Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten lisätä seksihaluja?

epätoivoinen111
23.03.2016 |

Pitkä haluttomuuskausi takana ja luultavasti edessäkin jos en keksi miten tästä päästä pois. Väkisin olen vällyjen väliin mennyt mutta en vain pysty jatkamaan hommia loppuun asti kun ei vaan sytytä. Onko syy pikkulapsiajassa vai missä, en todellakaan enää tiedä. Haluaisin haluta enkä vain olla kaveri mieheni kanssa! Oisko jotain lääkkeitä, luontaistuotteita, mitä vain mikä toimii..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voxra.

Vierailija
2/13 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetätkö? Mulla ainakin halut katoaa täysin, fiilis on kuin ois vaihdevuodet. Haluttomuuden takia ei imetystä kannata kuitenkaan lopetella, on oikeesti ohimenevää. Väsymys on toinen mikä vaikuttaa yllättävän paljonkin.

Mun vinkki on pitkä esileikki. Lähtee etsimään fiilistä erilaisilla hyväilyillä ihan rauhassa, välillä syttyy ja välillä ei vaan huvita.

Välillä lämmittelen itse etukäteen lukemalla tai katsomalla jotain sytyttävää.

Pahinta on hypätä suoraan toimintaan (niinkuin miehet yleensä tekee), oon myös joskus antanut ihan toisen iloksi vaikkei itse huvita. Usein jossain kohtaa alkaa itseäkin huvittaa (edes vähäsen).

Vierailija
4/13 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta!

Vierailija
5/13 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetätkö? Mulla ainakin halut katoaa täysin, fiilis on kuin ois vaihdevuodet. Haluttomuuden takia ei imetystä kannata kuitenkaan lopetella, on oikeesti ohimenevää. Väsymys on toinen mikä vaikuttaa yllättävän paljonkin.

Mun vinkki on pitkä esileikki. Lähtee etsimään fiilistä erilaisilla hyväilyillä ihan rauhassa, välillä syttyy ja välillä ei vaan huvita.

Välillä lämmittelen itse etukäteen lukemalla tai katsomalla jotain sytyttävää.

Pahinta on hypätä suoraan toimintaan (niinkuin miehet yleensä tekee), oon myös joskus antanut ihan toisen iloksi vaikkei itse huvita. Usein jossain kohtaa alkaa itseäkin huvittaa (edes vähäsen).

imetän! Ja siitä kuivat limakalvotkin.. mutta täytyy minussa olla jotain muutakin vikaa kun en ollut kovin aktiivinen ennen raskauttakaan. Meidän suhteen alussa kyllä halusin, eka vuosi oli oikeenkin duracell meininkiä.. nyt oltu 7vuotta yhdessä..mutta erota en haluaisi tämän takia, siksipä haluaisin löytää tähän keinon.

Vierailija
6/13 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kirjoitti:

Laihduta!

really? Siinäpä ohje lekurilta. Bmi 17, laihdutanko :)

Vierailija
7/13 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisy käytössä? Hormonit ainakin herkäsit tappaa libidon.

Vierailija
8/13 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macajauhe toimii. Testaa ihmeessä. Laitoin tuon linkin ruohonjuureen, mutta saa kai sitä muualtakin.

Vierailija
9/13 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla ihan sama juttu, imetän myös ja eipä pahemmin mieli tee, eikä hirveesti raskauden aikanakaan, tuntuu että voisin olla ilman vaikka vuoden., en haluis ajatella näin, mäkin tarviin apua :/

Vierailija
10/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitti:

Hei mulla ihan sama juttu, imetän myös ja eipä pahemmin mieli tee, eikä hirveesti raskauden aikanakaan, tuntuu että voisin olla ilman vaikka vuoden., en haluis ajatella näin, mäkin tarviin apua :/

Meillä oli vuoden lakko, nyt yritetty alotella taas mutta huonoin tuloksin. Yritän luottaa siihen että kunhan imetys loppuu, asiat alkaa rullaamaan. Nyt päässäni joku kuiskii; entä jos ei... :(

Vierailija
11/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla alkoi ilmeisesti vaihtarit ja sanoi että halut kadonnut. Ei kuitenkaan koskaan kieltäydy seksistä. Itsellä vähän outo fiilis...😕

Vierailija
12/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on olemassa kaikenlaisia kiihottavia voiteita ja pillereitä, joita voisi popsia. Meillä seksielämä parani, kun lopetin hormonaalisen ehkäisyn. Enkä tällä hetkellä tiedä mitään paljon kiihottavampaa kuin seksiviesti keskellä työpäivää. Uskomatonta, miten hormonit voi vaikuttaa...

Vierailija
13/13 |
24.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, hormonaalinen ehkäisy on yksi yleisimmistä syistä mikä vie haluja. Ei mikään mutkaton ehkäisymenetelmä siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi