Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ihan kujalla eron jälkeisissä tunteissa

Vierailija
23.03.2016 |

Takana 15v suhde ja meillä on 2 lasta, toinen isompi koululainen toinen 1,5v Jo muutaman vuoden meillä meni huonosti, välillä taas paremmin (ehkä seksiasiat silloinkin huonoina aikoina painoivat, siis miehen mielestä liian harvoin) kuitenkin halusimme toisen lapsen ja raskausaika meni hyvin - vauvan synnyttyä muuttui suhde ihan myrkyksi.. Mies on ollut stressaantunut ja kiukkuinen, minä väsynyt ja kärttyisä, seksiä tosi harvoin, en syty kiukkuiselle miehelle...mies kiukkusi kun ei saanut seksiä... Eipä juuri auttanut kotitöissä eikä vauvan kanssa, niin, tätä ihan tavallista siis.

Välit tulehtuivat niin että keskusteluyhteys meni kokonaan, olimme ahdistuneita ja toisen näkeminenkin suututti. Kaikesta tuli riitaa.

Erosimme 2kk sitten, mies muutti omaan asuntoon jonka etsimisessä auliisti autoin. Lopulta olimme eropäätöksestä tosi huojentuneita ja välimme paranivat melkein heti. Pystyimme keskustelemaan ja olimme yhtä mieltä että voimme asioita tehdä yhdessä kuten ennenkin, käydään uimahallissa ja sukulaisilla, lapsille se on varmasti tärkeää. Lisäksi minä teen paljon iltavuoroa ja mies silloin hoitaa lapsia meillä kotona..

No nyt kun mies on meillä, olemme nauttineet toistemme seurasta, jutelleet ja nauraneet, lopulta päätyneet hyvinkin lämpöisiin tunnelmiin ja, no, lähes aina päädytty petiinkin. Emmekä ole olleet ollenkaan kiukkuisia toisillemme...

Eroa en kadu, elämä oli hirveää tukkoisrssa ahdistuneessa tilanteessamme, mutta nyt mietityttää onko tämä nyt jotain kieroa tavallista eroprosessia, vai voiko olla, että jäähyajalla olemme voineet rauhoittua ja kykenemme taas näkemään mistä tousissamme pidämme-ihmisen johon rakastuimme. Tunteet poukkoilevat koska olin erosta niin varma ja aivan vihasin miestäni - nyt nautin hänen seurassaan ja oikein odotan hänen näkemistään.. Onko tämä jokin valheellinen vaihe vain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä lämpenet uudelleen, mies taas sietää sinua paremmin ja saa seksiäkin. Tuskin kuitenkaan haluaa sinua takaisin.

Vierailija
2/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa, kuinka alkaa menemään. Ette olisi ensimmäinen pari, joka on palannut yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin no, en tiedä ottaisinko miestä takaisin, sentään niin huonosti minua kohteli pitkän aikaa, tuskin kovin helposti luonteensa siitä muuttuisi. Silti ihmetellen omia tunteita kuitenkin mietin, hämääkö pää vai missä viiraa kun miehen seura niin kovasti taas miellyttää.

Mutta sen uskon että mies on tyytyväinen kun seksiä saa, viimeinkin. Minäkin olen voinut nauttia kun ei tarvitse olla kiukkuinen. Eikä se ukkokaan ole ollut niin myrtynyt.

ap

Vierailija
4/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Anna ajan kulua katsokaa rauhassa. Laittakaa vaikka joku takaraja milloin katsotte palautteen yhteen tms. Vaikka katsotte esim. Jouluun asti.. Ihanaa että viihdyt hänen kanssaan. Teillä on kuitenkin pitkä historia takana. Älkää luovuttako. Olette jo nyt saaneet toisista hengähdystaukoa. Mikä tuli tarpeeseen.

Vierailija
5/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin pikkulapsiaika on parisuhteelle haasteellista. Toinen asia on seksin ja läheisyyden puute. Kaiketi ette ole enää niin väsyneitä ja seksin harrastaminen parantaa suhdetta.

Vierailija
6/6 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielellään tuota miestä nyt katselen mutta kuinkahan käy ajan kanssa...