Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä1833 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa kun Aino pääsee treffeille :) Ida on taas niin ärsyttävä, toivon että Roope ja Tiina oikeesti seurustelee siviilissä ja Ida kokee järkytyksen kun ainakaan stubea tuskin Ida enää kiinnostaa ulkomaailmassa.
Sellaista huhua olen lähipiiristä kuullut että tuomas ja ida ovat olleet paljon yhteydessä varsinkin tuomaksen puolelta. Ida näyttää lähinnä helpottuneelta kun näkee roopen viihtyvän tiinan kanssa, ehkä halusi että roope löytää reissusta uuden rakkaan? ;)
Ai sellaista se Ida kertoilee :) Kyllähän ne Stuben intressit tuli selväks jo siitä, kun hän itse sanoi, että "aluksi ajattelin, että ollaan Idan kans ihan vaan kaverit, mut tää paikka tekee kummia" tms. Eli käytännössä meinas sitä, että muutaman viikon aikana ois kiva saada pesää edes joltain - vaikka sit Idalta, joka ei häntä lähtökohtaisesti kiinnosta.
Ida enkä hänen kavereitaan tunne, mutta toisen osapuolen kyllä
Mitäs olisitte itse tehneet Idan tilanteessa, kun jo kertaalleen perseillyt mussukka alkaa samantien roikkumaan toisen naisen kanssa? En näe Idan olevan mikään kylmä ja laskelmoiva nainen, vaan itsetunnon menettänyt tyttönen, joka vaan Tuomaksen avulla näyttää, että vientiä on hänelläkin. Molemmat nuoria, joten näyttämisen halu on kova.
Eikä Tiinaa ainakaan kaunista se, että aikuinen nainen ihastuu varattuun pikkupoikaan, joka on ihan hukassa iltanuotioiden jälkeen ja kaipaa tukea. Sen sijaan, että olisi puhunut Roopen kanssa vaatteet päällä, niin nainen tunkee samaan sänkyyn melkein alasti "lohduttamaan". Tiinan tyyliset tyrkky naiset ovat kuvottavia.
Mikan reaktio oli kummallinen, kun kuuli Sadun sanovan että oli tullut paha mieli. Mikahan vähän suutahti ja selitteli, että en ole tullut tänne himmeilemaan. Eli ei vain välitä pätkääkään miltä toisesta tuntuu. Vähän niinkuin olisivat lähteneet tuonne ihan siksi, että Sadulle tulisi joka päivä paha mieli, jospa se luonnetta jalostaisi.
Tosi inhottava olo tulee itsellekin kun katsoo tota Mikaa ja sen selityksiä. Vastenmielisen näköinen heppu, mutta myös sisäiseltä maailmaltaan vastenmielinen lillerilalleri.
Kun kirjoitan tämän, tähän tulee kohta yksinäinen alapeukku. Se on Mikan oma peukutus, hän kun käy täällä lukemassa, vaikkei vieläkään ymmärrä, ettei naiset pidä hänestä.
http://vignette2.wikia.nocookie.net/aliceinwonderland/images/7/7f/Won.j…
Onneksi Mikalla ei taida todellisuudessa olla kaksoisveljeä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs olisitte itse tehneet Idan tilanteessa, kun jo kertaalleen perseillyt mussukka alkaa samantien roikkumaan toisen naisen kanssa? En näe Idan olevan mikään kylmä ja laskelmoiva nainen, vaan itsetunnon menettänyt tyttönen, joka vaan Tuomaksen avulla näyttää, että vientiä on hänelläkin. Molemmat nuoria, joten näyttämisen halu on kova.
Eikä Tiinaa ainakaan kaunista se, että aikuinen nainen ihastuu varattuun pikkupoikaan, joka on ihan hukassa iltanuotioiden jälkeen ja kaipaa tukea. Sen sijaan, että olisi puhunut Roopen kanssa vaatteet päällä, niin nainen tunkee samaan sänkyyn melkein alasti "lohduttamaan". Tiinan tyyliset tyrkky naiset ovat kuvottavia.
Joo ei Roope mikään puhdas pulmunen ole, mutta Ida on ihan oma lukunsa. Idan puheiden mukaan Roope oli pettänyt kerran poikien kanssa jollain bilereissulla tms. ja tunnustanut heti. Kohteli siis Idaa huonosti, mutta ei se ton Idan käytökselle mikään riittävä tekosyy ole. Eilenkin kaikki oli Roopen syytä vaikka itse kävi panemassa toista miestä. Roope on nyt lähentynyt Tiinan kanssa ja rikkonut myös rajoja, mutta Ida tuolla saarella on enemmän sekoillut ja aloitti heti ekana iltana. Silloin Roope kyllä vielä puhui miten on tullut todistamaan ettei enää petä.
Ida on Vaasalainen ja kaikki ne siellä on tosi nirppanokkia! Siks vaasalaismiehet ottaa landemuijat itelleen
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä katsonut samaa sarjaa? Idahan se alkoi heti ekana iltana kiehnätä Tuomaksen kanssa, vaihtoivat poskipusuja koko ajan, halailivat, katosivat rannalle ja peittivät kameran makuuhuoneessa. Annat sellaisen kuvan, että Idan käytös olisi ollut kosto myös Roopen käytöksestä saarella, vaikka se oli ihan kiltisti alun. Roope alkoi hakea Tiinasta vasta Idan perseilyjen jälkeen. Roopen aiempaa pettämistä en silti hyväksy. Kuitenkin on vaikeaa tietää, mitä Ida on todellisuudessa jättänyt kertomatta jo ennen saarelle tuloa. Ja Tiinan tuomitseminen on huvittavaa sikäli, että noiden sinkkunaisten tehtävä on kuitenkin vietellä ikäerosta huolimatta. Molemmat ovat kuitenkin aikuisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä katsonut samaa sarjaa? Idahan se alkoi heti ekana iltana kiehnätä Tuomaksen kanssa, vaihtoivat poskipusuja koko ajan, halailivat, katosivat rannalle ja peittivät kameran makuuhuoneessa. Annat sellaisen kuvan, että Idan käytös olisi ollut kosto myös Roopen käytöksestä saarella, vaikka se oli ihan kiltisti alun. Roope alkoi hakea Tiinasta vasta Idan perseilyjen jälkeen. Roopen aiempaa pettämistä en silti hyväksy. Kuitenkin on vaikeaa tietää, mitä Ida on todellisuudessa jättänyt kertomatta jo ennen saarelle tuloa. Ja Tiinan tuomitseminen on huvittavaa sikäli, että noiden sinkkunaisten tehtävä on kuitenkin vietellä ikäerosta huolimatta. Molemmat ovat kuitenkin aikuisia ihmisiä.
Kyllä siinä niin kävi että Ida suli kun voinappi auringossa heti ensimmäisenä iltana kun vieras mies istui viereen. Sen jälkeen kaikki Roopen dissaus ja omien tekojen selittely onkin ollut itselle asioiden mukavaksi puhumista
Mitä tästä päättelisi :D https://www.instagram.com/p/BEO2WIDr9zS/?taken-by=tonyjlindholm&hl=en Ladattu Instaan 6 päivää sitten ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä päättelisi :D https://www.instagram.com/p/BEO2WIDr9zS/?taken-by=tonyjlindholm&hl=en Ladattu Instaan 6 päivää sitten ;)
Ei mitään. Satu jatkaa edelleen käsittämätöntä taivaltaan Mikan kanssa. Pääteltävissä vaikkapa Tontsan twiiteistä. Mika siellä käynyt vastailemassakin. Voi itku, toivon niin, että Satu tajuaisi ansaitsevansa todellakin jotain ihan muuta kuin Mikalla on tarjota.
Mulla tulee tosta Sadusta ja Mikasta mieleen yks tuttu pariskunta, joilla on kylläki lapsia ja ovat olleet pitkään yhdessä. Naisella on just samaanlainen vähän lamaantunut olemus kun katselee miestään viihteellä toisten naisten kimpussa. Sikäli kuitenki erilainen että naiset valitettavasti lämpiää sille tutulle miehelle ja se mies on jäänyt kiinni vaimolleen monet kerrat. Nainen antaa vaan anteeksi ja mies käyttää sitä hyväkseen. Taloudellisestikin nainen on miehestä riippuvainen, mutta kyllä kai siinä on myös muuta läheisriippuvuutta mukana.
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo siitä ole alunperin lähtenytkin, että ovat vain jutelleet paljon asioista jne? Niin ainakin Roopen haastatteluista olen tajunnut.. Eikö ne alkanu vierekkäin nukkumaan vasta kun se Ida oli jo kunnolla sekoillut, pussaillut Tuomaksen kanssa tms?
Satukaan ei siis halua lapsia. Noni siitä naisesta löytyy aina vaan lisää plussia! Ehdoton lemppari tuolla :)
Ihanaa kun Roope valitsee Ainon treffeille :)
Häiritseekö muita tuo, että juovat aina treffeillä viiniä, vaikka muuten kaikille tuntuu maistuvan ihan muut juomat?
Samaten häiritsee, kun ovat monesti rannalla treffeillä ja se ranta on jonkun tien vieressä, roskia jokapaikassa ja muutenkin jotenkin epäsiistin näköinen paikka.
Mä oon alkanu tykkää Roopesta :D ehkä vähän esittää mut kaksin treffeillä se on tosi asiallinen ja mukava! Varmaan kyllä Idaki ois hyvä kaveri.
Jee Roope valitsee Ainon ensjaksossa! ihanaa! Aino on porukan kaunein ja todnäk fiksuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö muita tuo, että juovat aina treffeillä viiniä, vaikka muuten kaikille tuntuu maistuvan ihan muut juomat?
Samaten häiritsee, kun ovat monesti rannalla treffeillä ja se ranta on jonkun tien vieressä, roskia jokapaikassa ja muutenkin jotenkin epäsiistin näköinen paikka.
Thaimaassa nyt vaan on epäsiistiä. Kaikkialla muualla paitsi hotellialueella. Kaiken kaikkiaan inhottava maa ja kansa. Kertakäynti riitti avaamaan silmäni.
Mulle on tullu Mikasta aiempaa parempi kuva. Treffeillä ku se juttelee naisten kanssa syvällisemmin ni toisinaan sillä on kyllä ihan fiksujakin juttuja, esim. tuo elämästä nauttiminen ja miten naimisiin-perhe jne. yhtälöä ei kannata tehdä parikymppisenä tai se on ''moro'' omalle elämälle jne, olen itse samaa mieltä. Ja itsevarma mies! Emmä nyt Mikasta siltikään tykkää onhan se vähän sika ja etenki bileissä tosi ällö, ei silti oo läheskään niin paha ku aiemmin luulin :D
"nii roope, miks oot menny tommosen hirveen haahkan kaa treffeille, sillähä o iha hirveet kulmakarvat ja eiks toi oo sua iha hirveesti vanhempiki???"
Tiina käy täällä lukemassa teidän kommentteja ;)
Olipas yllätys tuo Even pudotus! Kävin katsomassa Even instagramia, niin hän oli kommentoinut pudotustaan näin:
"Näitä sattuu, parilla naisella on aika suuri vaikutus asiaan..."
Joku oli kommentoinut, että tais pojat olla mustasukkaisia, niin Eve vastasi "Kiitos! Mutta sanotaanko nyt näin et kuulemani mukaan pari naista oli asialla!"