Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten hankkiutuisit eroon rasittavasta ystävästä?

Vierailija
24.03.2016 |

Hän oli alkuun aika kiva, tosin silloin tällöin harvakseltaan tuli ilkeää kommenttia tms. Kuitenkin vain harvoin. Ajan myötä hänestä tuli ilkeä ja itsekäs. Haluaa puhua vain omista asioistaan, märehtii jokaista elämänsä pientä asiaa kuikuissaan ja muita syytellen minulle piiiitkään ja usein. Ei jaksa kuunnella minun asioitani, mitätöi minua ja korottaa itseään jne. Alkaa olla mitta täynnä. Asumme samassa taloyhtiössä ja olemme näin tekemisissä, joten mitään räväkkää välien katkaisua en haluaisi, vaan enemmänkin turvallisen nätisti, mutta miten?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät harvemmin yhteyttä. Ole vähitellen entistä etäisempi.

Vierailija
2/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä keino on vaivihkaa olla myös piikikäs ja itkekäs eli antaa takaisin samaa kuin itse saa. Tämä auttaa erityisesti sitkeisiin takiaisiin jotka roikkuu kiinni etäisyydenottoyrityksistä huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaan itse ota yhteyttä. Ja jos tiet kohtaavat ja hän tahtoo jäädä kahvittelemaan tai mitä tahansa nyt teettekin niin toteat vaan että paahtopaisti on uunissa sori nyt ei pysty jne.

Vierailija
4/4 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen ystävä. Sanoin sille hyvin suoraan, mitä ajattelen sen käytöksessä. Suuttui, eikä olla sen jälkeen oltu tekemisissä.