Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joilla on tummat hiukset!

Vierailija
24.03.2016 |

Mitä hiuspuuteria tai kuivashampoota käytätte? Ja onko kukaan kokeillut laittaa kaakaojauhoja yms. hiuksiin?
Luin netistä, että leivontaan tarkoitettua kaakaojauhoa voisi hyödyntää kuivashampoon tavoin.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käytössä Four Reasonsin Brown Hair Powder. Käytän sitä tosin hyvin harvoin ja ns. hätätapauksissa, sillä päänahkani ei tykkää näistä tämän lajin tuotteista.

Vierailija
2/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on käytössä Four Reasonsin Brown Hair Powder. Käytän sitä tosin hyvin harvoin ja ns. hätätapauksissa, sillä päänahkani ei tykkää näistä tämän lajin tuotteista.

Itselläni on tuosta se ''normaali'' versio, eli se missä on vihreä korkki. En ole tykännyt, tai sitten se vaan ei sovi minulle.

Myös batisten ruskeille hiuksille tarkoitettua kuivashampoota olen kokeillut, mutta en huomaa mitään eroa normaaliin. Mielestäni siitä jää myös sellainen valkoinen ''kerros''.

Onko kellään kokemusta Biozellin tyvispraystä?

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batisten tummille hiuksille tarkoitettu kuivashampoo on tosi hyvä

Vierailija
4/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese ne hiukset ettei tarvii käyttää kuivashamppoota?

Vierailija
5/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja pesen hiukseni siis päivittäin, ne vaan kiiltää niin paljon, että toivoisin vähän mattapintaisempaa lopputulosta. Lisäksi haluaisin, että tuote imee pois myös kosteutta, niin suoristettu tukka ei lähtisi kihartumaan niin herkästi. Ihan perus vauvatalkki toimi tähän tarkoitukseen hyvin, silloin kun olin vaaleatukkainen. Nyt etsin jotain vastaavaa, joka käy tummille hiuksille. -ap

Vierailija
6/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tumma kaakaojauhe sinänsä käy (imee kosteutta ja rasvaisuutta), mutta varaudu siihen, että tuoksut kaakaolta koko loppupäivän. Ihan Sunnuntai-vehnäjauho sinällään käy, mutta saat sitten hieman harmahtavat hiukset eli sillä jauhojen värillä on väliä, kuten varmaan ajattelitkin. Sillä tosin tulee muuten aika hyvä tulos.

Vierailija
7/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo Four Reasons tummille hiuksille on useinkin päivän pelastus!

Vierailija
8/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tumma kaakaojauhe sinänsä käy (imee kosteutta ja rasvaisuutta), mutta varaudu siihen, että tuoksut kaakaolta koko loppupäivän. Ihan Sunnuntai-vehnäjauho sinällään käy, mutta saat sitten hieman harmahtavat hiukset eli sillä jauhojen värillä on väliä, kuten varmaan ajattelitkin. Sillä tosin tulee muuten aika hyvä tulos.

No se kaakaolta tuoksuminen ei haittaa :D Tahriiko muuten se kaakaojauhe vaatteita? Mites toimisiko ruisjauho? :D

- ap

Vierailija
9/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuo Four Reasons tummille hiuksille on useinkin päivän pelastus!

hmm, ehkä voisin kokeilla vielä sitä tummille tarkoitettua versiota.

- ap

Vierailija
10/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mustanruskea ja hyvin raskas pitkä tukka. Tuo Four Reason muuten ihan jees, mutta ainakaan näin painavaan tukkaan ei tee mitään kohotusefektiä, ja itse käytän noita juuri saadakseni tukan vähän koholle roikkumasta. Batiste on minusta kuivashampoista parhaita, siis niistä joissa on erikseen tumma sävy. Mutta yleensä käytän Viviscal Volyymikuitua, joka on samantyyppinen puuterimainen tuote, mutta suunniteltu erityisesti tuuheuttamiseen.

Vierailija
11/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biozellin sävyttävää tyvispraytä :D vaikka on tarkotettu tyvikasvun piilottamiseen, niin toimii samaan aikaan myös kuivashampoona. Värinä mulla dark brown. Parempi kuin ykskään kokeilemani kuivashampoo tummalle tukalle

Vierailija
12/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa typerä kommentti. Ensinnäkin millekään hiuksille ei suositella päivittäistä pesua. Toisekseen hiusten rasvoittuminen on yksilöllistä. Kolmannekseen kuivashamppoo ei ole hiusten pesua vaan laittoa varten. Se tuuheuttaa ja auttaa hiusten muotoilussa. Varsinkin suomalaisten ohueen tukkaan aivan mahtava keksintö.

Itse käytän usein hankalaan otsikseeni usein batisten tummalle tukalle tarkoitettua kuivashamppoota, toimii hyvin.

Vierailija
13/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisjauhot ovat lähes yhtä vaaleita kuin muutkin jauhot, joten siitä ei ole apua.

Eikö kaakaojauhoissa ole rasvaa?

Vierailija
14/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, kaakaojauheissa :) Se vaaleampi kaakaojauhe on muuten oikesti kaakaoJUOMAjauhetta.

Vierailija
15/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos harvennat hiusten pesuväliä ehkä ne rasvoittusi hitaammin

Vierailija
16/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko missään määrin kykeneväinen ajattelemaan yhtään pidemmälle?

Itse käytän kuivashampoita siksi, että ohuet, hienot hiukseni eivät todellakaan kestä päivittäistä pesua. Päivittäinen pesu on kuitenkin välttämätöntä, sillä jos olen illalla käynyt suihkussa, niin hiukset ovat aamulla rasvaiset.

Please, get your head out of your ass. Thank you!

Vierailija
17/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kuivashampoota joskus hätätilanteessa. Joskus olen käyttänyt Cedel Dry Shampoo Dark Hair. Oli ihan ok. Tällähetkellä käytössä on Toni & Guy Cleanse Dry Shampoo, sekin ihan ok.

Vierailija
18/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja pesen hiukseni siis päivittäin, ne vaan kiiltää niin paljon, että toivoisin vähän mattapintaisempaa lopputulosta. Lisäksi haluaisin, että tuote imee pois myös kosteutta, niin suoristettu tukka ei lähtisi kihartumaan niin herkästi. Ihan perus vauvatalkki toimi tähän tarkoitukseen hyvin, silloin kun olin vaaleatukkainen. Nyt etsin jotain vastaavaa, joka käy tummille hiuksille. -ap

Anteeksi nyt vain, mutta on sinulla ongelmat. Yleensä kiiltävät hiukset ovat tavoitteena, kuten myös hiusten riittävä kosteus, jotta ne eivät kuivu tässä pakkasilmastossamme haaroittuneeksi pusikoksi.

Vierailija
19/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut suolaspraytä? Niillähän saa mattaisen lopputuloksen ilman mitään jauheita tai väriä.

Vierailija
20/22 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt vain, mutta on sinulla ongelmat. Yleensä kiiltävät hiukset ovat tavoitteena, kuten myös hiusten riittävä kosteus, jotta ne eivät kuivu tässä pakkasilmastossamme haaroittuneeksi pusikoksi.

No mulla on luonnonkihara ''beachwave'' tukka, jota on helpompi käsitellä jos se ei ole lasimainen ja kiiltävä suihkun jäljiltä, kun siihen on saatu käsiteltävyyttä ja rakennetta jollain tuotteella. Mulla on myös erittäin hyväkuntoinen ja kostea tukka, siksi suoristaessa ei ole toivoakaan että hiukset pysyisi suorana jos ei niistä ''ime'' kosteutta pois.

Ja niille jotka käskevät pestä hiukset useammin: pesen hiukseni yleensä joka päivä, ja mielelläni pidentäisinkin pesuväliä. Hiukseni eivät ole rasvaiset, vaan kiiltävät.

En muutenkaan ymmärrä joitain negatiivisia kommentteja. Ihan kuin minä tai hiukseni olisivat loukanneet teitä henkilökohtaisesti?

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän