Nordea ottaa palvelumaksua päälle 24€ vuosittain lapsen tililtä?!
On meno kyllä köyhää Nordeassa: lapsen tili on siellä, käyttöoikeus olisi minulla, mutta eihän me niitä lähinnä mummilta saatuja varoja käytellä koska petoshan tuo olisi.
Nyt kurkkasin että mitä, palvelumaksua on mennyt neljännesvuosittain päälle 6 euroa?! Mistä hyvästä? Ei ole tiliin liitettyä korttia ja rahaa on mennyt pelkästään sisään. Mistä hemmetin palvelusta toi 4-vuotias maksaa? Ei ole Nordealta tullut edes lastenlehteä kuten Kultapossu oli aikoinaan...
Kommentit (17)
Mene pankkiin ja sano, että haluat nostaa tilin tyhjäksi ja kerro heille, että palvelumaksujen kuppaaminen loppuu nyt tähän. Siirrä rahat Osuuspankkiin tai S-pankkiin.
no maksat vielä enemmän kun vaihdat op pankkiin :D
eiköhän siitä voisi kysellä nordeasta saisiko vähän edullimman paketin
Soita Nordean asiakaspalvelunumeroon ja kysy. Ei Nordealla normaalisti mene maksua tavallisesta säästötilistä. Teillä on varmaan tiliin liitetty jokin palvelu, jota ette käytä.
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankilla ei maksa lasten tilit yhtään mitään. Olikohan 26-vuotiaaksi asti kun saa jopa kortinkin ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuuspankilla ei maksa lasten tilit yhtään mitään. Olikohan 26-vuotiaaksi asti kun saa jopa kortinkin ilmaiseksi.
Niin saa Nordeallakin. Ap:n lapsen tiliin on nyt liitetty jokin turha maksullinen palvelu.
OP on palvelumaksuiltaan ylivoimaisesti suomen kallein pankki.
:D
Hehän oikein mainostavat, että heillä ei ole tarkoituskaan olla vain halpa pankki ja palveluun sisältyy aina enemmän kuin muilla pankeilla.
Nordealla on jotakuinkin kaikki ilmaista 26-vuotiaaksi asti. Lopeta verkkopankissa maksamasi palvelut, niin säästyy tuokin 24 € (2 € kuussa, kuulostaa kotiin paperisena tilatusta tiliotteen kopiosta).
Ei tule tiliotteita. Tili tosiaan näkyy mun nettipankissa, voisko olla se?
Luulis että perusasiakaspalveluun kuuluu se että vinkattais jos joku asia aiheuttaa turhaa rahanmenoa, kuten nyt esimerkiksi se että käytännössä _voisin_ lapsen rahoja käyttää - vaikka tekisin petoksen niin toimiessani.
Asuntolainaa Nordeassa semmoinen 150000, tekee kyllä todella paljon mieli siirtää kaikki raha-asiat aivan toisaalle.
Handelsbankenissa ei meillä kukaan maksa mitään maksuja. Itselläni on siellä 2 tiliä (käyttötili ja sijoitustili), miehellä käyttötili ja sijoitustili samoin ja lapsilla omat sijoitustilinsä. Sijoitustililtä saa nostaa muistaakseni 6 kertaa vuodessa. Sijoitustileiltä maksetaan korkojakin, tullut satasia vuodessa Mitään palvelumaksuja ei mene paitsi lainanhoitokulu asuntolainasta 2€ kuukaudessa.
Miksi te pidätte tilinne pankeissa, jotka riistää teitä?
Kysy arkipäivänä Chatin kautta. Nopein ja selkein tapa.
Vierailija kirjoitti:
Luulis että perusasiakaspalveluun kuuluu se että vinkattais jos joku asia aiheuttaa turhaa rahanmenoa,
Ihanko tosiaan haluat asiakkaana maksaa sellaisen pankin henkilökuntakustannuksia, jossa joku kyttää jatkuvasti kenen tililtä veloitetaan 2€/kk ja selvittää haluaako asiakas todella tätä? Joku vastuu ihmisillä on itselläänkin oltava omista menoistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis että perusasiakaspalveluun kuuluu se että vinkattais jos joku asia aiheuttaa turhaa rahanmenoa,
Ihanko tosiaan haluat asiakkaana maksaa sellaisen pankin henkilökuntakustannuksia, jossa joku kyttää jatkuvasti kenen tililtä veloitetaan 2€/kk ja selvittää haluaako asiakas todella tätä? Joku vastuu ihmisillä on itselläänkin oltava omista menoistaan!
Mieluusti maksan sellaisia henkilökustannuksia, että kun menen vastasyntyneelle avaamaan tiliä, niin vastasyntyneelle avataan sellainen tili joka vastasyntyneelle kannattaa avata, eikä esimerkiksi laskutella palvelumaksuja palveluista _joita ei käytetä_.
Eri asia jos laskuttaisivat minua tilin liittämisestä verkkopankkiini, minähän se olen rahaa ansaitseva aikuinen ihminen.
Onpa outoa, Danskessa ainakin alle 27v ei tarvi maksaa palvelumaksuja ja muistaakseni debit korttikin on ilmainen. Luulis, että kaikissa pankeissa on suunilleen samanlaiset ehdot.
Nordeassa vain säästötilit ovat ilmaisia. Vaihdoin tässä kuussa nyt oman Nordean käyttelytilini säästötiliksi, jotta säästyn jatkossa isoilta palvelumaksuilta.
Ei meidän tytön tilistä ole koskaan mitään maksuja mennyt, yli 10 vuotta on ollut Nordeassa. En edes tiedä mikä tili se on, tiliote on tullut kerran kuussa, koska pankkitunnuksia ei tytöllä ole ollut. Nyt en ole seurannut lakkasiko tiliote tulemasta, kun tytölle hankittiin pankkitunnukset.
Kannattaa Nordeasta kysyä mikä tili tuo oikein on, ei taida olla ihan tavallinen.
Mun OP on ainakin ilmainen, mutta johtunee siitä, että olen omistaja. Omistajalle ei maksa lainanhoitokaan mitään eli mä sain asuntolainan paremmilla ehdoilla ilman kuluja. Kaverilla maksoi Danskessa lainanotto 300€ ja joku sanoi (eli en tiedä), että Nordeassa joutuu maksamaan jopa ylimääräisestä lainanlyhennyksestä.
Meidän lapsilla on op:ssa säästö- ja käyttötilit. Käyttötileihin on nettipankkitunnukset ja visa electronit. Pystyn myös oman nettipankin kautta käyttämään lasten tilejä.
Ja lasten tilit on täysin ilmaisia siihen saakka kunnes täyttävät 26v.
Taitaa olla käyttötili. Siitä peritään palvelumaksut. Mun lapsilla oli säästötilit, jotka olivat kuluttomia alle 18-vuotiailla. Kysypäs, onko vielä noin.