Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meneekö vauvakuume ikinä ohi?

Vierailija
23.03.2016 |

Oikeastaan mulla ei ole edes vauvakuumetta vaan raskauskuume. Lapsiluku on lopullisesti täynnä ja ikää on yli neljäkymmentä, mutta silti haaveilen raskaudesta. Haluaisin nimenomaan olla raskaana, en saada enää enempää lapsia.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluaisin vastauksia saman ikäisiltä ja vanhemmilta. ;)

Vierailija
2/3 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. Molemmat lapset ovat alakoulussa. Minulla oli aina ajatuksena kolme lasta, miehellä kaksi ja siihen jäätiin. Syitä oli useitakin. Tärkeimpänä voimavarojen totaalinen loppuminen ja uupuminen noiden kahden vauva-taaperoaikana, josta jäi sitten pelko, että samanlaista se olisi seuraavankin kohdalla.

Raskaudet meni hyvin, synnytykset meni erinomaisesti, mutta se vauva-pikkulapsiaika aina 3-vuotiaaseen asti oli kamalaa. Ottaisin vieläkin vastaan uuden lapsen, jos tuosta syntymästä voisi sujuvasti siirtyä noiden ei niin mukavien alkuvuosien yli. Ymmärrän siis hyvin, että voi haluta olla raskaana vain raskaana olemisen ilosta, koska minulla ei kerta kaikkiaan ole siitä itsellänikään mitään pahaa sanottavaa. Päinvastoin, synnytykset ovat kerrassaan ihania muistoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammottava ilta teinin kanssa. Sä et halua sellaista enää liki kuusikymppisenä.

Uhmaikä nelivitosena on pikkujuttu.