Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tuntemanne naiset olleet kauniimpia 20 vai 25-vuotiaina?

Vierailija
24.03.2016 |

Vai onko tuossa edes eroa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12-16-vuotiaina

Vierailija
2/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ainakin kehuttu näin 25v paljon enemmän kauniiksi kuin 20v,tiedä sitten mistä johtuu :) olen itsekin sitä mieltä että olen ainakin varmempi ja parempi itsetunto kuin 5 vuotta sitten:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noiden viiden vuoden aikana paljon muutosta ehdi tapahtua. Keskimäärin ovat tainneet olla kauneimmillaan nelikymppisinä.

Vierailija
4/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti 20v. Aivan selvä ero.

Vierailija
5/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että 20-vuotiaina. Naisella ulkonäkö alkaa rapistumaan ennen kolmeakymmentä hedelmällisyyden laskun myötä.

Vierailija
6/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne on aina näyttäneet samalta.

Vierailija
7/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin 25-vuotiaina. Minusta moni nainen on vielä 20-vuotiaanakin aika babyface mikä rokottaa kauneutta, vanhentunessa omat kasvonpiirteet pääsevät sen ns. pyöreyden takaa paremmin esille.

Vierailija
8/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näytän mielestäni nyt 24 v paljon paremmalle, kuin 20-vuotiaana epäonnistuneiden hiustenpidennys- ja tekoripsikokeilujeni kanssa.

Sen sijaan moni tuntemani on lihonut aikalailla 20-vuotiaasta 25-vuotiaaksi mennessä, mikä ei tietysti näytä hyvälle. Ehkä myös lopettanut meikkaamisen jne itsestään huolehtimisen. Mikä on tietysti jokaisen oma valinta, eikä minua haittaa, mutta rehellisesti sanottuna kyllähän se ulkonäössä näkyy..

Vaikka nyt varmaan sataa alapeukkua, koska eihän sitä saisi ääneen sanoa, että joku voi näyttää lihottuaan rumemmalle :D

Vierailija
9/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmillaan tunsin olevani ja ystävät tuntuivat olevan, siinä 22-25 vuotiaana. Itsevarmuus, ei vielä väsyttäviä lapsia, eikä enää hirveää biletystä. Raikkaita ja kauniita oltiin. Oi niitä aikoja...

Vierailija
10/10 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuli kauniimpi vasta nelikymppisenä. Aloin käydä salilla ja löysin oman tyylini. Liekö sattumaa, että sitä ennen en kelvannut kenellekään miehellekään suhteeseen, mutta 40-v täytettyäni alkoi olla vientiä ja sanoin todella komean miehen puolisoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi