Pms:ssä tuskaa olla töissä.
Viikon kestää oireet ja tekee aspatyöstä tuskaa. Itku kurkussa koko ajan, oksettaa, ahdistaa. Koita siinä hymyillä asiakkaille kun tekis mieli vaan itkeä.
Onneksi enää tää päivä, sit voi itkeä rauhassa.
Kommentit (8)
Voisitteko ottaa jonkun hormonaalisen ehkäisyn? Tunnistan tuon, hankalaa että vaikuttaa noin paljon hyvinvointiin.
Voimia! Itse oon joutunu kerran jäämään pariksi päiväksi sairauslomalle pahojen oireiden takia. Syötkö B-vitamiinia?
Hormoneista olen hirviö 24/7/365, eli ei käy. B-vitamiinia olen ottanut pistoksena kun ei imeydy.
Ap
Pyörittelin kauan, että Pieksämäessä..
Mitä ap valittaa! Tee asialle jotain. Pms-oireista pääsee eroon, jos haluaa.
Kyllä se on tuskaa olla missä vaan, mutta tuo aspa ei ehkä sopisi mulle noina päivinä lainkaan.
Omiani olisin johonkin tervyskeskukseen aspaksi,sattaa päästä rumiasanoja ja empatiaa ei takuulla heru.
Itselleni on ollut apua siitä ,kun tajusin , miten paljon ravinto ja liikunta vaikuttavat asiaan. Samoin henkinen tasapaino. Haethan apua myös ammatti-ihmisiltä.
Ymmärrän. Paitsi omat oireeni alkavat heti ovulaation jälkeen ja kestää sen pari viikkoa, kunnes menkat alkavat. Pahinta on se uskomaton v*tutus ja ihan typeristä asioista.