +7kg.

Vierailija
5/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma painoni jojoaa noin viiden kilon välillä. Olen niin pienikokoinen ja siroraaminen, että ero on merkittävä. Yläpäässä olen jo vähän pyöreä, alapäässä aika hoikka. Oma minäkuva ei vaan pysy perässä ja pyöreinä kausina luulen olevani hoikka ja toisinpäin :/ Pitäisi varmaan pistää vihdoin jojoilulle stoppi.

Vierailija
6/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näen. Omalla kohdallani johtunee siitä, että olin aiemmin hyvin hoikka.

Vierailija
7/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset näkee itsensä hoikampana kuin oikeasti ovatkaan. Anorektiset näkee itsensä lihvoina.

Vierailija
8/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalit ihmiset näkee itsensä hoikampana kuin oikeasti ovatkaan. Anorektiset näkee itsensä lihvoina.

Näen itseni laihana läskinä vaikka kuinka liikkuisin, olenko silti normaali?

Vierailija
9/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, ja olen myös suurimman ajan elämässäni ollut hoikka. Tosin kun olin hyvin hoikka, ihmettelin miksi kaikki kommentoivat minun olevan liian laiha kun välillä tunsin itseni tosi isoksi. Mutta tämä nykyinen väärä kuva aiheuttaa sen että laihduttamiseen ei ole niin paljon motivaatiota..kuppikoko on kasvanut 70 ceestä 75 dd/e ja pidän siitä enemmän, mutta maha on tietenkin myös kasvanut..

Vierailija
10/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. järkytyn aina katsoessani itseäni valokuvista tai videolta. Olen hirveän läski

N 46 pituus 168cm paino 83kg

Vierailija
11/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama juttu. Mä näen sekä peilistä että miellän muutenkin itseni hoikaksi. Törmäilen huonekaluihin kun en ymmärrä etten mahdu jostain. Vaatekaupassa otan sovitukseen liian pieniä vaatteita, koska koko 42 näyttää niin minusta sairaan suurelta ja todellisuudessa sekin on sitten liian pieni. Muutenkin näen kaikki vaateyhdistelmät mielessäni (siis itseni päällä) siltä miltä ne hoikan päällä näyttää ja järkytyn kun ne ei näytäkään todellisuudessa siltä miltä oletti. En viitsi edes jatkaa ja kuvailla tuntemuksia kun itsensä näkee valokuvassa..

161/79

Pelästyin että olen tietämättäni kirjoittanut tänne.. ihan kuin minä.

Vierailija
12/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Kun luin tuosta A4-jutusta, piti ihan oikeasti kokeilla mahtuuko vyötäröni siihen arkille :D No eihän se mahtunut, vaikken ylipainoinen olekaan.

Vierailija
13/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nykyään todella ylipainoinen (170/105), mutta miellän itseni edelleen lievästi ylipainoiseksi mitä olin vuosikausia. Valokuvat aina järkyttävät ja enää en kuviin edes suostu. Ainoastaan perseeni kuvittelen todella isoksi, aina jos mulla on esim lyhyempi takki ja olen vaikka lenkillä, kuvittelen että takana olevat nauravat isolle, hyllyvälle perseelleni, vaikka oikeasti mulla on epänormaalin pieni perse. Omituista.

Vierailija
14/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, luulin olevani ainoa. Järkytyn aina kun käyn vaa'alla, lihoin siis reumalääkityksen myötä nopeasti 10 kg. Kymmenisen vuotta sitten olin reippaasti alipainoinen jolloin toki pidin itseäni kauhean lihavana. Nykyään tosiaan peilistä näen ihan suht normaalin näköisen naisen. Ihmettelen vain miten jotkut vaatteet eivät enää mahdu ja miksi kuvissa näytän hirveältä valaalta.

Nytkin olen kesällä lähdössä rantalomalle ja matkaseuralaiset laihduttavat jo. Minunkin varmaan pitäisi mutta en tiedä miksi kun se lihavuus todentuu vain vaa'alla (en ota sitä mukaan) ja kuvissa (kunhan kukaan ei laita mitään faceen niin hyvä).

N28, 166 cm ja 81 kg

Vierailija
15/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä! Koen olevani hoikka ja seksikäs ja todellisuus on ihan muuta :(

Vierailija
16/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, ja olen myös suurimman ajan elämässäni ollut hoikka. Tosin kun olin hyvin hoikka, ihmettelin miksi kaikki kommentoivat minun olevan liian laiha kun välillä tunsin itseni tosi isoksi. Mutta tämä nykyinen väärä kuva aiheuttaa sen että laihduttamiseen ei ole niin paljon motivaatiota..kuppikoko on kasvanut 70 ceestä 75 dd/e ja pidän siitä enemmän, mutta maha on tietenkin myös kasvanut..

Tämä. Mä haluaisin nähdä itseni just siltä miltä mä oikeasti näytän, niin silloin tämä laihduttaminen olisi helpompaa. Nyt kun mä kuitenkin näen itseni sellaisena mikä haluaisin olla, niin ei oikein motivoi.. Muutenkaan en tunne oloani niin lihavaksi mitä olen.

161/79

Vierailija
17/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä! Koen olevani hoikka ja seksikäs ja todellisuus on ihan muuta :(

Jep, tosin mä näen itseni enemmänkin hoikkana ja sporttisena ja sitten ihmettelen miksi muut ei näe mua samoin eikä vaatteet todellisuudessa istu kuin hoikalle ja sporttiselle..

Vierailija
18/22 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/22 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

161/79

Jeps, kirjoitinko mä tämän? Voi apua, mä saatan tilata jonkun vaatteen koska mulla on selkeä visio mielessäni siitä mihin sen yhdistän ja kuinka upealta se sitten näyttää.. No eihän ne päällä näytäkään ikinä yhtään siltä vaan mä näytän läskiltä ja sitten saa taas palauttaa.

160/81

Vierailija
20/22 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Sukulainen anto sukujuhlissa otettuja valokuvia meille ja mää raivostuin niitä katsellessa. Huusin miehelle, ketä kauheeta muumimamma lorttoo se yhdessä kuvassa halailee. Mies nauro ihan katketakseen, kun se luuli mun vitsailevan. Se kuva todella herätti mut todellisuuteen. Sain laihdutettua 20kg ja hyvin on paino pysynyt nyt 3vuotta kurissa.