Temptation Island Suomi OFFICIAL
Kommentit (4625)
Oonko ainoa, kuka säälii Roopea? Katsoin tänään viimeisimmän jakson, tuli ihan tippa linssiin pojan tuskasta :D
Oikeasti, jotenkin niin suloinen pikkupoika, jota tyttöystävä kiusaa :(
Vierailija kirjoitti:
Eihän se peri maksua kun vasta sitten jos jatkaa ruutu plussan käyttöä sen ensimmäisen ilmaisen kuukauden jälkeen. Irtisanoa voi tuon milloin tahansa vaikka päivää ennen sen ilmaisen kuun loppua joten ei tarvitse mitään maksaa.
no siis ainakin kun itse yritin tyhjällä tilillä aktivoida niin ei suostunut suorittamaan loppuun kun tilillä ei ollut rahaa? o.O
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, kuka säälii Roopea? Katsoin tänään viimeisimmän jakson, tuli ihan tippa linssiin pojan tuskasta :D
Oikeasti, jotenkin niin suloinen pikkupoika, jota tyttöystävä kiusaa :(
Eiköhän se vielä seuraa tuolta löydä ! Itse ainakin veikkaisin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se peri maksua kun vasta sitten jos jatkaa ruutu plussan käyttöä sen ensimmäisen ilmaisen kuukauden jälkeen. Irtisanoa voi tuon milloin tahansa vaikka päivää ennen sen ilmaisen kuun loppua joten ei tarvitse mitään maksaa.
no siis ainakin kun itse yritin tyhjällä tilillä aktivoida niin ei suostunut suorittamaan loppuun kun tilillä ei ollut rahaa? o.O
Jos en väärin muista, niin tilauksen aikana tililtä lähtee katevarauksena 1 euro, joka sitten palautuu tietyn ajan kuluttua takaisin tilille.
Naurattaa kun Lauri uhosi yhdessä jaksossa jotain, että "jos tää menee panokilpailuksi niin minä kyllä voitan". Sori vaan, mutta totuus on se että kyllä Noora saisi enemmän kaadettua :D Ihan vaan jo sillä perusteella että Noora on nainen. Luonnonlait... Muutenkin Lauri vaikuttaa (ja näyttää) ihme neitimäiseltä nössykältä
Mulla ei ainakaan mitään tilitietoja kysytty, valitsin siis laskun ja kysy vaan henkilötunnuksen. Otin siis sen Sokoksen 3+1 päviltä saadulla lahjakortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, jotenkin niin suloinen pikkupoika, jota tyttöystävä kiusaa :(Eiköhän se vielä seuraa tuolta löydä ! Itse ainakin veikkaisin näin.
Nomutta eihän se pano sydänsuruja poista.. :(
Eivaan oikeasti, tosi suloinen poika, joka rakastaa tyttöystäväänsä... Tyttöystävä selvästikin on kyllästynyt Roopeen, "kasvanut pois suhteesta" ja haluaa muuta elämäänsä. Tuntuu vaan pahalta katsoa Roopen surua, tekisi mieli halata häntä :D
Tuleeko sinne tilalla mahd. uutta paria, jos yksi pari putoaa pois?!
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla on ollut puhetta ruutu+:n peruuttamattomuudesta. En muista tarkemmin, mutta jotkut eivät ole saaneet peruttua/ovat peruneet ja maksu menee joka tapauksessa.
Kohta pääsee taas seuraamaan Sika-Mikan koottuja seikkailuja!
En ymmärrä Juhoa :D "Molemmat tykätään kattoa Lentoturmatutkintaa"
vai että lentoturmatutkintaa.
Mitä vittua taas juho??
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Juhoa :D "Molemmat tykätään kattoa Lentoturmatutkintaa"
Asburger:D
Mika näyttää ihan Tyyris Tylleröltä.
Voi ihana Karri, rakastan hymyileviä miehiä!
Nää on niin tylsiä nää treffit..
Voi tää Elina on niin jäykkä ja tylsä nainen. Ei tommonen Karri todennäköisesti muualla tuohon kahta kertaa vilkaisisi. Karri, perus tyhjäpää bodarilta vaikuttava, on yllättävän okn oloinen.
Juho: " Mun unelma olis turmatutkija". OK.
Kuronen sano äsken radiossa et se juttu miks jotkut poistetaan yllätti kaikki. eikä he tienny mitään etukäteen ja joutu sit pohtii etmitä tekevät. Mitään enempää ei spoilannu. Oon kyl 😠 jos jättävät syyn huomenna sanomatta ja puhuvat vaan sääntörikkomuksesta.