Tein värinpoiston ja hiukset on keltaoranssin väriset. Pitäiskö tehdä toinen värinpoisto kun en antanut ekan olla täyttä aikaa?
Mulla on yks tuhkan sävy varattu tukalle, mutta pidin vaan 20min värinpoistoa päässä, ja yhdellä hiusten värjäyssivulla (swartskoff näin väärin kirjoitettuna) että jos on pessyt aineen liian aikaisin pois, pitäisi tehdä uusi käsittely ja antaa vaikuttaa esim puuttuneen 10min ajan.
Pitääkö oikeasti paikkansa?
Kommentit (21)
Mistä lähtökohdasta vaalensit? Esim mustaan tukkaan saat aika pirun monta purkkia länttää, jos oranssista haluat eroon.
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtökohdasta vaalensit? Esim mustaan tukkaan saat aika pirun monta purkkia länttää, jos oranssista haluat eroon.
Värjätystä rusrkeasta, sävy 7 luokkaa jos puhutaan kaupan väreistä.
Toivottavasti et nyt oikeesti oo vaalentamassa/värjäämässä hiuksia ainoastaan ohjeena ne mitä oot lukenut schwarzkophin nettisivuilta tai purkin kyljestä. Varsinkaan jos sulla on alla aikaisempia väriaineita alla.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et nyt oikeesti oo vaalentamassa/värjäämässä hiuksia ainoastaan ohjeena ne mitä oot lukenut schwarzkophin nettisivuilta tai purkin kyljestä. Varsinkaan jos sulla on alla aikaisempia väriaineita alla.
Olen ennenkin värjännyt kotona ja blondannutkin, mutta pohdin lähinnä sitä että pitäisikö mun kokeilla vielä uudelleen värinpoistoa ennen kuin laitan tuhkasävytteen päähän ja totean että se ei auta. Se saattaa auttaa, mutta koska en pitänyt täyttä aikaa värinpoistoa, niin vaikuttaako se lopputulokseen...
No mikset pitänyt täyttä aikaa?
Jos ei kerralla lähde, niin sitten vaan uudestaan. Ei siinä muu auta.
Hiuksillehan tuo ei tietysti hyvää tee.
Kandeis mennä ammattilaiselle,ELI PARTURIIN.Voi kiasus mistä näitä riittää ja sit pilatun tukan kanssa kyllä mennään parturille itkemään ,että tee jotain.
Laita se värinpoisto vielä uudestaan. Varmemmin onnistuu sitten se tuhkanvaalea.
Viikon päästä värin poisto uudelleen täydellä vaikutusajalla. Oranssi ei lähde kymmenessä minuutissa ja jos teet poison heti perään tukka voi mennä todella huonoon kuntoon.
Hiukset näyttää nyt tältä:
http://aijaa.com/bjlRC8
Harmi kun en aikaisemmin tajunnut laittaa kuvaa kun palsta menee nyt kiinni...
Harmi kun et pitänyt täyttä aikaa sitä värinpoistoa. Mutta kyllähän se aina jättää vähän keltaiseksi /oranssiksi varsinkin jos on lämpimämpää, tummaa väriä poistanut.
Onko sulla tarkoitus laittaa tuhkan harmaa väri vai tuhkan vaalea väri? Voisi onnistua tuhkan vaalea tuohon pohjaan jo mutta tuhkan harmaasta en uskalla sanoa mitään.
Viikon päästä uusi värinpoisto täydellä ajalla ja sen jälkeen hopeashampoota. Ei toi keltaisuus niin paha ole että luulis ton tehoavan
SCHWARZKOPF AND ARNOLD SCHWARZENEGGER
ET TODELLAKAAN TEE! värinpoiston tarkoituskin on tehdä hiuksista oranssit. Sun pitä nyt laittaa siihen päälle se haluamasi väri! Itse tein tuon saman virheen kerran ja laitoin värinpoiston, koska loreal Blondissimes purkissa ei kerrottu sen olevan värinpoisto; vaikka piti olla vaalennusaine! päästä tuli oranssi, ja sain uudet purkit heiltä hyvitykseksi! Älä ikinä tee värinpoistoa! Laita vaan päälle nyt uusi värisävy! Poisto tekee vaan oranssiksi, se poistaa oman värisikin! ja pilaa hiuksesi!!!
Mä en värinpoistoa tekisi enää vaan vaalennuksen. Sit vähän taittoa hopeashampoolla ja vaikka viikon päästä se tuhkanvaalea.
Laita kuva sit lopputuloksesta! :) oliko tarkalkeen miten tumma lähtövaihe?
RIP ap:n hiukset. Antakaa oman värinne kasvaa, on kaunein, tervein ja itselle sopivin.
Vierailija kirjoitti:
RIP ap:n hiukset. Antakaa oman värinne kasvaa, on kaunein, tervein ja itselle sopivin.
Lol. Nuo on kyllä ihan hyväkuntoset.
Minä erehdyin tekemään värinpoiston pitkiin hiuksiini ja kun lopputulos oli kelta-oranssi niin tein tyhmyyttäni vielä toisen.
Lopputuloksena hiukset lähes lahosivat päähän. Valtaosa päälaen hiuksista katkesi erittäin rumasti ja uudelleen kasvatus kesti päälle 2 vuotta.
EN TEE VÄRINPOISTOA ENÄÄ KOSKAAN.
Eaaaarrggh.. Mene kampaajalle, tos ei käy ku huonosti.